Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Utomkvedshavandeskap av Anony­m (Anon­y­m ( oroad och rädd)­) Oro för missfall 384 0 Hej!Började blöda när mensen skulle komma. Mens och mensmärtor I 3 dagar. graviditetsteste... Oro för missfall Obesvarade
0
384
Är det ett jätte svagt positivt? av Natti­s­123 Övrigt 205 0 Vad tror ni? beräknad mens imorgon. Kan se en svag skugga men vet inte? Övrigt Obesvarade
0
205
Hur bör jag agera av Anony­m (M) Sorg 290 0 Jag har en nära vänskap med en person vi kan kalla Fredrik. Vi har känt varandra länge och... Sorg Obesvarade
0
290
Gravid dagen efter mens? av Anony­m (Sr) Gravidit­etssymto­m 573 0 Jag har en dotter som snart är 6 år och hon "skapades" dagen efter mens. Vi har försökt i... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
573
Jag mår så dåligt, orkar någon ge mig lite input så att jag kan gå vidare? av Anony­m (Hjär­t­ekros­s­ad =() Skilsmäs­sa/Separ­ation 315 0 Jag varnar för att detta kan bli långt men jag måste verkligen ventilera! I alla fall, för... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
315
Stora halsmandlar av Simon­9­090 Barn 3-5 år 347 0 Hej! Ni som har barn med stora halsmandlar. är det även svullet på utsidan på sidorna neda... Barn 3-5 år Obesvarade
0
347
Återföring efter äggplock/bortfallsblödning?! av suppo­r­tivf0­0 Provrörs­befr. / IVF 199 0 Har nyligen gjort äggplock och fick bortfallsblödningen 7 dagar efter det. Gjorde ingen fä... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
199
Stora halsmandlar av Simon­9­090 Barn 3-5 år 299 0 Hej! Ni som har barn med stora halsmandlar. är det även svullet på utsidan på sidorna neda... Barn 3-5 år Obesvarade
0
299
Vilken vecka är jag i? av Anony­m (Anon­y­m) Första trimeste­rn 247 0 Hej plussade i lördags 2 november hade senast mens 3 oktober enligt det så är jag i vecka... Första trimeste­rn Obesvarade
0
247
Trombyl ivf - hur länge? av Anony­m (Orol­i­g) Provrörs­befr. / IVF 159 0 Jag har genomgått mitt andra äggplock efter tidigare misslyckade försök (Et + fet). Har te... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
159
Insemination VS äggspolning, smärta? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Regnbågs­familj 189 0 Jag hade det oerhört tufft på min äggledarundersökning. Det tog tre försök att få katetern... Regnbågs­familj Obesvarade
0
189
Finns det något bra svensk chatt på interneeeet? av Anony­m (Chat­t­aren) Sport & Fritid 435 0 Allting försvinner mer och mer, instagram etc tinder.. där är det så jobbigt att starta ra... Sport & Fritid Obesvarade
0
435
Finns det något bra svensk chatt på internet?! av Anony­m (Chat­t­aren) Sport & Fritid 391 0 Allting försvinner mer och mer, instagram etc tinder.. där är det så jobbigt att starta ra... Sport & Fritid Obesvarade
0
391
What? av Anony­m (?) Övrigt 261 0 Är det fler än jag som fått mail och blivit anmäld på sidan för något man inte alls har sk... Övrigt Obesvarade
0
261
Någon som utbildar sig till ambulanssjukvårdare? av mamma­t­ill6 Övrigt 484 0 Går första terminen och kan vara kul att diskutera med andra i samma sits. Övrigt Obesvarade
0
484
Känns som att magen exploderat på några dagar… :( av Super­s­emlan Andra trimeste­rn 831 0 Hej!Undrar väl mest om någon annan varit med om samma sak, och söker lite pepp.  Gravid me... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
831
Resurspedagog /elevassistent av Anony­m (Resu­r­speda­g­og) Övrigt 99 0 Hej alla elevassistenter/resurspedagoger dela gärna med er av era erfarenheter kring yrket... Övrigt Obesvarade
0
99
Ask.fm stänger permanent snart. Har ni ask.fm konto kvar? av Anna3­3­15373 Övrigt 565 0 Hej! Första gången jag någonsin skriver på något forum. Trodde aldrig jag skulle vara den... Övrigt Obesvarade
0
565
Svårt att bli attraherad? av Anony­m (Bett­y­) Övrigt 140 0 Har två tuffa separationer bakom mig, med båda hade jag en stark fysisk attraktion med. Ka... Övrigt Obesvarade
0
140
Psykosocial utredning inför ivf av Anony­m (Barn­l­ängta­n­) Svårt att få barn 320 0 Jag och min sambo upptäckte i våras att vi inte kan få barn. Han kan inte. Jag har två bar... Svårt att få barn Obesvarade
0
320