Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Inlogg på familjeliv av Anony­m (Inlo­g­g) Familjel­iv - sajten 0 0 Ibland när jag ska logga in på familjeliv kommer det automatiskt upp någon annans e-postad... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
0
Menopaus av Anony­m (C) Hälsa 11 0 Hej,Undrar när ni fick er sista menstruation?Är 53 år och har väldigt oregelbunden cykel.... Hälsa Obesvarade
0
11
Hjälp att få barn av Anony­m (Anon­y­m) Utrednin­g 17 0 Jag och min parner vill söka hjälp för att bli med barn. Jag är 39 och börjar stressa väld... Utrednin­g Obesvarade
0
17
Tunn slemhinna av Anony­m (Tjej­) Sex & Sånt 25 0 Någon som har erfarenhet av tunn slemhinna? Era symtom/besvär och hur blev ni hjälpta?Har... Sex & Sånt Obesvarade
0
25
Cuckquean av tront­e Sex & Sånt 34 0 Jag och min man har under många år tillämpat det man kallar cuckolding där min man har haf... Sex & Sånt Obesvarade
0
34
Fryser utan Alvedon i kroppen av Anony­m (Is) Kroppsli­gt 29 0 Är som en isbit 24/7. Utom när jag tagit Alvedon, då blir jag "normalt varm" i kroppen. Va... Kroppsli­gt Obesvarade
0
29
Tolka rfsu testa tidigt av Mosok­o­rv Övrigt 26 0 Hej! Jag undrar inte om jag är gravid för det vet jag att ingen kan svara på. Det jag fund... Övrigt Obesvarade
0
26
Omprövning skuldsanering av Anony­m (Skul­d­saner­i­ng) Ekonomi 73 0 Jag har 1,5 år kvar på min skuldsanering och vill nu gärna flytta ihop med min pojkvän. Ja... Ekonomi Obesvarade
0
73
Evigt rinnande näsa av Anony­m (Evig­a krane­n­) Öron-näs­a-hals- läkaren 32 0 HejJag undrar om det finns något sätt att bli av med en evigt rinnande näsa?Det är inte nå... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
32
Myom av Anony­m (Anon­y­m) Grav. komplika­tioner 64 0 Hej!Jag är gravid i v13 och på TUL upptäcktes en myom. Jag hade haft problem med mensen ca... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
64
Bröst + ryggvärk av Frank­i­e90 Gravidit­etssymto­m 47 0 Jag har sen några dagar efter ägglossning haft ömhet i utsidorna av brösten som kommit och... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
47
frågor om deklaration av Anony­m (lost­i­nspac­e­) Övrigt 69 0 Hej jag blir inte klok på om jag ska deklarera det jag sålt på Tradera eller inte. Jag har... Övrigt Obesvarade
0
69
Tips på bra mvc i Malmö? av Anony­m (Grav­i­d v10) Första barnet 67 0 Ska skriva in mig på någon mvc men svort att wvta var dom är bra... Har någon tips på någo... Första barnet Obesvarade
0
67
Hemma av Anony­m (papp­a­) Övrigt 128 0 Återigen bor jag hos dottern i hennes soffa. Flyttade till annan stad 65 km härifrån pga j... Övrigt Obesvarade
0
128
Ledsen över min hy av Anony­m (Ts) Skönhet 119 0 Jag blir 41 i år. Haft problem med hyn i ansiktet hela mitt liv och har ännu. Är känslig,... Skönhet Obesvarade
0
119
Går folk på krogen i Göteborg på långfredagen? av Lurig­f­axen Nöje 59 0 Några erfarna göteborgare som vet om folk brukar gå ut på krogen etc i Göteborg nu på lång... Nöje Obesvarade
0
59
Resevagn av Anony­m (Sara­) Barnvagn­ar 115 0 Hej !vete ni bugaboo buterfly är godkänt som handbagage på SAS flyg bolag ? Har ni nån erf... Barnvagn­ar Obesvarade
0
115
Gåreflex av Bille­b­ra Barn 0-12mån 138 0 Min bebis saknade gåreflex vid en undersökning. Undrar ifall någon mer varit med om samma?... Barn 0-12mån Obesvarade
0
138
IVF, dålig äggkvalitet och kosttillskott av AnJar Fertilit­et & Kropp 60 0 Hej alla där ute! Jag känner att jag måste försöka dela med mig av min erfarenhet om det s... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
60
Föräldrar till barn med autism av Majsk­a­kan Barn/fun­ktionshi­nder 114 0 Hej, jag studerar funktionsnedsättning och samhälle på Linköpings universitet och skriver... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
114