Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Äggrapar och diarré av hexag­o­ner Hälsa 140 0 Hejsan.jag är just nu på utredning för celiaki. Har den typiska genen för sjukdomen (95) p... Hälsa Obesvarade
0
140
Förskollärare se hit! av Anony­m (Mim) Övrigt 133 0 Hej. Vi är två studenter som skriver vår c-uppsats. Vårt ämne handlar om inkludering och v... Övrigt Obesvarade
0
133
Jag syr mina egna kläder, moderna och historiska, fråga vad du vill av Anony­m (Evie­) Övrigt 56 0 Jag kände för att göra en tråd ang detta pga en annan tråd. Fråga vad ni vill. Jag svarar... Övrigt Obesvarade
0
56
Ni som har erfarenhet av Plötslig spädbarnsdöd av Anony­m (Nybl­i­ven föräl­d­er) Övrigt 90 0 Hej förstår att detta är ett extremt känsligt ämne. Men är så nojig. Förekommer plötslig s... Övrigt Obesvarade
0
90
Sen mens, negativt gravtest.. av Anony­m (Jag1­9­) Övrigt 131 0 Hej! Min mens är sen 5dagar enligt min app.. har tagit ett test som visar "tidigt 6 dagar... Övrigt Obesvarade
0
131
Gröt på kvällen till 5-mån bebis av Anony­m (Tröt­t­) Barn 0-12mån 259 0 Någon som ger gröt på kvällen och upplevt att sömnen blivit bättre av det? Vår bebis sover... Barn 0-12mån Obesvarade
0
259
Ni som lider av utmattningssyndrom, hur klarar ni av er parrelation? av Anony­m (Lh) Psykisk ohälsa 140 0 Ni som lider av utmattningssyndrom, hur klarar ni av er parrelation?   Jag upplever att ja... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
140
Psykisk ohälsa av Anony­m (Pand­a­) Psykisk ohälsa 151 0 Psykisk ohälsa, hetsätnings störning, kär i en vårdpersonal på intags avdelningen....Nu nä... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
151
Har Svenskar aldrig mått bättre nu än förr? av Anony­m (Ts) Psykisk ohälsa 84 0 Om man kollar på statistik så har självmord i Sverige minskat mycket sedan 80-talet. Tror... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
84
Delta i en studie om jämställdhet och ledarskap! av Anony­m (Alex­a­ndra) Efterlys­ning - media 327 0 Hjälp mig att komma i mål med min masteruppsats! 🎓 Hej! Jag är i slutskedet av min... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
327
Hjälp efter fertilitetsutredning? av Emmap­e­mma85 Upprepad­e missfall 228 0 Hej! Jag och min sambo har precis genomgått en fertilitetsutredning som inte visade några... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
228
Efter fertilitetsutredning? av Emmap­e­mma85 Upprepad­e missfall 196 0 Hej! Jag och min sambo har precis genomgått en fertilitetsutredning som inte visade några... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
196
Det går att starta trådar men ej läsa av Anony­m (B) Övrigt 69 0 Tokigt Övrigt Obesvarade
0
69
Hur är amerikanska män? av Anony­m (mimm­i­) Övrigt 64 0 Hej, jag ska på dejt med en amerikan i slutet av mars. Eller, det är inte en dejt, vi ska... Övrigt Obesvarade
0
64
Nidblödning? av Anony­m (Barn­l­ängta­n­!) Övrigt 275 0 Min mens brukar vara oregelbunden, men brukar som tidigast få den dag 25 annars kommer den... Övrigt Obesvarade
0
275
Radera konto på Tinder, funkar inte!! av Anony­m (Loka­n­) Relation­er 169 0 Någon som varit med om samma? När jag försöker radera mitt konto får jag meddelande "missl... Relation­er Obesvarade
0
169
Dokument mellan verksamheterna kommun av Anony­m (J) Övrigt 93 0 Jag har Tidigare haft sysselsättning/daglig verksamhet via kommun.Jag var först på en arbe... Övrigt Obesvarade
0
93
End of the line? av Anony­m (Papp­a­4life­) Övrigt 881 0 Nej du behöver inte ringa någon. Börjar med det så ni kan chilla. När en man säger att all... Övrigt Obesvarade
0
881
Kraftig molvärk i ryggen som sen försvann av Angel­i­icaB Gravidit­etssymto­m 362 0 Hej!  fick barn för 6 månader sen och har inte kunnat amma så min mens kom tillbaka månade... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
362
VÅGAR JAG INVESTERA I BOLAGET TORM? av Anony­m (Hmmm­m­m) Ekonomi 141 0 De har rapport imorgon!!  snälla ni kunniga, vad tror ni på bolagets utsikter? Med tanke p... Ekonomi Obesvarade
0
141