Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Allvarlig undervikt=sjukdom; allvarlig övervikt=brist på karaktär av Anony­m (Varf­ö­r?) Psykisk ohälsa 37 0 Det är jättebra att ätstörningar uppmärksammas och att förståelsen för denna fruktansvärda... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
37
Nervös för NIPT (40+) av Anony­m (Stre­s­sad) Fosterdi­agnostik 39 0 Imorgon ska vi göra NIPT-test och första ultraljudet och idag började jag bli så jäkla ner... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
39
Orolig för nack-, rygg-, bröstsmärtor av Anony­m (Rädd­) Hälsa 46 0 Jag har haft ont i nacken i några månader, det strålar ner i vänster sida, axel och känns... Hälsa Obesvarade
0
46
Ni som är lesbiska, föredrar ni andra lesbiska eller går bi-kvinnor bra? av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 82 0 Ni som är lesbiska, föredrar ni helst andra lesbiska eller går bisexuella kvinnor också br... Sex & Sånt Obesvarade
0
82
Fynd i tidig graviditet av miles­s­j Ultralju­d 116 0 Hej!Har missat min mens denna månad så tänkte ta en graviditetstest... Fick världens svaga... Ultralju­d Obesvarade
0
116
Provtagning efter missfall av Anony­m (lilj­e­konva­l­j) Fertilit­et & Kropp 39 0 HejVilka hormonprover kan vara bra att ta vid upprepade missfall? Hört att man bör kolla s... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
39
Amning , mens som kommer tillbaks sen försvinner? av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 48 0 Fick barn för 6,5 månader sen, hon är väl i princip helammad fortfarande fast har börjat s... Kroppsli­gt Obesvarade
0
48
Stark bäcken/muskulatur av Anony­m (K) Kroppsli­gt 84 0 Känner verkligen skillnad där nere efter mina förlossningar. Det är inget extremt eller at... Kroppsli­gt Obesvarade
0
84
Sladdis eller inte?? av Mamma­L­76 Övrigt 143 0 49 årig mamma till en 32-årig grabb..Har värsta BEBIS -LÄNGTAN… Min menstruation och äggav... Övrigt Obesvarade
0
143
Hemorrojder av Anony­m (Puss­i­s) Sex & Sånt 129 0 Åh mitt långa inlägg försvann så tar korta varianten.Hur äckligt tycker ni män att hemorro... Sex & Sånt Obesvarade
0
129
Syskonförsök Reproduktionscentrum Uppsala av Chaos­M­om95 Provrörs­befr. / IVF 95 0 Är det någon aom vet hur lång tid det kan ta att få en tid till syskonförsök?Vi har ett ba... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
95
Atopisk eksem? av Anony­m (Ts.) Hälsa 130 0 Har börjat misstänka att jag har atopisk eksem. Får väldigt sällan besvären så jag har int... Hälsa Obesvarade
0
130
min stil som rektor av Anony­m (Rekt­o­r) Samhälle 114 0 Min stil – min identitet, mitt uttryck Av Madeleine J. Svensson Stil är för mig mycket mer... Samhälle Obesvarade
0
114
Tandläkare rotfyllning röntgen av Anony­m (Tand­i­s) Kroppsli­gt 134 0 Någon som jobbar med tänder. min vanliga tandläkare hittade inte rötterna på min kindtand... Kroppsli­gt Obesvarade
0
134
Nidblödning eller inte? av AnkN Barnläng­tan 141 0 Kan man få en nidblödning 11 dagar innan bim? Fick blod på pappret när jag torkade mig men... Barnläng­tan Obesvarade
0
141
Bära partners ägg av Anony­m­Kansk­e­76 Regnbågs­familj 240 0 Hej! Jag och min partner (båda kvinnor) undrar om det finns någon här som har erfarenhet a... Regnbågs­familj Obesvarade
0
240
Bära partners ägg av Anony­m­Kansk­e­76 Äggdonat­ion 171 0 Hej! Jag och min partner (båda kvinnor) undrar om det finns någon här som har erfarenhet a... Äggdonat­ion Obesvarade
0
171
Infektion med atypiska mykobakterier av Serie­f­antas­t Åkomma/s­jukdom 419 0 För ett år sedan hittades en tumör i min sons bröstkorg, efter en hel del utredningar och... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
419
Min erfarenhet av abort - vecka 13+2 av Anony­m (Abor­t­v13) Abort 420 0 Har spenderat otalig tid med att eftersöka andras erfarenhet av abort. Både allmänt och ru... Abort Obesvarade
0
420
Argentina av Anony­m (Pata­g­onien­) Övrigt 383 0 Har aldrig varit i Argentina, bilder från Patagonien ser ju helt otroliga ut. Hur skulle P... Övrigt Obesvarade
0
383