Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Delta i undersökning om barns lärandeverktyg och få möjlighet att påverka framtida plattformar! av Anony­m (UX Stude­n­t) Efterlys­ning - media 304 0 Hej alla föräldrar och lärare! 👋 Jag är en förstaårsstudent i UX-design och jo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
304
Trumptråden för oss trumpare YES nu tar vi slutspurten och kör ända in i kaklet ! av Anony­m (Maga­) Relation­sproblem 130 0 Trump 2024 o yeah baby  Relation­sproblem Obesvarade
0
130
Progesteron av Goose­0­1 PCO 1,2k 0 Jag läste just att de med PCO/S lättare får tidiga missfall pga låga progesteronvärden. Då... PCO Obesvarade
0
1,2k
Smärtstillande av Anony­m (C) Övrigt 119 0 Är det realistiskt att få starkare smärtstillande utskrivet vid spänningshuvudvärk som påg... Övrigt Obesvarade
0
119
Vilket kön? Ultraljudsbild av Jenka­9­2 Ultralju­d 272 0 Är så nyfiken! Var på ultraljud idag och vet att det finns så många olika teorier hur man... Ultralju­d Obesvarade
0
272
tips för att introducera nappflaska av Anony­m (Nymo­r­sa!) Förälder 361 0 Halloj! Vi är lite sugna på att testa ge bröstmjölk via nappflaska, för att pappa ska kunn... Förälder Obesvarade
0
361
Nackspalt 3mm + navelbråck av Anony­m (Livr­ä­dd) Fosterdi­agnostik 824 0 Jag är 37 år gammal och gravid för första gången. Det är så otroligt efterlängtat.Hade ult... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
824
Troligen missfall men gulsäcken är kvar. av Johan­n­a2233­4­4 Missfall 439 0 Hjälp! Troligen missfall men gulsäck kvar Hej! enligt Mina beräkningar är jag i v9+1. Fick... Missfall Obesvarade
0
439
Hjälp! Troligen missfall men gulsäck kvar av Johan­n­a2233­4­4 Familjel­iv - sajten 194 0 Hej! enligt Mina beräkningar är jag i v9+1. Fick en blödning igår 29/10 mensliknande med l... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
194
Nub?? av Anony­m (Bell­y­) Första trimeste­rn 177 0 Förstår mig inte riktigt på vad man ska titta på… tacksam för spekulationer ;) Första trimeste­rn Obesvarade
0
177
Frågeformulär om klimakteriet av natha­l­iehej­h­ej Efterlys­ning - media 261 0 Hej på er! Vi studerar till apotekstekniker på  Yrgo Yrkeshögskola i Göteborg där vi nu i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
261
Clearblue test negativt - hoppet dött? av Rdlsg­d­l9922 Gravidit­etssymto­m 369 0 Hej,Jag tog ett CB digitalt test igår eftermiddag på BIM-3. Inte gravid stod det.RFSU vanl... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
369
Bettskena av Mrsko­s Hälsa 199 0 Vad för bettskena som man köper rekommenderar ni?Inget från tandläkare då jag betalat mult... Hälsa Obesvarade
0
199
Gravid efter slutat med P-ring? av Isabe­l­lisen­9­2 Oförklar­lig barnlösh­et 1,1k 0 Någon som har erfarenhet kring plussat efter försök till graviditet efter att slutat med P... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
1,1k
Är IPL för hemmabruk värt pengarna? av color­p­arty Skönhet 449 0 Vi funderar på att skaffa en IPL för hemmabruk, men det är dyrt (4000+) och undrar hur bra... Skönhet Obesvarade
0
449
Blödning efter förlossningen av Anony­m (Orol­i­g) Övrigt 185 0 Hej,Jag har haft blödning efter mitt tredje barn i 4 månader. Allt jag läser står det att... Övrigt Obesvarade
0
185
Föräldrarpenning: Media callout av Briti­s­hJour­n­alist­J­ohnJo­D­evlin Barn 0-12mån 353 0 Hei, I am a journalist writing for the British media about the changes to föräldrarpenning... Barn 0-12mån Obesvarade
0
353
Bli gravid i november av Tjej9­5­hej Barnläng­tan 277 0 En tråd för oss där det inte blev något plus i oktober och istället satsar på november! De... Barnläng­tan Obesvarade
0
277
Kaffemaskin?? av Miche­l­la Övrigt 286 0 Hej.Tänkte köpa en Dolce Gusto kaffemaskin till familjen i julklapp.Vilken skulle ni rekom... Övrigt Obesvarade
0
286
Var med i vår undersökning om kreativitet och psykedelika! av Anony­m (Krea­t­ivite­t och psyke­d­elika­) Efterlys­ning - media 254 0 Var med i vår undersökning om kreativitet! Vi är två studenter som går termin 10 på psykol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
254