Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vad hände med att vara närvarande och vänlig? av Anony­m (Anna­) Övrigt 51 0 Jag vet inte om ni har lagt märke till det, men det känns som att vi är på väg mot en allt... Övrigt Obesvarade
0
51
Förekomma eller förekommas? av Anony­m (Otro­l­igt troge­n­) Otrohet 37 0 Skulle du föredra att bli bedragen eller vara den som bedrog och bli ertappad? Otrohet Obesvarade
0
37
Hemtest herpes? av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 28 0 Misstänkt länge att jag fick herpes för ett tag sedan. Dock när jag testade mig en gång i... Sex & Sånt Obesvarade
0
28
Falskt ägglossningstest av Anony­m (Hej) Övrigt 48 0 Hej!Har någon varit med om att clearblue först visar smiley men sen med samma urin och ett... Övrigt Obesvarade
0
48
Lika symptom som vid pms/graviditet men ändå LITE olika?! av Anony­m (Pms/­g­ravid­?­) Barnläng­tan 30 0 Det är ju så intressant detta med symptom osv innan BIM - i mitt fall planerar vi ej bebis... Barnläng­tan Obesvarade
0
30
Se kön med hemtest (blodprov) av Anony­m (Nyfi­k­en) Första trimeste­rn 51 0 Har sett att det finns tester som man beställer hem och tar blodprov hemma och skickar in... Första trimeste­rn Obesvarade
0
51
Gissa mitt UL! av Anony­m (Nyfi­k­en) Ultralju­d 34 0 Jag är så nyfiken på hur nub teorierna stämmer med RUL 😁 jag har mitt rul kring ju... Ultralju­d Obesvarade
0
34
Någon som har endometrios och tagit Ryeqo? av Anony­m (Blom­m­a) Barnläng­tan 55 0 Jag har endometrios och slutade ta ryeqo för en månad Sen. efter Avslutad behandling av eg... Barnläng­tan Obesvarade
0
55
Seed cycling av Anony­m (Vemv­e­t) Fertilit­et & Kropp 44 0 Är det någon mer som äter frön enligt seed cycling?  Jag gjorde det inför vårt första barn... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
44
Snygga kläder till kort kille? av Anony­m (Kläd­b­ekymm­e­r) Kroppsli­gt 62 0 17-åring som gillar Stockholmsstilen och är 165 cm lång, smal och vältränad. Var kan han h... Kroppsli­gt Obesvarade
0
62
Är detta ett tidigt missfall? Varning bild. av Anony­m (Förv­i­rrad mamma­) Missfall 81 0 Detta kom ut när jag va på toaletten. Om de är ett tidigt missfall så visste jag inte att... Missfall Obesvarade
0
81
Ensam är stark? av Anony­m (Issa­b­ell) Övrigt 60 0 Tror ni att man är starkare som ensam?.. eller behöver man sällskap/relationer för att bli... Övrigt Obesvarade
0
60
Failar vad ja än gör, eller känns så av Shame­i­susel­e­ss Övrigt 105 0 Hejsan allihopa, verkar inte hitta någon tråd för relationer men skriver med denna tråd is... Övrigt Obesvarade
0
105
Mellanblödning av Belle­l­ejon Hälsa 73 0 Hej, haft tryck på blåsan, mensvärk, uppblåst mage sen november förra året. Det kommer i n... Hälsa Obesvarade
0
73
Nub-teorin av Anony­m (Blän­d­a) Ultralju­d 67 0 Är det någon som är grym på det här med nub-teorin? Är mest nyfiken på vad de skulle kunna... Ultralju­d Obesvarade
0
67
Bästa skola/förskola i Gävle? av Tivi Skola 95 0 Hej!Vi ska nu flytta till Gävle med våra barn och jag har googlat runt på skolor och försk... Skola Obesvarade
0
95
Bästa sparränta på placeringskonto? av Anony­m (kron­a­n) Ekonomi 116 0 Jag har jämfört lite sparräntor. Erik Penser bank har placeringskonto på 3,8 procent tror... Ekonomi Obesvarade
0
116
Kurviga kvinnor av Leksa­k­81 Sex & Sånt 118 0 Varför är vissa så avigt inställda till detta och ibland ser man och läser nästan hur dom... Sex & Sånt Obesvarade
0
118
FÅR URINVÄGSINFEKTION EFTER SEX av Anony­m (TS) Sex & Sånt 135 0 Träffat en ny man, jag får urinvägsinfektion efter varje gång vi haft sex. Har aldrig haft... Sex & Sånt Obesvarade
0
135
Går dina barn ensamma på gatorna? Jag har några frågor av Henry Acost­a Efterlys­ning - media 86 0 Hello all parents! 👋   We at Your Way Home, a KTH project, are developing a new te... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
86