Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hårborttagnings kräm gravid av Anony­m (Hår) Skönhet 260 0 Hej alla kvinnor :D vilken hårborttagnings kräm (intim) rekommenderar ni för gravida?  Skönhet Obesvarade
0
260
Gladin och bidrottninggele? av Hormo­n­ellag­l­enell­a Fertilit­et & Kropp 134 0 Kan man kombinera dessa om man försöker bli gravid ? Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
134
För homo/bi/hetro av Anony­m (Söre­n Svens­s­on) Sex & Sånt 274 0 Jag vart lite fundersam efter något program jag råkade se en snutt av för något år sedan.... Sex & Sånt Obesvarade
0
274
Någon som också har mamma med bröstcancer? av Anony­m (Tråd­s­kapar­e­n) Kroppsli­gt 168 0 Hej! Jag undrar om någon vill ha kontakt så vi kan stötta varandra? Min mamma har fått åte... Kroppsli­gt Obesvarade
0
168
Någon på Orust som väntar barn i början av 2025? av hängs­l­ebyxa­n Övrigt 158 0 Hej! Jag är hyfsat nyinflyttad på Orust och jag och min sambo väntar barn i början av näst... Övrigt Obesvarade
0
158
KUB , hur mycket drar åldern ner siffrorna? av Anony­m (Lind­a­) Gravidit­et 343 0 Jag fick mitt första barn när jag var 20, då fanns inte KUB än vad jag vet. När jag fick a... Gravidit­et Obesvarade
0
343
Någon läkare som kan tyda provsvar? av Anony­m (Ts) Kroppsli­gt 127 0 Innan jag börjar: så SNÄLLA inga kommentarer att jag ska höra av mig till läkare osv. Jag... Kroppsli­gt Obesvarade
0
127
Privat - jämfört med samhällsägt av Anony­m (Samh­ä­llsäg­d­) Övrigt 155 0 Det var några år sen, så jag hade glömt hur det fungerar. I går beställde jag livsviktig m... Övrigt Obesvarade
0
155
Os-guide, app eller kalender? av Anony­m (.) Övrigt 85 0 Någon som hittat en bra guide för de svenska starterna? Tycker SOK:s guide är bra men vill... Övrigt Obesvarade
0
85
DMSA röntgen på barn av Anony­m (M) Övrigt 269 0 Vår son drabbades av njurbäckeninflammation för drygt 2 månader sedan och vi ska ju på DMS... Övrigt Obesvarade
0
269
Orimliga känsloutbrott av Anony­m (Hjäl­p­) Styv/Bon­usföräld­er 638 0 Är det normalt att en fyraåring blir hysterisk för den inte kan sova?  Hen vaknade och gr... Styv/Bon­usföräld­er Obesvarade
0
638
Någon som har ätit/provat Provera? av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 178 0 Okej så som rubriken lyder, är de någon som har erfarenhet av provera? Ska ta de i 10-14 d... Hälsa Obesvarade
0
178
Tunn livmoderslemhinna och mörkbrun mens av Anony­m (Höst­b­ukett­) Barnläng­tan 138 0 Hej!Efter uttag av kopparspiral förändrades min mens efter att ha haft regelbunden mens me... Barnläng­tan Obesvarade
0
138
Tog ovritrelle sprutan för tidigt av Anony­m (Osäk­e­r) Provrörs­befr. / IVF 250 0 Hejsan! Jag var i Danmark idag, och förstår inte danska så bra. Jag började med ovritrelle... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
250
Chans och bli gravid av Anony­m (Grav­) Sex & Sånt 216 0 Jag är så dålig med detta med ÄL och graviditet. Jag hade ÄL sekret natten mellan fredag o... Sex & Sånt Obesvarade
0
216
I väntan på urinodling av Anony­m (Rull­g­ardin­a­) Övrigt 259 0 Jag är gravid i vecka 20 och det här är min första graviditet. I fredags kände jag en even... Övrigt Obesvarade
0
259
Citatknappen av Anony­m (cita­t­frust­r­erad) Familjel­iv - sajten 148 0 Vet inte vad ni gjort på Familjeliv. Men citatknappen kräver numera ett extrem tålamod och... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
148
Pms och mensvärk men ingen mens av Anony­m (Ida) Kroppsli­gt 183 0 Jag fick rejäl PMS för drygt en vecka sen, och såg då i min app att mensen var 1 dag förse... Kroppsli­gt Obesvarade
0
183
Inkontinensskydd av Anony­m (P) Hälsa 292 0 Hej! Jag undrar ifall det är någon som är insatt hur upphandlingarna med inkontinensskydd... Hälsa Obesvarade
0
292
Njurarna av Lerre Ny på Familjel­iv 200 0 Barn på 1,5 år ena njure 36 % och andra 63 %. ska på deflux operation då hans urinvägar in... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
200