Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Män över 18, delta i undersökning! av fader­s­kapss­t­udie Efterlys­ning - media 757 0 Hej! Vi är en forskningsgrupp från Åbo Akademi Universitet, som utför en studie om familje... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
757
Köpa mat online som småbarnsförälder? av Gabri­e­lAnde­r­sson Efterlys­ning - media GabrielAndersson
Äldre 1 Mar 12:05
3,9k 6 Hej alla föräldrar,Jag arbetar på en webbyrå som undersöker hur just småbarnsföräldrar han... Efterlys­ning - media Gabri­e­lAnde­r­sson Äldre 1 Mar 12:05
6
3,9k
Skönaste sängen? av erkan­1­234 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag gör ett projekt om sängar under mina studier och undrar om ni vill besvara en enk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
SÖK TILL HELA SVERIGE BAKAR av Casti­n­gMati­l­da Efterlys­ning - media 1,4k 0 HEJ ALLA BAKÄLSKARE! Nu är det dags att söka till världens mysigaste program - HELA SVERIG... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Orosanmälningar av Monik­a Titor Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, jag är reporter på Sveriges radio och arbetar just nu med en serie om orosanmälningar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Alla matlagningsintresserade måste kolla! VIKTIGT av Fisil­l­e Efterlys­ning - media Glinda från Oz
Äldre 14 Feb 14:11
13,4k 11 Hej, vi är tre ungdomar som jobbar med ett produktutvecklingsprojekt inom bakning och matl... Efterlys­ning - media Glind­a från Oz Äldre 14 Feb 14:11
11
13,4k
Vad tycker du om återvinning? av QAQ Efterlys­ning - media 620 0 Hej!Jag har gjort en enkät. Gå gärna in o svara. Det skulle vara roligt att får veta vad n... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
620
Symaskin - ni som inte har en egen och ni som har en egen av proje­k­tgrup­p kth Efterlys­ning - media Anna60
Äldre 8 Feb 15:41
1,2k 1 Hej! Vi är en grupp studenter som läser vår master inom teknisk design på Kungliga Teknisk... Efterlys­ning - media Anna6­0 Äldre 8 Feb 15:41
1
1,2k
Känsligt Läge i P1/ Arrangerat äktenskap av annam­u­nck Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej i vår nya säsong av Känsligt läge i P1 söker vi ett par som ingått ett arrangerat äkte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Respekterar ni åldersgränsen på spel? av kdtm Efterlys­ning - media volvo142
Äldre 29 Jan 23:41
1,2k 1 ???? ???? Hur ser ni på åldersgränser på tv- och datorspel? Behöver de följas? För trots e... Efterlys­ning - media volvo­1­42 Äldre 29 Jan 23:41
1
1,2k
Intervjupersoner till C-uppsats av MissP­i­nk83 Efterlys­ning - media Lesbianna
Äldre 26 Jan 23:39
1,1k 1 Hejsan Vi är två socionomstudenter som just nu gör vår C-uppsats angående adoptioner för e... Efterlys­ning - media Lesbi­a­nna Äldre 26 Jan 23:39
1
1,1k
Smaktest av välling av Linda­L­82 Efterlys­ning - media Teady111
Äldre 24 Jan 17:03
1,4k 2 Ipsos söker föräldrar med barn i åldern 12-24 mån till ett smaktest av välling. Testet sk... Efterlys­ning - media Teady­1­11 Äldre 24 Jan 17:03
2
1,4k
GPS för barn - söker föräldrar som använder GPS för barn till reportage! av sarae­l­linor Efterlys­ning - media 1,0k 0 HejJag söker föräldrar som använder GPS-klockor eller liknande teknik för sina barn till e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Personlig assistent intervju av monic­c­a Efterlys­ning - media stinajohansson5234
Äldre 17 Jan 19:09
1,3k 5 Hej!Jag skriver ett skolarbete om hur viktig rollen som personlig assistent till barn med... Efterlys­ning - media stina­j­ohans­s­on523­4 Äldre 17 Jan 19:09
5
1,3k
Graviditet efter gastric bypas av anahi­t­aSafi Efterlys­ning - media 825 0 Hej alla fina! Mitt namn är Anahita och jag utbildar mig till barnmorska i Lund. Det är s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
825
En enkät angående språk på sociala medier av BrusP­l­anet Efterlys­ning - media Thomas23
Äldre 12 Jan 15:10
1,0k 1 Hej, jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde svara på denna korta enkät angående er ins... Efterlys­ning - media Thoma­s­23 Äldre 12 Jan 15:10
1
1,0k
Amazon enkät!!! av Miria­m­20 Efterlys­ning - media 812 0 Hej! Jag skriver just nu mitt gymnasiearbete om Amazon och skulle verkligen uppskatta om n... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
812
Selektiv Mutism av anjoh­a Efterlys­ning - media IAmPolly
Äldre 7 Jan 21:46
1,5k 1 Hej för ett tidningsreportage söker jag en kvinna 30-50 års åldern som lider av selektiv m... Efterlys­ning - media IAmPo­l­ly Äldre 7 Jan 21:46
1
1,5k