Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Någon som tagit provera? av Anony­m (Mysn­o­sen) Fertilit­et & Kropp 125 0 Jag har åt provera 24/12 - 2/1, fick en blödning dagen efter avslutad kurs, den höll i sig... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
125
Livlös, psykedelika? av Anony­m (Livl­ö­s) Psykolog­i 330 0 Jag fungerar i vardagen. Jag betalar min skatt och tjänar mina pengar. Jag ligger inte någ... Psykolog­i Obesvarade
0
330
Munkpeppar? Förkorta cykel, mer regelbunden? av zebra­n­s Fertilit­et & Kropp 107 0 Hej,  Har ni tagit något specifikt för att förkorta er cykel? Tex munkpeppar? Har cyklar p... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
107
Brun utan sol gravid av Anony­m (A) Gravidit­et 341 0 Hej! Kan man använda brun utan sol under graviditet? 🙂 funderade på nivea brun uta... Gravidit­et Obesvarade
0
341
Är det någon som vet något om Alma assistans? av Anony­m (TS) Övrigt 323 0 Hej!Som rubriken säger.Flyyta tråden om den ligger bättre någon annanstans. Vet inte var d... Övrigt Obesvarade
0
323
Pcos Hjälp! av Ayni Övrigt 177 0 Hej fin folk!Jag lider av pcos och är orolig för att få diabetes. Fick veta det för ett ta... Övrigt Obesvarade
0
177
Tråden för oss som ivrigt väntar på att ta grav.test av Anony­m (Otål­i­g) Första trimeste­rn 227 0 Spy av er här. Tråden för er som nu väntar i de evigt långa dagarna innan det är dags för... Första trimeste­rn Obesvarade
0
227
Använda Viktnedgång med friskvårdsbidrag? av Anony­m (Tips motta­g­es) Hälsa 213 0 Någon som använt sitt friskvårdsbidrag med epassi för viktnedgång? Söker i första hand onl... Hälsa Obesvarade
0
213
Nästäppa av Anony­m (Snok­e­n) Hälsa 169 0 Finns det någon här som har opererat " brännt" sina nedre näsmusslor?Har en fruktansvärd å... Hälsa Obesvarade
0
169
BDSM Och Femdom behandling eller lindrig mot OCD och Asperges av Anony­m (Man) Sex & Sånt 191 0 Hur kan BDSM Och Femdom behandling eller lindrig mot OCD och Asperges egentligen hjälpa, h... Sex & Sånt Obesvarade
0
191
Hård ådra.. av Anony­m (Fund­e­rsamm­a­n) Hälsa 168 0 Hej! Märkte strax efter nyårs skiftet att jag hade en hård ådra på penisen strax under oll... Hälsa Obesvarade
0
168
Operera ut visdomstand under sedering av Stevi­e Hälsa 187 0 Hej! Är väldigt orolig inför tandläkarbesök och sjukvård i allmänhet. Behöver operera ut e... Hälsa Obesvarade
0
187
Progrestron/lutinus efter sent missfall av Sylts­o­cker Grav. komplika­tioner 582 0 Fick ett sent missfall dec 2023, nu gravid igen och har fått ett cerklage. Ska även börja... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
582
41+2 idag… av Pinj1­2­33 Övrigt 164 0 … och jag är så trött på att vara gravid och går bara och oroar mig för att nåt ska hända... Övrigt Obesvarade
0
164
Vad sker? av Anony­m (Tröt­t­) Relation­sproblem 160 0 HejJag hade ett långt förhållande i många år, första kärleken. Det var väldigt destruktivt... Relation­sproblem Obesvarade
0
160
Provsvar kub av Annii­e Fosterdi­agnostik 994 0 Hej!har fått mina provsvar på KUBhur skulle ni tolka detta?  S-PAPP-A (KUB) 1.383 IE/L ... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
994
Konton på sociala medier? av Anony­m (Mali­n­) Hälsa 155 0 Kom o tänka på kvinnan på Instagram med kontot ”magdoktorn” där man kan ställa frågor till... Hälsa Obesvarade
0
155
Hur funkar äl test av Anony­m (A) Fertilit­et & Kropp 121 0 Alltså, jag använder clearblue advanced.Ring för negativt Blinkande gubbe vid östrogenhöjn... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
121
Graviddiabetes av Goose­0­1 Grav. komplika­tioner 418 0 Någon som kan svara på om detta resultat tyder på en graviddiabetes? Ska såklart ringa min... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
418
Artikel om gravid trots preventivmedel av Mimmi­L­T Gravidit­et 163 0 Hej, jag är reporter på Karlskoga tidning kuriren och söker efter en kvinna som blivit gra... Gravidit­et Obesvarade
0
163