Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Går dina barn ensamma på gatorna? Jag har några frågor av Henry Acost­a Efterlys­ning - media 86 0 Hello all parents! 👋   We at Your Way Home, a KTH project, are developing a new te... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
86
Enkät för Föräldrar av Claud­i­o Efterlys­ning - media Claudio
2024-11-05
235 1 Hej!Vi arbetar på att skapa en interaktiv och rolig lärplattform för barn i åldrarna 4-8 å... Efterlys­ning - media Claud­i­o 2024-11-05
1
235
Delta i undersökning om barns lärandeverktyg och få möjlighet att påverka framtida plattformar! av Anony­m (UX Stude­n­t) Efterlys­ning - media 201 0 Hej alla föräldrar och lärare! 👋 Jag är en förstaårsstudent i UX-design och jo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
201
Frågeformulär om klimakteriet av natha­l­iehej­h­ej Efterlys­ning - media 160 0 Hej på er! Vi studerar till apotekstekniker på  Yrgo Yrkeshögskola i Göteborg där vi nu i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
160
Var med i vår undersökning om kreativitet och psykedelika! av Anony­m (Krea­t­ivite­t och psyke­d­elika­) Efterlys­ning - media 161 0 Var med i vår undersökning om kreativitet! Vi är två studenter som går termin 10 på psykol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
161
Deltagare sökes till studie om AI partners av tskog­l­und Efterlys­ning - media 189 0 Är du man och använder någon AI-tjänst som partner eller socialt stöd? Deltagare sökes til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
189
Har du gjort abort efter Kub-test och vill dela din historia (anonymt)? av Josef­i­nP Efterlys­ning - media 227 0 Hej, Jag är journalist på Svenska Dagbladet och arbetar med en artikel om fosterdiagnostik... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
227
Snor du mat, kläder eller annat trots att du har råd? av Kamuh Efterlys­ning - media Anonym (Lion)
2024-08-18
806 6 Letar efter en kvinna som snattar eller regelbundet "glömmer" att scanna varor i självscan... Efterlys­ning - media Anonym (Lion) 2024-08-18
6
806
Langare använder allt oftare sociala medier för att sälja sprit till minderåriga – hjälp oss hitta deltagare till vår studie av GreyM­a­rketM­a­uStud­i­e Efterlys­ning - media 487 0   Det blir allt vanligare att sociala medier används för att sälja alkohol till ungdomar.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
487
Kortare man efterlyses! av Anony­m (Mia Sjöst­r­öm) Efterlys­ning - media 703 0 Jag ska skriva en artikel om att vara kortare än majoriteten som kille. Den ska publiceras... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
703
Enkät angående Matsvinn av Cissi­s­tuden­t Efterlys­ning - media 735 0 Vi är tre studenter som just nu läser kursen UX/Usibility där vi ska samla data om hur sve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
735
Hur har du påverkats av antidepressiv medicin? av Söker­p­erson Efterlys­ning - media 614 0 Hej!Jag söker en person som ätit antidepressiv medicin under en längre tid, och upplevt bi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
614
Hur gick det? av Lilla­j­ag60 Efterlys­ning - media Lillajag60
2024-03-31
1,5k 2 Nyfiken på hur många stränga uppfostrare kontra rebelliska toåringar som svarade?  Efterlys­ning - media Lilla­j­ag60 2024-03-31
2
1,5k
Master studie Enkät: Frågor om Gender, Dating, Personality Traits och Fantasies av Maste­r­Stude­n­t24 Efterlys­ning - media 504 0 Hej allihopa jag håller på med mitt mastersarbete om ni vill delta och svara på enkäten tr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
504
Enkät gymnasiearbete av Oklar­t­43 Efterlys­ning - media Anonym (hm)
2023-12-08
1,2k 1 Hej hej! Jag går sista året i gymnasiet och skulle uppskatta jättemycket om ni vill svara... Efterlys­ning - media Anonym (hm) 2023-12-08
1
1,2k
Enkät: Getter som underhållning på barnkalas av Getci­r­kus Efterlys­ning - media EnAnonumius
2023-11-08
1,2k 4 Hej! Jag är en student som läser tredje året på Djurpsykologiprogrammet vid Linköpings uni... Efterlys­ning - media EnAno­n­umius 2023-11-08
4
1,2k
Min ring av Kubil­a­y93 Efterlys­ning - media 743 0 Jag saknar mammas ring , hur mycket jag än försöker så kan jag inte glömma finns det någon... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
743
Enkät till gymnasiearbete av kasti­v­ag123 Efterlys­ning - media 792 0 Hej! Jag skriver mitt gymnasiearbete om vad människor har för förtroende för polis och räd... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
792
Vågar man bjuda ut tågvärden ? av Mary Haile­y Efterlys­ning - media Anonym (A)
2023-06-09
7,3k 37 Finns en tågvärd jag träffar på då & då när jag åker tåg , vi har alltid ögonkontakt o... Efterlys­ning - media Anonym (A) 2023-06-09
37
7,3k
Söker en tub med Pepsodent Kids 2-6 år Jordgubbssmak av David­A­nders­s­on34 Efterlys­ning - media Citronella
2023-05-23
1,6k 3 Hej,Vet inte vart jag ska lägga denna tråd riktigt (är ny här).Har en son med diagnos (vi... Efterlys­ning - media Citro­n­ella 2023-05-23
3
1,6k