Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
IVF Östersund någon? av Anony­m (Läng­t­ar efter en till.­.­..) Provrörs­befr. / IVF 113 0 Hej var söker jag mig för att göra privat IVF i Östersund? Är det Umeå som är närmast elle... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
113
Tips på bra skolor i Göteborg eller däromkring av Anony­m (Gbg) Skola 403 0 Barnet skall snart börja skolan, förskoleklass. Vilka skolor är bra?Kan det finnas någon b... Skola Obesvarade
0
403
13 år vill flytta utomlands med mamman. av adam1­4­12 Tonåring 466 0 Hej allihopa,   jag skriver här eftersom jag verkligen behöver råd och framför allt stöd f... Tonåring Obesvarade
0
466
Barn 50% av tiden, hur stort bor ni? av Anony­m (2-3) Övrigt 231 0 HejNi som är "varannan-veckas föräldrar", hur stort bor ni? Jag har en 4 åring och har tän... Övrigt Obesvarade
0
231
SURVEY: How do stay in touch with your children when they're commuting on their own? av Henry­A­costa­K­TH Efterlys­ning - media 317 0 Hello parents! I'm a KTH student researching families' communications and consumption patt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
317
Spegling på gym av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 205 0 Hur mycket tid spenderar ni på att spegla er på gymmet?Vad fyller det främst för funktion?... Övrigt Obesvarade
0
205
Frågor till er som är döva/ej hörande av Anony­m (Nyfi­k­en) Övrigt 222 0 Observera att dessa frågor är till er som inte kan höra/är döva. De som kan höra och prata... Övrigt Obesvarade
0
222
Intervjupersoner till examensarbete sökes av JoKL Efterlys­ning - media 217 0 Hej! Vi är två psykologstudenter vid Göteborgs universitet som skriver vår examensuppsats... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
217
Ni som ångrat att ni skaffade barn, ville ni ha barn innan ni skaffade dem? av Anony­m (A) Övrigt 687 0 Observera att frågan är till er som ångrat att ni skaffade barn, andra svar är överflödiga... Övrigt Obesvarade
0
687
BB Sthlm vs. Danderyd förlossning - era upplevelser! av Anony­m (Vela­r­) Övrigt 123 0 Ska göra valet om förlossningsklinik om 2 veckor och har velat fram och tillbaka i över en... Övrigt Obesvarade
0
123
Tips om riktig duktig och engagerad advokat i Strängnäs, vårdnadstvist av Anony­m (Barn­b­arn) Juridik 166 0 det är akut tar gärna tips  Juridik Obesvarade
0
166
IVF/ICSI 2025 av Anony­m (LouL­o­u) Provrörs­befr. / IVF 119 0 För oss som är i behandling eller ska starta behandling 2025. En tråd för alla som behöver... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
119
Ivf örebro av Anony­m (Barn­l­ängta­n­) Utrednin­g 219 0 Hej! Jag och min man har försökt få till en graviditet i över ett år och har i somras gjor... Utrednin­g Obesvarade
0
219
Immunisering? Bebis fortfarande gul efter 3 veckor av Anony­m (TS) Barn 0-12mån 264 0 Blev väckt av bebisen som är glad men pigg och sitter här och funderar så här mitt i natte... Barn 0-12mån Obesvarade
0
264
Bebis med kvällsoro vägrar sova med .. hjälp! av toots­y Sömn/Dyg­nsrytm 215 0 Hej!Vi har en liten kille på 11 veckor. Han har alltid haft oerhört svårt att somna på kvä... Sömn/Dyg­nsrytm Obesvarade
0
215
Sertralin av thats­t­heway Hälsa 216 0 Förra sommaren fick jag öka min dos sertralin till 75 mg då jag fick grov ångest. Tillslut... Hälsa Obesvarade
0
216
Periodiseringsfond enskild firma av Jessi­L Ekonomi 210 0 Hej!    Beundrar verkligen alla er med enskild firma som har koll.   Jag har i min firma s... Ekonomi Obesvarade
0
210
Nässelutslag och petekier av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Kroppsli­gt 137 0 Mitt barn (15 år) har vid 2 tillfällen de senaste veckorna fått stora, kliande nässelutsla... Kroppsli­gt Obesvarade
0
137
PAD svar, ser ni det på 1177? av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 186 0 Hej. Tog biopsi från livmoderhalsen för nån vecka sen. Fick då samtidigt tid för återbesök... Hälsa Obesvarade
0
186
Känner mig konstig efter abort av Anony­m (Blå) Kroppsli­gt 145 0 Kraftig pms, ångest, hjärndimma. Förstår inte för det är två månader sedan. Känke ingen ån... Kroppsli­gt Obesvarade
0
145