Hej allihopa! Undrar om jag kan hoppa på här igen
Var med litegrann för någon månad sen, men har sedan bara glidit ifrån detta - men vill dit igen.
Jag är en 20-årig tjej som började med detta i slutet av maj, men helt enkelt bara gled ifrån det i början av september kanske. Jag tappade lusten till att väga, att behöva tänka så mycket, men nu när jag inte "har koll" längre har jag världens sämsta matrutin. Mat förresten? Är för tillfället arbetslös och det blir en lagad måltid om dagen. Några rutor choklad istället för frukost, en bulle eller ett glas mjölk till lunch. Ja ni förstår - det är KAOS. Det sjuka är att jag inte direkt mår dåligt i kroppen över hur jag äter, och jag bör ju inte överskrida intaget heller eftersom jag ändå äter så pass lite, dock onyttigt såklart.
Men NU behöver jag en kick i baken för att få fason på det här igen. Jag är inte alls överviktig utan det handlar om 5 kg jag vill bli av med för att min kropp ska se bra ut tillsammans med min längd (jag är väldigt kort).
Är det någon annan av er som har haft ett sånt pladask-fall och har något tips på hur man kommer tillbaka? Ska börja om att träna redan ikväll och utöver det tar jag promenader, både kortare och längre med hunden. Egentligen lockar detta mest för att jag vill hitta någon jävla pondus att äta som en normal människa. Detta är ju inte hälsosamt i längden...
Pepp till er alla!!