• bonsai

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej! Jag har börjat med en app på min iphone som heter shapeup. Den räknar kalorier och man behöver inte sluta äta det man tycker om men man får hjälp att hålla koll på intaget. Jag gick in på 163 cm lång o 82 kg tung o mitt mål är 60 kg. Det kan nås inom 24 veckor enligt shapeup! Man behöver inte träna i den här appen för att nå resultatet men om man gör det så lägger man in det också i sin dagbok! Jag spinnar hemma 1 mil à 250 kcal när jag tränar. Jag jar gått ner 3 kg hittills och har hållt på 2 veckor ca.

• Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!
  • Mizzii

Ni som kör med shape up hur mycket motionerar ni?
    Hur mycket har ni gått ner? 

Love all of my kidz
  • Två små underverk

en till shapeup användare här :)

• sigrid73

Jag ska börja med shape up imorgon. Har slagit vad med min sambo att jag ska ha gått ner 7kg på 8veckor. Hatar att förlora vad så nu jävlar. Kommer bli sjukt tufft. Enligt shape up så ska jag klara mej på 1251kalorier. Låter helt orimligt. Får väl börja sticka eller nått. Har en cysta i mitt knä som gör ont och ska på mr snart så nån hårdträning funkar inte heller.

• Isprinssessan

Började med shapeup för 4 dagar sen, har minst 15 kg att gå ner. Äter 1000 kcal per dag. Bränner mellan 500-800 kcal per dag med powerwalks och joggingturer. Ska väga mig en gång i månaden. Får se hur det går!

Lycka till alla :)

• angeni

Jag har startat om med shape up nu efter ett tags sommaruppehåll. Börjar på 81,7 och ska ner till ca 70 till jul hoppas jag. Bara kämpa på. Målet ligger på 1200/ dag.

• Boomsan

Hej,
    Laddade ner shape up igen efter ett uppehåll ^^ Har tidigare använt mig utav den appen och gick ner 8 kg. Nu ska jag på det igen ^^
    Förra gången höll jag mig till 800 kcal/dag och gick ner 8 kg på 1 månad. Nu ska jag enligt appen hålla mig till strax under 1400 kcal/dag för att gå ner 6 kg men jag kan inte hitta var det står hur lång tid det uppskattas ta?

• Sommarnatt10

O nu måste jag hitta peppen... Efter första barnet gick jag ner 13kg med shape up (10kg mindre ön innan grav) o va supernöjd. Nu är bebis nr två 7 månader o jag har 10kg ner till min önskan. Men jag är sååå omotiverad, hjälp mig!

• Småbarnsliv

Kikar in här igen.. Har ju tidigare & då gått ner x antal kilo.. Nu är det dags igen, trodde jag kunde skylla på mina extrakilo på att jag var gift innan med en karln som jag mådde dåligt av, men nu när man är nykär så kan man visst inte skylla på det längre..

Vet inte alls vad jag väger nu, utan kommer köpa våg om 2 veckor i Ullared eftersom exet fick med sig den i bodelningen.
    Tar det också lite lugnt i början då jag är sjuk... Men måste börja tänka om.. Men börjar med detta imorgon när jag har ätit upp sista godiset

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!