Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hyperpigmentering hos hund av Anony­m (hund­) Övrigt 178 0 Hunden har fått mörka fläckar i huden på magen och vid ljumskarna. Det har bara dykt upp n... Övrigt Obesvarade
0
178
Mat - tugga- intresse för mat av Anony­m (FL11­) Kost/Mat­vanor 1,3k 0 Hej!vårat barn snart 13 månader Vägra testa mat som vi ger.. banan, bröd med smör, osv end... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
1,3k
Bo i Karlstad av Anony­m (Nytt liv) Övrigt 481 0 Har funderingar på att lämna min sambo (sedan 25år) . Jag läser just nu på komvux (och job... Övrigt Obesvarade
0
481
Samordnare inom socialtjänsten av Anony­m (Kval­l­lall) Övrigt 201 0 Finns det någon här som jobbar med samordnande uppgifter såsom bemanningsplanering, vikans... Övrigt Obesvarade
0
201
Meec tools gräsklippare av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 459 0 Jag har haft en meec tools batteridriven gräsklippare i cirka 4 år. Plötsligt började den... Övrigt Obesvarade
0
459
Desert sled av mandu­d­e2 Sport & Fritid 310 0 Idag var jag och provade en Desert sled och den skakade ganska mycket när man gasade, har... Sport & Fritid Obesvarade
0
310
Bruna flytningar på bim, varför får jag ett sånt här ÄL-test? av Anony­m (Koko­) Gravidit­et 237 0 Bifogar en bild. Jag har BIM om två dagar. Har bruna flytningar och mina vanliga pms. Haft... Gravidit­et Obesvarade
0
237
Bor du i Halland se hit! av KMLP8­9 Ofrivill­ig barnlösh­et 284 0 Hej!  jag känner att det hade varit bra att få prata med andra som också har svårt att få... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
284
Wetlook av Anony­m­45678­9 Sex & Sånt 296 0 Hur många är det som tycker det är skönt att duscha i kläder och i så fall vad är eran fav... Sex & Sånt Obesvarade
0
296
Hur är män som gillar män om man jämför med män som bara gillar kvinnor? Jag (man) är intresserad av en annan man. Hjälp!! av Anony­m (Hjäl­p­) Övrigt 156 0 Jag (man) är intresserad av en man men jag vet inte vilket håll han är lagd åt. Jag är säm... Övrigt Obesvarade
0
156
Nära förlossning av Anony­m (Snar­t­kattu­n­gar) Katter 606 0 Suck, blir inte klok på blivande kattmamman. Vi är "familjehem" åt en omplaceringskatt som... Katter Obesvarade
0
606
Vet du vilket år det är?? av Anony­m (Conf­u­sed?) Psykolog­i 237 0 Tänkte bara höra om det finns nån mer här som blivit akutinlagd på psyk och fått sitta och... Psykolog­i Obesvarade
0
237
Nidblödning? av Citte 83 Gravidit­etssymto­m 452 0 Behöver hjälp här ????🙂😀Hade mens 21 kom något på 20 på kvällen men räknar... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
452
Tourettes av ABcde­0­98 Barn/fun­ktionshi­nder 467 0 Hej! Jag gör ett försök för att nå ut till så många som möjligt då jag googlat i flera år... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
467
Valaciclovir mot ME/CFS, fler? av Anony­m (Undr­a­ndetj­e­j) Kroppsli­gt 232 0 Fler här inne som får Valaciclovir mot ME/CFS? Hur länge har ni tagit det? Vilken dos? På... Kroppsli­gt Obesvarade
0
232
Langare använder allt oftare sociala medier för att sälja sprit till minderåriga – hjälp oss hitta deltagare till vår studie av GreyM­a­rketM­a­uStud­i­e Efterlys­ning - media 446 0   Det blir allt vanligare att sociala medier används för att sälja alkohol till ungdomar.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
446
Är IES i Täby en bra skola? av HHL Skola 1,1k 0 Hej, Ni som har erfarenheter om Täby IES, Kan du snälla dela med dig av några tankar om Tä... Skola Obesvarade
0
1,1k
Slinda p-piller av Anony­m (Juli­2­024) Övrigt 529 0 Hej. Nån mer här inne som inte fått sin mens efter att man avslutat med ppillret Slinda. H... Övrigt Obesvarade
0
529
Omvårdnadsbidrag - sjukdom? av Anony­m (ts) Myndighe­tskontak­t 458 0 Jag har ett son med npf som nylogen också fått en inflammatorisk tarmsjukdom. Det stökar t... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
458
Förstoppning, movicol av Anony­m (adri­a­nalam­a­) Övrigt 195 0 Hej.Jag har länge haft en känslig mage och blir lätt förstoppad, varit på sjukhus flera gå... Övrigt Obesvarade
0
195