Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Plussa sent utan att ha haft sen ägglossning? av Anony­m (TS) Gravidit­et 7 0 Jag är inte gravid nu. Men jag funderade på det här eftersom mensen var en vecka sen den h... Gravidit­et Obesvarade
0
7
Mannen lite frånvarande (nybliven pappa) av Anony­m (B) Övrigt 121 0 Min man är underbar och en bra pappa men dock har han börjat använda mobilen mycket mer oc... Övrigt Obesvarade
0
121
Marknadsundersökning av Anony­m (gamm­l­a stan) Förälder 69 0 Hej alla föräldrar på Familjeliv! Jag håller just nu på att utveckla ett koncept kring vi... Förälder Obesvarade
0
69
Linköping bra förskolor av violf­u­dge83 Barnomso­rg 63 0 Är relativt ny i Linköping.Tips på bra förskolor oavsett, kooperativ, kommunalt eller anna... Barnomso­rg Obesvarade
0
63
Extrema partier- vad avgör av Anony­m (nyfi­k­en_po­l­itik) Politik 53 0 Har funderingar kring det där med extrema partier. Just nu känns det som att det endast är... Politik Obesvarade
0
53
Negativt test, någon mening att ta ett nytt? av Anony­m (Sara­) Fertilit­et & Kropp 117 0 Tänkte att det finns många här som kan mycket om graviditetstester :)Är på BIM+5 och har i... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
117
Rosa flytningar under andra trimestern av Anony­m (Jasm­i­n) Andra trimeste­rn 114 0 Hej! Jag har haft rosa flytningar till och från under andra trimestern. Någon som haft lik... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
114
Blödningar med p spruta av Anony­m (St) Hälsa 178 0 Är det någon annan som har haft problem med p spruta? Jag blöder ca 1 gång varannan månad,... Hälsa Obesvarade
0
178
Kub blodprov av Elina­2­002 Ultralju­d 148 0 Kan någon förklara dessa värden för mig akut??? Ultralju­d Obesvarade
0
148
Utrogestan av mia5m­i­a5 Behandli­ngar 101 0 Jag har upprepade kemiska graviditeter och skulle vilja testa med Utrogestan. Finns det re... Behandli­ngar Obesvarade
0
101
Tänder äldre kvinnor på ung tjej av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 189 0 Har en fråga till er där ute, då det ofta skrivs om ung kille äldre kvinna. Finns det möjl... Sex & Sånt Obesvarade
0
189
STÖDTRÅD - Vi som vill bli gravida 2026 av Darli­n­g29 Första barnet 167 0 Hej, Finns säkert många fler än jag här som vill bli gravida. Tänkte att vi här kan peppa... Första barnet Obesvarade
0
167
ADHD och hypotyreos HJÄLP!!! av Anony­m (Sofi­a­) Psykisk ohälsa 198 0 Hej!jag har länge misstänkt att jag har ADHD men har aldrig varit utredd för det men mycke... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
198
Ångest av Anony­m (Ånge­s­t) Svårt att få barn 186 0 Jag har sådan ångest, jag och maken försöker få barn sedan två år och jag är så stressad o... Svårt att få barn Obesvarade
0
186
Kan inte sluta kolla true crime av Anony­m (Ts) Övrigt 99 0 Ser hemska saker, lyssnar även på poddar. Helst partner mord.Mår väldigt dåligt för jag är... Övrigt Obesvarade
0
99
Skräckfilm av Sköld­e­n89 Övrigt 142 0 Vilka är era favoritskräckisar? Vad gillar ni för skräckfilm?Jag gillar:The ExorcistAlienT... Övrigt Obesvarade
0
142
Ägglossningstest och oregelbunden mens? av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 101 0 Har nästan ingen erfarenhet av ÄL-test (bara använt en enda gång). Det är så att min mens... Kroppsli­gt Obesvarade
0
101
Har min 10 månaders bebis autism? av Syrax Barn/fun­ktionshi­nder 380 0 Jag börjar bli lite orolig för att min son på 10 månader har autism. Tecken som gör mig li... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
380
Går igen en tuff period av Anony­m (Per) Övrigt 123 0 Vet inte om jag bryter någon regel, men har lyssnat på den här tjejen mycket. Det har känt... Övrigt Obesvarade
0
123
Efter klimakteriet! Ska jag sluta tvärt med mini-p desogestrel? av S62An­n­C Hälsa 249 0 Vill så gärna höra era erfarenheter om det här! Har sedan många 10+ år tagit gestagenet de... Hälsa Obesvarade
0
249