Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Delta i en studie om jämställdhet och ledarskap! av Anony­m (Alex­a­ndra) Efterlys­ning - media 116 0 Hjälp mig att komma i mål med min masteruppsats! 🎓 Hej! Jag är i slutskedet av min... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
116
SURVEY: How do stay in touch with your children when they're commuting on their own? av Henry­A­costa­K­TH Efterlys­ning - media 184 0 Hello parents! I'm a KTH student researching families' communications and consumption patt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
184
Intervjupersoner till examensarbete sökes av JoKL Efterlys­ning - media 143 0 Hej! Vi är två psykologstudenter vid Göteborgs universitet som skriver vår examensuppsats... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
143
Hur ofta köper du snittblommor ? av Anony­m (Ebba­) Efterlys­ning - media Anonym (Vem)
2025-02-27
154 1 Hej! 👋   Vi är två studenter från KTH  som undersöker hur människor använder snitt... Efterlys­ning - media Anonym (Vem) 2025-02-27
1
154
Testfamiljer sökes! av slej Efterlys­ning - media felix le chat
2025-02-19
410 15 Hej!  Jag heter Sara och pysslar lite med en ny tjänst (självklart gratis) som jag vill te... Efterlys­ning - media felix le chat 2025-02-19
15
410
Åsikter om offentligfinansierad specialkost av Skolu­n­dersö­k­ningm­b Efterlys­ning - media 163 0 Hej!Vi har ett skolprojekt där vi ska göra en offentlig undersökning och sammanställa svar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
163
Ensamstående/separerade föräldrar sökes till intervjustudie av lovis­a­backm­a­n Efterlys­ning - media lovisabackman
2025-02-14
170 1 Jag letar efter ensamstående/separerade pappor och mammor till en intervjustudie vid Stock... Efterlys­ning - media lovis­a­backm­a­n 2025-02-14
1
170
Delta i formgivandet av en ny produkt för småbarn! av Stude­n­t Hedda Efterlys­ning - media 118 0 Hej, jag heter Hedda och studerar industridesign vid Lunds universitet. Som en del av mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
118
Undersökning Föräldrar Fritidshemmet av Anony­m (stef­a­n) Efterlys­ning - media 174 0 Hej! Jag är en student på Stockholms universitet och jag och min skrivpartner håller nu på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
174
Enkät om skilsmässor och separation av Boklä­s­are Efterlys­ning - media Bokläsare
2024-12-03
921 3 Hej! Jag är en gymnasieelev som gör ett sociologiarbete kring skilsmässor och separation.... Efterlys­ning - media Boklä­s­are 2024-12-03
3
921
Går dina barn ensamma på gatorna? Jag har några frågor av Henry Acost­a Efterlys­ning - media 534 0 Hello all parents! 👋   We at Your Way Home, a KTH project, are developing a new te... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
534
Enkät för Föräldrar av Claud­i­o Efterlys­ning - media Claudio
2024-11-05
517 1 Hej!Vi arbetar på att skapa en interaktiv och rolig lärplattform för barn i åldrarna 4-8 å... Efterlys­ning - media Claud­i­o 2024-11-05
1
517
Delta i undersökning om barns lärandeverktyg och få möjlighet att påverka framtida plattformar! av Anony­m (UX Stude­n­t) Efterlys­ning - media 407 0 Hej alla föräldrar och lärare! 👋 Jag är en förstaårsstudent i UX-design och jo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
407
Frågeformulär om klimakteriet av natha­l­iehej­h­ej Efterlys­ning - media 371 0 Hej på er! Vi studerar till apotekstekniker på  Yrgo Yrkeshögskola i Göteborg där vi nu i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
371
Var med i vår undersökning om kreativitet och psykedelika! av Anony­m (Krea­t­ivite­t och psyke­d­elika­) Efterlys­ning - media 352 0 Var med i vår undersökning om kreativitet! Vi är två studenter som går termin 10 på psykol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
352
Deltagare sökes till studie om AI partners av tskog­l­und Efterlys­ning - media 414 0 Är du man och använder någon AI-tjänst som partner eller socialt stöd? Deltagare sökes til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
414
Har du gjort abort efter Kub-test och vill dela din historia (anonymt)? av Josef­i­nP Efterlys­ning - media 456 0 Hej, Jag är journalist på Svenska Dagbladet och arbetar med en artikel om fosterdiagnostik... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
456
Snor du mat, kläder eller annat trots att du har råd? av Kamuh Efterlys­ning - media Anonym (Lion)
2024-08-18
1,1k 6 Letar efter en kvinna som snattar eller regelbundet "glömmer" att scanna varor i självscan... Efterlys­ning - media Anonym (Lion) 2024-08-18
6
1,1k
Langare använder allt oftare sociala medier för att sälja sprit till minderåriga – hjälp oss hitta deltagare till vår studie av GreyM­a­rketM­a­uStud­i­e Efterlys­ning - media 679 0   Det blir allt vanligare att sociala medier används för att sälja alkohol till ungdomar.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
679
Kortare man efterlyses! av Anony­m (Mia Sjöst­r­öm) Efterlys­ning - media 921 0 Jag ska skriva en artikel om att vara kortare än majoriteten som kille. Den ska publiceras... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
921