Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ger svenska som andraspråkslärare för höga betyg? av Anony­m (Tess­) Övrigt 127 0 Ibland har jag både i arbetslivet och på universitetet stött på individer som har otroligt... Övrigt Obesvarade
0
127
Vad tjänar ni som jobbar inom Djursjukvården? av Anony­m (Liin­n­) Ekonomi 210 0 Hej. Jag har funderingar på att utbilda mig till veterinärassistent eller receptionist på... Ekonomi Obesvarade
0
210
Upprepade missfall av Anony­m (Leds­e­n) Missfall 427 0 j! Har precis fått vårt 6:e missfall. De flesta missfall har varit kemiska i vecka 5 men s... Missfall Obesvarade
0
427
Ägglossningstest av Anony­m (Giir­l­94) Fertilit­et & Kropp 184 0 Hej alla,det är första gången jag testar med LH stickor.  är denna positiv tro?började te... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
184
Emmaljunga Sento Urban av 1290j­o­jo Barnvagn­ar 534 0 En nyhet med ganska lite marknadsföring. Vad tror ni? Gillar att liggdelen har ett uppfäll... Barnvagn­ar Obesvarade
0
534
Babyskydd platta utan Isofix av 1290j­o­jo Bilbarns­tol/Säke­rhet 1,1k 0 Hej,Ny i djungel av babyskydd och letar efter ett med: - roterande platta - fästes UTAN is... Bilbarns­tol/Säke­rhet Obesvarade
0
1,1k
Norah vincent av Anony­m (Kvin­n­an som blev en man (ett tag)) Familjel­iv - sajten 139 0 Norah vincent, kvinnan som levde en tid som en man.Någon som har en åsikt kring henne? Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
139
IVF- påverkar feber och halsont spermierna? av Prett­y­TiedU­p Provrörs­befr. / IVF 168 0 Hej!Vi ska lämna ägg och spermier på torsdag och glömde säga till läkaren att min sambo är... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
168
Någon med BF våren 2025 runt södra Gbg/Kungsbacka? av Anony­m (Numm­e­r3) Övrigt 142 0 Hej!Jag väntar mitt 3:e barn med BF 28/3 och har sedan tidigare två egna barn och en bonus... Övrigt Obesvarade
0
142
Onormala äggceller och misslyckade ivf-försök av Fanny­y­ymati­l­da Behandli­ngar 298 0 Under min fertilitetsutredning upptäcktes det att jag har lite endometrios på min vänstra... Behandli­ngar Obesvarade
0
298
problem med att skicka meddelanden och citera? av Anony­m (Tröt­t­) Övrigt 100 0 Det går inte se andra användares presentationer och därför går det inte att skicka meddela... Övrigt Obesvarade
0
100
Provanställning fråga av Gun12­3­23 Övrigt 228 0 Hejsan,Jag har en liten fråga. Jag har just nu ett jobb. Har provanställning sen har jag f... Övrigt Obesvarade
0
228
Bokslut. Skolans kvinnliga bombnedslag av Anony­m (Bare­b­ack56­) Övrigt 210 0 tog studenten runt 2000. Träffade häromdagen en tjej som var klassens snyggaste Och pratad... Övrigt Obesvarade
0
210
Hur vanligt är wetsex? av Anony­m (No One Knows­) Sex & Sånt 296 0 Mycket att det som skrivs på FL är ju bara rent påhitt, det begriper alla.Hur vanligt tror... Sex & Sånt Obesvarade
0
296
Vilken är den bästa sidan för lite sexchatt ? av Anony­m (Bdsm­) Sex & Sånt 302 0 Vilken sida är bäst å sexchatta på ?Och är gratis?  Sex & Sånt Obesvarade
0
302
Epilator av Anony­m (Leno­c­hfin) Skönhet 281 0 Jag köpte en epilator för ett tag sedan och jag får säga det att det är ju helt fantastisk... Skönhet Obesvarade
0
281
Hur togs din kink emot? av Anony­m (Lars­-­Erik) Sex & Sånt 249 0 Vågade du berätta eller visa något som gick utanför er norm? Att du har gayfantasier, att... Sex & Sånt Obesvarade
0
249
Kattunge. Kön. av Anony­m (Katt­) Katter 341 0 Vi har hittat en kattunge igår. Vad tror ni , hane eller hona  ? Katter Obesvarade
0
341
Hur är det att vara tillsammans med någon som är adopterad? av Anony­m (Ts) Relation­sproblem 193 0 Jag och några vänner har uppmärksammat att många adopterade idag mår psykiskt dåligt.Det f... Relation­sproblem Obesvarade
0
193
Bus i skolgången av Anony­m (Robi­n­minig­o­lf) Övrigt 169 0 Hej på er ! Nu kanske de flesta av er har vart snälla under er skolgång men det har minsan... Övrigt Obesvarade
0
169