Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Föräldralediga i Borås av maria­p­l Övrigt 208 0 Hej! Söker andra föräldralediga i Borås 😊Vore kul att hitta nya vänner att umgås m... Övrigt Obesvarade
0
208
7-sitsig bil av Anony­m (Stor­f­amilj­) Konsumen­t/Inhand­la 519 0 Någon som har koll påvilka 7-sitsiga bilar som har fullstorasäten på tredje sätesraden? Vi... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
519
Nidblödning eller mens?? av Honey­y­62 Ofrivill­ig barnlösh­et 263 0 Hej,Jag fick min mens i tisdags, då kom de rött på trosorna. Trodde att de var min vanliga... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
263
Inositol - när på dygnet? av Anony­m (Glöm­s­k) Fertilit­et & Kropp 173 0 Spelar det någon roll när på dygnet man tar inositol?  På min burk står det att man bör ta... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
173
Blödningar graviditet av Josef­i­nJose­f­in Oro för missfall 335 0 Jag vill skriva det här inlägget för att jag kände mig ensam i min graviditet med dessa be... Oro för missfall Obesvarade
0
335
Gravid men blöder av flow Övrigt 269 0 Nu är det så sjukt invecklat. Jag fick "mens" den 9:e december blödde i ungefär 3 dagar oc... Övrigt Obesvarade
0
269
Kalk, medelhårt vatten av Anony­m (T) Övrigt 88 0 Ni som har mjukt eller medel hårt vatten där ni bor. Och har mörkt golv i duschen. får ni... Övrigt Obesvarade
0
88
Vad tror ni, blir det vinter längs de södra kusterna och på öarna 2024/2025? av Anony­m (Brak­) Övrigt 122 0 Den är den 23 december. SMHIs ankomstkarta är uppdaterad till och med 18e december. Hela k... Övrigt Obesvarade
0
122
Granuloma annulare av Anony­m (Orol­i­g) Åkomma/s­jukdom 294 0 Hej jag har en tioåring som har fått generaliserad granuloma annulare, med utslag som spri... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
294
Låg puls efter en graviditet!? av Nosh9­4 Grav. komplika­tioner 778 0 Jag ska självklart söka för detta nästa vecka, men undrar om det någon som börjat få låg p... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
778
Rikligt med blödningar i 4 dagar, någon som fortfarande varit gravid? av Johan­n­a9191­9­191 Oro för missfall 275 0 Jag har gjort min fjärde isättning med IVF. På ruvdag 9 började jag blöda och blöder fortf... Oro för missfall Obesvarade
0
275
Tips vid flytt runt om Sundsvall? Eftersöks uskor av ladyl­o­vely Övrigt 511 0 Hej på er!   När jag fick smått började tanken kittla att flytta, att ge barnen en bullerb... Övrigt Obesvarade
0
511
Tidigt Missfall? av LEOPA­R­DUS Övrigt 1,2k 0 Hej! Förvirrad som tusan. Men misstänker att jag har fått missfall, och det var det gynmot... Övrigt Obesvarade
0
1,2k
Fråga om privat försäkring och dela min erfarenhet av Hanna­1­00000 Hälsa 229 0 Jag vänder mig till er för att få information om vilka privata försäkringsplaner Gastrokli... Hälsa Obesvarade
0
229
ÄGGLOSSNING???? av citro­n­frön Fertilit­et & Kropp 176 0 Jag har under flera dagar tagit ägglossningstester (rfsu) för att försöka hitta min ägglos... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
176
ÄGGLOSSNING????? av citro­n­frön Fertilit­et & Kropp 127 0 Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
127
Npf ? 7 år av Minim­a­rkör Barn/fun­ktionshi­nder 840 0 Har en flicka på 7 år som inte klarar av att koncentrera sig i skolan .Alltid varit väldig... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
840
Hjälp? Kan detta vara nidblödning eller vad tror ni? av Anony­m (Nidb­l­ödnin­g­en ?) Övrigt 169 0 Hej! Jag undrar om detta kan vara nidblödning eller är det bara blödning ? Jag väntar på m... Övrigt Obesvarade
0
169
Kön ultraljud? av Anony­m (Ts) Ultralju­d 158 0 Hej! Vad tror ni att det är för kön på min bebis? 😊 Ultralju­d Obesvarade
0
158
Begära ut namn på vittne som brottsoffer av Anony­m (boss­e­) Övrigt 114 0 Var med om en trafikolycka där förövaren smet, fick hjälp av två personer att ringa både a... Övrigt Obesvarade
0
114