Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sökes: Ammande mammor till studie av Annic­k­aER Amning 411 0 Amning Obesvarade
0
411
Köhlers sjukdom av Krist­i­na198­3 Barn 6-12 år 497 0 Hej! Finns det ngn här som har erfarenhet av diagnosen Köhlers sjukdom på barn?  Barn 6-12 år Obesvarade
0
497
Autogiro och hyra av Anony­m (..) Ekonomi 212 0 Jag har min hyra på autogiro, och om det inte kan dras så brukar de försöka igen typ 2 gån... Ekonomi Obesvarade
0
212
Hermelin kanin könsmogen av Bm8 Övrigt 758 0 Hej. Vilken ålder blir honan könsmogen?Har någon fått ungar innan det man kan läsa sig til... Övrigt Obesvarade
0
758
Provocerad vulvodyni/vestibulit av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 178 0 Är det något som har/haft provocerad vulvodyni/ vestibulit? Vilka symtom har ni och var de... Sex & Sånt Obesvarade
0
178
Har du gjort abort efter Kub-test och vill dela din historia (anonymt)? av Josef­i­nP Efterlys­ning - media 228 0 Hej, Jag är journalist på Svenska Dagbladet och arbetar med en artikel om fosterdiagnostik... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
228
Ultraljud vecka 13 av Sam20­2­3 Ultralju­d 203 0 Någon som är duktig på att gissa? Ultralju­d Obesvarade
0
203
Hanterar mamma under klimakteriet av Anony­m (Så jävla trött­) Kroppsli­gt 191 0 Klimakteriet har börjat, vet inte om det har slutat eller i vilken fas hon befinner sig i... Kroppsli­gt Obesvarade
0
191
Aldrig ens fel att 2 träter av Anony­m (Lorr­y­) Övrigt 128 0 Varför är det så svårt att förstå. Om man hamnar i problem med andra titt som tätt så bord... Övrigt Obesvarade
0
128
Val av månadslinser av Anony­m (dett­a­ärjag­) Hälsa 136 0 Hej! Jag har tänkt att skaffa mig ett par linser och har varit hos optikerna några gånger... Hälsa Obesvarade
0
136
Blindtarmsinflammation under graviditet av hs93 Grav. komplika­tioner 418 0 Hej! Ni som hade konstaterad blindtarmsinflammation under gravitet - vad hade ni för sympt... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
418
Svullna lymfkörtlar vid förkylning, tips? av Elsa8­9­1 Hälsa 164 0 Hej!Jag har vart förkyld till och från nu i 5 veckor. Är nu inne på vecka 2 sen jag åkte p... Hälsa Obesvarade
0
164
Någon som besökt en naprapat? När sker förbättring av smärta? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 119 0 Jag har en ordentlig revbenslåsning i flera veckor som jag var hos en naprapat för idag. M... Kroppsli­gt Obesvarade
0
119
Läst min gamla dagbok av Anony­m (TS) Övrigt 182 0 Jag är 60+ och råkade hitta min gamla dagbok. En fin broderad gästbok med fint papper. Tog... Övrigt Obesvarade
0
182
Progesteron av Anony­m (T) Svårt att få barn 251 0 Vad hade ni för progesteron-värde, ni som testat er minst 7 dagar efter ÄL? Svårt att få barn Obesvarade
0
251
Letrozol behandling 5mg, VUL nr 2? av Barnl­ä­ngtan­2­024 Behandli­ngar 267 0 Hej alla!Är inne på min andra omgång letrozol, dubbeldos denna gång (5mg). Jag va på VUL i... Behandli­ngar Obesvarade
0
267
Tidig vattenavgång flera gånger? av Zaro Grav. komplika­tioner 308 0 Hej!Finns fler som haft tidig vattenavgång? Har det skett en gång eller flera gånger? Jag... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
308
Ilningar i tand! av Fampi Hälsa 198 0 Hej på er!  Jag har nu haft problem med munhålan i snart 8 månader. Har dragit ut ett fler... Hälsa Obesvarade
0
198
Nub-teori av Anony­m (SHB) Ultralju­d 138 0 Hej! Jag gjorde KUB-UL förra veckan och undrar om någon vill gissa könet?  🥰 Ultralju­d Obesvarade
0
138
Hjälp! Hur bleker man linne? av Hhhan­n­ah Övrigt 268 0 Hej! Har några linnegardiner som är helt nya men inte så vita som jag skulle vilja ha dem.... Övrigt Obesvarade
0
268