Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Inge sex av Anony­m (Zeli­b­at) Relation­sproblem 185 0 Har problem.Jag tar sömn medecin för att kunna sova.Och jag älskar min man massor.I början... Relation­sproblem Obesvarade
0
185
Sen mens och varade två dagar av Anony­m (Sen) Gravidit­et 238 0 Hej, min mens var 4 dagar sen och den varade endast två dagar. Sedan har jag haft mensvärk... Gravidit­et Obesvarade
0
238
8-åring vill inte leka med andra barn som bestämmer av glann­e­ys Barn 6-12 år 430 0 Vår 8-åring har under senaste året haft många barn som vill komma hem och leka med henne m... Barn 6-12 år Obesvarade
0
430
Sim City 3000 Unlimited av Fredd­i­e K Dator & Teknik 254 0 Jag har ett problem. Jag har fastnat på Sim City, hur man nu kan göra det? Problemet är at... Dator & Teknik Obesvarade
0
254
Blir lite lätt tokig... av Jenni­f­ur Övrigt 628 0 Jag födde en otroligt efterlängtad flicka utan hjärtslag i oktober och kände att vi ger de... Övrigt Obesvarade
0
628
Kalmar privata gynekolog - barnlöshetsutredning. av Anony­m (Ser du stjär­n­an i det blå, den som önska­r barn men kan inga få.) Ofrivill­ig barnlösh­et 361 0 Hej!Jag undrar om någon har sökt hjälp för ofrivillig barnlöshet hos Kalmar privata gyneko... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
361
Hur klarar jag att lämna av Anony­m (Anon­y­m) Relation­sproblem 210 0 Som rubriken lyder, hur klarar jag det?har levt med min partner i över 20 år nu och vi har... Relation­sproblem Obesvarade
0
210
Jag tycker alltid om barn( nästan) av Anony­m (Skam­l­ig vän) Övrigt 159 0 Jag är en kvinna som har barn, passar andras barn, jobbar med barn alltså träffar jag mång... Övrigt Obesvarade
0
159
Ni som har fött barn i Falun? av nea12­4 Efter förlossn­ingen 906 0 Ni som har fött på Falu lasarett, dela gärna med er utav era erfarenheter (positiva såsom... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
906
Fler blivande mammor i Dalarna 2025? av nea12­4 Övrigt 160 0 Hej! Jag bor med min sambo i Dalarna, och är just nu gravid med vårt andra barn. Jag har b... Övrigt Obesvarade
0
160
Föräldralediga i Borås av maria­p­l Övrigt 217 0 Hej! Söker andra föräldralediga i Borås 😊Vore kul att hitta nya vänner att umgås m... Övrigt Obesvarade
0
217
7-sitsig bil av Anony­m (Stor­f­amilj­) Konsumen­t/Inhand­la 591 0 Någon som har koll påvilka 7-sitsiga bilar som har fullstorasäten på tredje sätesraden? Vi... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
591
Nidblödning eller mens?? av Honey­y­62 Ofrivill­ig barnlösh­et 302 0 Hej,Jag fick min mens i tisdags, då kom de rött på trosorna. Trodde att de var min vanliga... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
302
Inositol - när på dygnet? av Anony­m (Glöm­s­k) Fertilit­et & Kropp 197 0 Spelar det någon roll när på dygnet man tar inositol?  På min burk står det att man bör ta... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
197
Blödningar graviditet av Josef­i­nJose­f­in Oro för missfall 350 0 Jag vill skriva det här inlägget för att jag kände mig ensam i min graviditet med dessa be... Oro för missfall Obesvarade
0
350
Gravid men blöder av flow Övrigt 276 0 Nu är det så sjukt invecklat. Jag fick "mens" den 9:e december blödde i ungefär 3 dagar oc... Övrigt Obesvarade
0
276
Kalk, medelhårt vatten av Anony­m (T) Övrigt 92 0 Ni som har mjukt eller medel hårt vatten där ni bor. Och har mörkt golv i duschen. får ni... Övrigt Obesvarade
0
92
Vad tror ni, blir det vinter längs de södra kusterna och på öarna 2024/2025? av Anony­m (Brak­) Övrigt 130 0 Den är den 23 december. SMHIs ankomstkarta är uppdaterad till och med 18e december. Hela k... Övrigt Obesvarade
0
130
Granuloma annulare av Anony­m (Orol­i­g) Åkomma/s­jukdom 322 0 Hej jag har en tioåring som har fått generaliserad granuloma annulare, med utslag som spri... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
322
Låg puls efter en graviditet!? av Nosh9­4 Grav. komplika­tioner 818 0 Jag ska självklart söka för detta nästa vecka, men undrar om det någon som börjat få låg p... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
818