Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Testfamiljer sökes! av slej Efterlys­ning - media felix le chat
Igår 13:21
281 15 Hej!  Jag heter Sara och pysslar lite med en ny tjänst (självklart gratis) som jag vill te... Efterlys­ning - media felix le chat Igår 13:21
15
281
Åsikter om offentligfinansierad specialkost av Skolu­n­dersö­k­ningm­b Efterlys­ning - media 74 0 Hej!Vi har ett skolprojekt där vi ska göra en offentlig undersökning och sammanställa svar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
74
Ensamstående/separerade föräldrar sökes till intervjustudie av lovis­a­backm­a­n Efterlys­ning - media lovisabackman
2025-02-14
123 1 Jag letar efter ensamstående/separerade pappor och mammor till en intervjustudie vid Stock... Efterlys­ning - media lovis­a­backm­a­n 2025-02-14
1
123
Delta i formgivandet av en ny produkt för småbarn! av Stude­n­t Hedda Efterlys­ning - media 81 0 Hej, jag heter Hedda och studerar industridesign vid Lunds universitet. Som en del av mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
81
Undersökning Föräldrar Fritidshemmet av Anony­m (stef­a­n) Efterlys­ning - media 123 0 Hej! Jag är en student på Stockholms universitet och jag och min skrivpartner håller nu på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
123
Enkät om skilsmässor och separation av Boklä­s­are Efterlys­ning - media Bokläsare
2024-12-03
878 3 Hej! Jag är en gymnasieelev som gör ett sociologiarbete kring skilsmässor och separation.... Efterlys­ning - media Boklä­s­are 2024-12-03
3
878
Går dina barn ensamma på gatorna? Jag har några frågor av Henry Acost­a Efterlys­ning - media 501 0 Hello all parents! 👋   We at Your Way Home, a KTH project, are developing a new te... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
501
Enkät för Föräldrar av Claud­i­o Efterlys­ning - media Claudio
2024-11-05
478 1 Hej!Vi arbetar på att skapa en interaktiv och rolig lärplattform för barn i åldrarna 4-8 å... Efterlys­ning - media Claud­i­o 2024-11-05
1
478
Delta i undersökning om barns lärandeverktyg och få möjlighet att påverka framtida plattformar! av Anony­m (UX Stude­n­t) Efterlys­ning - media 376 0 Hej alla föräldrar och lärare! 👋 Jag är en förstaårsstudent i UX-design och jo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
376
Frågeformulär om klimakteriet av natha­l­iehej­h­ej Efterlys­ning - media 335 0 Hej på er! Vi studerar till apotekstekniker på  Yrgo Yrkeshögskola i Göteborg där vi nu i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
335
Var med i vår undersökning om kreativitet och psykedelika! av Anony­m (Krea­t­ivite­t och psyke­d­elika­) Efterlys­ning - media 321 0 Var med i vår undersökning om kreativitet! Vi är två studenter som går termin 10 på psykol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
321
Deltagare sökes till studie om AI partners av tskog­l­und Efterlys­ning - media 384 0 Är du man och använder någon AI-tjänst som partner eller socialt stöd? Deltagare sökes til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
384
Har du gjort abort efter Kub-test och vill dela din historia (anonymt)? av Josef­i­nP Efterlys­ning - media 425 0 Hej, Jag är journalist på Svenska Dagbladet och arbetar med en artikel om fosterdiagnostik... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
425
Snor du mat, kläder eller annat trots att du har råd? av Kamuh Efterlys­ning - media Anonym (Lion)
2024-08-18
1,0k 6 Letar efter en kvinna som snattar eller regelbundet "glömmer" att scanna varor i självscan... Efterlys­ning - media Anonym (Lion) 2024-08-18
6
1,0k
Langare använder allt oftare sociala medier för att sälja sprit till minderåriga – hjälp oss hitta deltagare till vår studie av GreyM­a­rketM­a­uStud­i­e Efterlys­ning - media 646 0   Det blir allt vanligare att sociala medier används för att sälja alkohol till ungdomar.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
646
Kortare man efterlyses! av Anony­m (Mia Sjöst­r­öm) Efterlys­ning - media 888 0 Jag ska skriva en artikel om att vara kortare än majoriteten som kille. Den ska publiceras... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
888
Enkät angående Matsvinn av Cissi­s­tuden­t Efterlys­ning - media 911 0 Vi är tre studenter som just nu läser kursen UX/Usibility där vi ska samla data om hur sve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
911
Hur har du påverkats av antidepressiv medicin? av Söker­p­erson Efterlys­ning - media 795 0 Hej!Jag söker en person som ätit antidepressiv medicin under en längre tid, och upplevt bi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
795
Hur gick det? av Lilla­j­ag60 Efterlys­ning - media Lillajag60
2024-03-31
1,7k 2 Nyfiken på hur många stränga uppfostrare kontra rebelliska toåringar som svarade?  Efterlys­ning - media Lilla­j­ag60 2024-03-31
2
1,7k
Master studie Enkät: Frågor om Gender, Dating, Personality Traits och Fantasies av Maste­r­Stude­n­t24 Efterlys­ning - media 664 0 Hej allihopa jag håller på med mitt mastersarbete om ni vill delta och svara på enkäten tr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
664