Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vad är skillnaden på sexig och snygg? av Anony­m (Vad är skill­n­aden?­) Sex & Sånt 128 0 Hej! Jag är en kille i 25 årsåldern som senaste veckan funderat en del på detta ämne.jag h... Sex & Sånt Obesvarade
0
128
Söker person att intervjua av MiraV­a­s81 PCO 1,1k 0 Hejsan Jag är reporter på P4 Västmanland.  Nu söker jag två kvinnor i Västmanland: en med... PCO Obesvarade
0
1,1k
Tidigt ultraljud letrozol av Anony­m (Nyfi­k­en) Ultralju­d 158 0 Hej! Är det någon som fått göra ett supertidigt ultraljud när ni blivit gravida med letroz... Ultralju­d Obesvarade
0
158
Söker person att intervjua av MiraV­a­s81 Ofrivill­ig barnlösh­et 347 0 Hejsan Jag är reporter på P4 Västmanland. Jag har gjort inslag om PCOS och nu skulle jag g... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
347
TMG och homocystein - effekt? av Anony­m (Effe­k­t) Ofrivill­ig barnlösh­et 269 0 Hej!Någon som ätit kosttillskottet TMG och fått ner sitt homocysteinvärde? 😊 Jag h... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
269
Nub teori. av gravi­d­22 Ultralju­d 243 0 Vilket kön skulle ni gissa vår lilla krabat är? V12+5 Ultralju­d Obesvarade
0
243
Mitt barn, 1.5 år har bitit till och från 9 månader - blir det bättre? av ssafe­h­eaven Barn 1-2 år 565 0 Hej allihopa, min son har bitit frpn och till sedan han ca 9 månader.Han har varit hemma m... Barn 1-2 år Obesvarade
0
565
Beröring och kärlek av Nsson­8­6 Övrigt 241 0 Hej,vet inte var jag ska börja men är 38 år gift och har 3 barn vilket är fullt upp på mån... Övrigt Obesvarade
0
241
Får en tandsköterska sätta in tandställning/räls på patient? av Anony­m (besv­i­ken) Övrigt 230 0 Utan att en tandläkare eller ortodontiassistent är med överhuvudtaget under besöket?  En t... Övrigt Obesvarade
0
230
Jävulsk hosta utan anledning av Anony­m (Host­) Hälsa 192 0 Jag har i säker åtta till tio veckors tid haft en fruktansvärd rethosta som visar sig vid... Hälsa Obesvarade
0
192
Otrivelle eller gravid? av Goose­0­1 Gravidit­etssymto­m 560 0 Tog otrivelle 29/9 och återförde en 5dagars blastis 5/9. Vad tror ni? Otrivelle eller svag... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
560
Nakenbad - Maspalomas av Anony­m (Swin­g­ing dick) Övrigt 254 0 HejÄr det någon som har erfarenhet från att bada naken på maspalomas på Gran Canaria?Det s... Övrigt Obesvarade
0
254
Pmsd av mersi­8­9 Kroppsli­gt 158 0 Hej jag lider av extrem pms ca 2 v innan mens.. fått premalex utskrivet nu.. någon som har... Kroppsli­gt Obesvarade
0
158
Söka stipendium av Miche­l­la Ungdomar 422 0 Hej. Min son ska söka ett stipendium i sina studier och ska skriva ett med minst 500 ord.... Ungdomar Obesvarade
0
422
Kille som legat med flera innan? av Anony­m (Anon­y­majag­) Relation­sproblem 225 0 Hur tänker/ känner ni tjejer som är eller vart tillsammans Med en kille som legat med mång... Relation­sproblem Obesvarade
0
225
Tjejer/kvinnor vad är föredrar ni att dejta? En äldre eller yngre kille? av Anony­m (Kill­e funde­r­in) Sex & Sånt 265 0 ren nyfikenhet ni kvinnor främst mellan 25-45 vad föredrar ni om ni får välja? Vill ni dej... Sex & Sånt Obesvarade
0
265
Rosa lätta flytningar av Skrol­l­an23 Gravidit­etssymto­m 646 0 Hej allesamman!! detta är mitt första inlägg.vi har försökt på barn nummer 2 i 2år men int... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
646
Fet vinter-dagkräm med SPF??? av Behov­A­vBett­s­kena Hälsa 179 0 Nu börjar det närma sig igen. Har flagnat något fruktansvärt i ansiktet de senaste vintrar... Hälsa Obesvarade
0
179
Fraktur i facettled (pars fraktur) av Anony­m (Back­p­ain) Hälsa 204 0 HejHar fått reda på att jag har en faktur i en facettled i ryggen. Är det någon som har er... Hälsa Obesvarade
0
204
Blodtrycksfall av spinalbedövning av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 191 0 Jag fick det förra gången jag gjorde kejsarsnitt, nu är jag gravid igen i vecka 17 och beh... Kroppsli­gt Obesvarade
0
191