Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Privatläkare Dalarna av Anony­m (Lite­h­umla) Övrigt 184 0 Jag söker efter en privatläkare (helst bunden till landstinget så Högkostnadsskyddet gälle... Övrigt Obesvarade
0
184
Förväntar ni föda v.40 eller v.41? Vi söker nyfödd bebis/filmstjärna! av Tiros Övrigt 186 0 Förväntar ni föda v.40 eller v.41? Vi söker nyfödd bebis till en ny stor svensk långf... Övrigt Obesvarade
0
186
Gravid och plugga...? av Lilly­a­n Arbetsli­vet 773 0 Hej alla =) Jag är gravid och har BF i maj. Jag har tänkt att börja plugga till sjuksköter... Arbetsli­vet Obesvarade
0
773
9 ägg plockade, bara 1 befruktat av Prett­y­TiedU­p Provrörs­befr. / IVF 209 0 Hej!Någon här inne som varit med om något liknande? Vi har gjort vår tredje IVF och fick u... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
209
Varför blir jag så arg? av Anony­m (Craz­y­) Övrigt 113 0 Är öppen, social, skojig och väldigt trevlig och en riktig people person. Får ofta beröm f... Övrigt Obesvarade
0
113
Ni med erfarenhet av prostatacancer hjälp mig! av Anony­m (Leds­e­n) Kroppsli­gt 93 0 Min far är i 67 års ålder och har under en lång period haft problem med kissetiet, vi prat... Kroppsli­gt Obesvarade
0
93
Downs syndrom? av Norrl­a­ndsbr­u­den89 Ultralju­d 211 0 Har fått resultat på kub test nu 1 av 50 på downs syndrom.  på UL idag kunde inget näsben... Ultralju­d Obesvarade
0
211
Pilgrimsskolan NPF av Anony­m (Mari­a­) Barn 6-12 år 641 0 Hej, Min son har Adhd och ska börja förskoleklass HT-25 och jag undrar kring Pilgrimsskola... Barn 6-12 år Obesvarade
0
641
Paragraf 7-utredning av Anony­m (Toke­r­) Psykisk ohälsa 147 0 Hur initieras en paragraf-7 -utredning? Kan det göras vid mindre fall? Sådana med fängelse... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
147
Testlagret: Negativt innan bim av hejhe­j­hej01 Gravidit­etssymto­m 447 0 Hej! positivt ägglossningstest 26/9 och beräknad mens 11/10.dvs äl+11 och bim-4 (Ev -5)tes... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
447
Matångest, ätstörningar i över 30 år av Anony­m (Ts) Psykisk ohälsa 163 0 Skriver detta för att varna hur välmenande föräldrar kan skapa spöken och ångest i ett hel... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
163
Vad händer med min ägglossning? av Anony­m (Förv­i­rrad) Kroppsli­gt 72 0 Fick barn för ett år sedan och har sedan dess bara hunnit ha 3 menstruationer (ammar). Men... Kroppsli­gt Obesvarade
0
72
Finlandskryssning av Anony­m (Krys­s­ning) Resa med barn 1,4k 0 kan ni som åkt kryssning från Stockholm till Finland ge tips till den bästa familjekryssni... Resa med barn Obesvarade
0
1,4k
Kan detta vara fostret? av Anony­m (????­) Abort 305 0 abort pga avstannad gravidite. kan detta vara fostret? Ser ut som en nudel 🥲ǹ... Abort Obesvarade
0
305
Clearblue äl test av Anony­m (Anon­y­m) Fertilit­et & Kropp 93 0   har pcos kan börja med skriva det. Har fått 2 naturliga barn med hjälp av cb digitala äl... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
93
Under your skin - någon mer som använder? av Anony­m (Unde­r­yours­k­in) Övrigt 85 0 Använder mig av Under Your Skins produkter och ska beställa mer. Står att man får en ”gåva... Övrigt Obesvarade
0
85
När får man nog? av Patri­x Missbruk 187 0 En vanans makt, eller en (o)trygghet där man inte törs kasta sig ut i det okända. Sitter n... Missbruk Obesvarade
0
187
Hur få maken att göra macho sallad?? av Anony­m (Beat­a­) Relation­sproblem 132 0 Det tänder mig Relation­sproblem Obesvarade
0
132
Fick upp någon annans mailadress när jag begärde nytt lösenord på familjeliv! av Amand­a­84 Övrigt 137 0 Hej!Jag vet att Familjeliv haft problem med säkerheten förut. Jag har inte loggat in på jä... Övrigt Obesvarade
0
137
Om du bor vid nyfors Eskilstuna av Anony­m (B) Övrigt 188 0 Låter som någon konsert nu för andra dagen i rad. Luktar även rök. Skulle behöva veta om d... Övrigt Obesvarade
0
188