Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Är IPL för hemmabruk värt pengarna? av color­p­arty Skönhet 477 0 Vi funderar på att skaffa en IPL för hemmabruk, men det är dyrt (4000+) och undrar hur bra... Skönhet Obesvarade
0
477
Blödning efter förlossningen av Anony­m (Orol­i­g) Övrigt 199 0 Hej,Jag har haft blödning efter mitt tredje barn i 4 månader. Allt jag läser står det att... Övrigt Obesvarade
0
199
Föräldrarpenning: Media callout av Briti­s­hJour­n­alist­J­ohnJo­D­evlin Barn 0-12mån 369 0 Hei, I am a journalist writing for the British media about the changes to föräldrarpenning... Barn 0-12mån Obesvarade
0
369
Bli gravid i november av Tjej9­5­hej Barnläng­tan 285 0 En tråd för oss där det inte blev något plus i oktober och istället satsar på november! De... Barnläng­tan Obesvarade
0
285
Kaffemaskin?? av Miche­l­la Övrigt 305 0 Hej.Tänkte köpa en Dolce Gusto kaffemaskin till familjen i julklapp.Vilken skulle ni rekom... Övrigt Obesvarade
0
305
Var med i vår undersökning om kreativitet och psykedelika! av Anony­m (Krea­t­ivite­t och psyke­d­elika­) Efterlys­ning - media 299 0 Var med i vår undersökning om kreativitet! Vi är två studenter som går termin 10 på psykol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
299
Skarp smärta i nedre delen av magen V 34 av Lovem­y­son Tredje trimeste­rn 860 0 Hej!  jag har sen mycket tidigt i grova haft sammandragningar, men ingen smärta i dom.nu d... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
860
Vem litar du på och varför? av Tom Araya Samhälle 104 0 Jag märker att folk ofta i debatt på nätet vill måla på vissa media (oftast alternativmed... Samhälle Obesvarade
0
104
Privata IVF-kliniker, tips? av EJT Provrörs­befr. / IVF 231 0 Vi har nu försökt få vårt andra barn i 1,5 år och ska nu gå vidare till privat betald IVF.... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
231
VLCD av Maran­s Kosthåll­ning 723 0 Hej! Är det ngn mer än jag som kör VLCD kur nu? Vore trevligt med lite pepp och gemenskap... Kosthåll­ning Obesvarade
0
723
Avsvalnade känslor eller bara rastlös? av Anony­m (Rast­l­ös?) Relation­sproblem 215 0 Hallihallå. Jag har varit i ett förhållande i 4 år och har på senare tid känt mig rastlös.... Relation­sproblem Obesvarade
0
215
Varför gillar jag när min sambo kallar mig elaka saker? av Anony­m (Psyk­o­logis­n­ack) Psykolog­i 447 0 Ja, som rubriken lyder. Finns det någon som kan svara på varför jag nästan kan må bra över... Psykolog­i Obesvarade
0
447
Olaglig signalspaning och övervakning av en del av FRA, inteloperations.org av Flask­a­n12 Samhälle 221 0 Hej, mitt smeknamn är Rasmus, jag är i 30-årsåldern, född i Sverige och integritets och cy... Samhälle Obesvarade
0
221
Riklig blödning början av graviditet av Alice­M­arie Övrigt 472 0 Hej,Under min förra graviditet där allt gick bra hade jag många oförklarliga blödningar. G... Övrigt Obesvarade
0
472
Höstblåsor! HJÄLP av Pappa­R­ickyy Öron-näs­a-hals- läkaren 931 0 Hej! Skriver här med hopp att någon varit i samma situation som mig och har ett bra svar p... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
931
Läste en sådan kul grej 🤣 av somed­u­deduk­e Övrigt 435 0 Gammal områdes tidning, säkert 5 år gammal. På Ros och ris spalten. Förstår inte riktigt h... Övrigt Obesvarade
0
435
Japp, nu är det höstlov av Anony­m (märk­s­) Övrigt 156 0 Märker ni också det på forumet? Massor med lovtrådar nu. Övrigt Obesvarade
0
156
Var det här kramp i livmodern eller magen? av Anony­m (Dubb­e­lvikt av smärt­a­) Kroppsli­gt 154 0 Bakgrund: Är förmodligen i för-klimakteriet och har ett antal myom. Har haft spotting i 7-... Kroppsli­gt Obesvarade
0
154
Resurspedagog av Anony­m (1234­5­6) Övrigt 181 0 Hej! Ni som jobbar som resurspedagog inom mellan-högstadie årskurs 7-9 kan ni vara snälla... Övrigt Obesvarade
0
181
Hjälp mig med matkostnader/excel? av Anony­m (bad girl) Ekonomi 1,8k 0 En gång i tiden hade jag en skitbra app på telefonen, som visade hur mycket som var kvar a... Ekonomi Obesvarade
0
1,8k