Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Facebook av Anony­m (Nikk­i­) Övrigt 176 0 Hur blockerar man vänners kommentarer på ett inlägg på sin egen sida på Facebook?  Övrigt Obesvarade
0
176
Sverige har aldrig varit tryggare av Anony­m (ZxZ*­*­*) Övrigt 113 0 Skjutning överallt där jag bor och så har man ingen bil och måste cykla eller gå hem. Bord... Övrigt Obesvarade
0
113
Vaken och vill prata? av Anony­m (qwer­t­y) Övrigt 128 0 Någon som vill prata som är vaken ? Fler som jobbar natt och vill prata om allt möjligt fö... Övrigt Obesvarade
0
128
Kalla fakta: Våldtagen av en annan man av Anony­m (R) Övrigt 189 0 Var det någon mer än mig som såg senaste Kalla fakta: Våldtagen av en annan man där det fr... Övrigt Obesvarade
0
189
Jojo ninja och q på tiktok, har ni swishat dem eller blivit lurade av dem? av Anony­m (vill väl) Övrigt 229 0 Hej.Ni som har tiktok har säkert hört talas om jojo ninja och q.De sitter hela dagarna och... Övrigt Obesvarade
0
229
trombyl kontra Niferex av Micha­e­lla Övrigt 124 0 Ahoj, jsem ve 28. týdnu t?hotenství a od za?átku t?hotenství beru trombyl 75mg. Doktor mi... Övrigt Obesvarade
0
124
Äl+8 symptom/tidiga tecken av Anony­m (Ånge­s­tfull­) Barnläng­tan 277 0 Hej!  jag är äl+8 idag, tycktes kunna tyda ett svagt positiv på morgonens CB early test(ha... Barnläng­tan Obesvarade
0
277
En saknad och sorg... av Lamme­t­44 Övrigt 149 0 ...att jag är 46 och inte kan få fler barn....min kille är 15 år äldre ...önskade att jag... Övrigt Obesvarade
0
149
Nån som provat Exani barnskor? av Anony­m (?) Inhandla 469 0 Jag  har hittat skomärket Exani och funderar på att köpa skor till ena barnet. Har någon p... Inhandla Obesvarade
0
469
A series of unfortunate events/Syskonen Baudelaires olycksaliga liv av Anony­m (TS) Övrigt 117 0 Någon mer som tycker om dessa böcker?  Övrigt Obesvarade
0
117
Barnmorskemottagning Göteborg Centrum av wiola­e­rikss­o­n Övrigt 88 0 Hej! Jag har nyligen plussat och söker en barnmorska i Göteborg, helst centralt kring Lore... Övrigt Obesvarade
0
88
Tror ni Ryssland kommer ge dig eller kommer det eskalera? av Anony­m (Krig­e­t) Övrigt 155 0 Var tror ni händer med Ryssland? Kommer de ge upp kriget eller kommer det eskalera? Kan No... Övrigt Obesvarade
0
155
Ont i vänster äggstock, ägglossning? av Anony­m (Förv­ä­ntans­f­ull anony­m­) Fertilit­et & Kropp 208 0 Hej!  Vi försöker bli gravida, har gått på p-piller i snart 2.5 år.ppillerstopp 8/9Blödnin... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
208
Röda prickar av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 246 0 Var hos gynekologen idag och såg att jag har små röda prickar i underlivet och kallade det... Sex & Sånt Obesvarade
0
246
Bryta kontakt med delar av familjen av Anony­m (Mask­r­osen) Relation­er 317 0 Hej!Jag vet inte riktigt vart jag ska börja då allt är rätt tufft just nu, men börjar med... Relation­er Obesvarade
0
317
Tvättmedel, känslig hud av Anony­m (R) Övrigt 131 0 Ni som har känslig hud vad använder ni för tvättmedel som inte orsakar irritation? Övrigt Obesvarade
0
131
Hur är nattlivet i Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 648 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där?Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
648
Nattliv på Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 553 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där…Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
553
Svårt att läsa ägglossningstest av Tjola­h­opp87 Ägglossn­ing 724 0 Hej! Jag använder clearblue advanced ägglossningstest och blir inte riktigt klok på tester... Ägglossn­ing Obesvarade
0
724
Imorgon är det runkdagen av Anony­m (cc) Övrigt 118 0 Imorgon är det runkdagen för halvdöda pensionärer! Övrigt Obesvarade
0
118