Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gymnasiearbete av emely­e­marle­n­e Efterlys­ning - media Inte sugen
Äldre 30 Nov 22:54
2,5k 7 Hej!Mitt namn är Emelye och jag går mitt sista år i gymnasiet. Jag har just nu börjat skri... Efterlys­ning - media Inte sugen Äldre 30 Nov 22:54
7
2,5k
Enkät till gymnasiearbete av Gymna­s­ieele­v­99 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!Jag går tredje året på gymnasiet och skriver just nu mitt gymnasiearbete. För att få u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Digital lösning för familjen och barnens ekonomi av Oskar­S­avely Efterlys­ning - media 944 0 Hej på er fantastiska familjeliv, Jag vill gärna be er om en tjänst :) Min dröm är att hjä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
944
Undersökning för kvinnor av Insta­b­ilSab­i­litet Efterlys­ning - media äldreochklokare
Äldre 26 Nov 15:00
782 1 Söker kvinnor (gärna 30+ men inget krav) som vill delta i denna lilla, anonyma undersöknin... Efterlys­ning - media äldre­o­chklo­k­are Äldre 26 Nov 15:00
1
782
Föräldraskap vid psykisk ohälsa av Linne­a­Amand­a Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Vi är två socionomstudenter som skriver C-uppsats om psykisk ohälsa och föräldraskap.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Skilda men bor ihop? av ERese­a­rch Efterlys­ning - media 901 0 Hej.För Sveriges största damtidning söker jag ett par som har valt att skilja sig men som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
901
Skulle vara snällt om ni kunde svara på min enkät kring svarta marknaden! av AdamH­i­ldeby Efterlys­ning - media Anonym (d)
Äldre 20 Nov 14:05
1,2k 6 Hej jag är en elev från Tullinge Gymnasium och behöver lite hjälp av er kring ert vetande... Efterlys­ning - media Anonym (d) Äldre 20 Nov 14:05
6
1,2k
Har frågor om familjeliv.se i ett skolprojekt på universitet av emeli­e­medy Efterlys­ning - media 688 0 Hej! Jag och min klasskamrat håller på att göra en studie angående forumet familjeliv.seso... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
688
Söker intevjupersoner med erfarenhet av Borderline av sofia­i­sabel­l­e Efterlys­ning - media 785 0 Hej! Isabelle Björklund heter jag och jag läser Psykologi 3 på Stockholms universitet.  Ja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
785
Undersökning om folsyra av alici­a­sthlm Efterlys­ning - media nnnnnnnn
Äldre 14 Nov 19:12
815 1 Hej! Vi gör en undersökning till vårat gymnasiearbete om folsyra. Det skulle vara supersnä... Efterlys­ning - media nnnnn­n­nn Äldre 14 Nov 19:12
1
815
Barnefamiliens vaner med uteaktiviteter av Aktiv­e­Mathi­a­s Efterlys­ning - media 712 0 Hei,Vi er en gruppe studenter på NTNUs Entreprenørskole og har et prosjekt om et produkt f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
712
gratis bonusgåvor eller kuponger av UNEX Efterlys­ning - media 1,1k 0 UNEX är en undersökning för att förbättra globala posttjänster. Det drivs av Ipsos, ett in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Barns röresefrihet i Stockholms innerstad av julia­j­uliaj­u­lia Efterlys­ning - media juliajuliajulia
Äldre 9 Nov 16:16
965 2 Hej! Jag läser mitt sista år på samhällsplanerarprogrammet på Stockholms universitet och u... Efterlys­ning - media julia­j­uliaj­u­lia Äldre 9 Nov 16:16
2
965
Research: Parents in Malmö with 5 year old kids av marie­d­al Efterlys­ning - media 859 0 Do you have a 5 year old kid? We are interested in scheduling interviews with parents in M... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
859
"domestic discipline" av music­a­rtA Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej!Jag skriver min c-uppsats i Socialantropologi och letar efter singla personer eller pa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Tidningen Amelia söker av Journ­a­listj­a­visst Efterlys­ning - media 978 0 Jag söker par (max 45 år) som varit ihop sedan tonåren som kan berätta om hur de gör för a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
978
Tidningen Amelia söker av Journ­a­listj­a­visst Efterlys­ning - media 831 0 Jag söker par mellan 25 och 45 år som är ofrivilligt barnlösa och som kan tänka sig att bl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
831
Har du varit familjehemsförälder? av Maste­r­stude­r­ande Efterlys­ning - media 719 0 Hej! Jag söker deltagare till min studie där jag skulle vilja intervjua vuxna som varit fa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
719
Har du hittat tillbaka till din partner/blivit nykär i din partner efter tankar om uppbrott? av KatWe­n Efterlys­ning - media 699 0 Jag söker ett par, gärna i åldern 30-55, som hittat tillbaka till varandra efter en kris,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
699
Har du varit familjehemsplacerad? av Maste­r­stude­r­ande Efterlys­ning - media Masterstuderande
Äldre 2 Nov 09:51
1,5k 2 Deltagare till studie sökes!Om du varit familjehemsplacerad i barndomen/ungdomen, är i åld... Efterlys­ning - media Maste­r­stude­r­ande Äldre 2 Nov 09:51
2
1,5k