Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
NAN Pro 1 - FÖR snabb mage? av LexLu­t­hor Flaskmat­ning 1,3k 0 Vår dotter på 3,5 månad har sen början flaskmatats. Förutom 2 veckor i början med Semper s... Flaskmat­ning Obesvarade
0
1,3k
Hjälp att tolka tempkurva - ägglossning bekräftad men mensen har inte kommit ännu! av Hemma­f­ixare­n­87 Barnläng­tan 233 0 Hej alla! Jag behöver er hjälp att tolka min kurva och förstå vad som händer i min cykel.... Barnläng­tan Obesvarade
0
233
Gravid naturligt efter IVF av Jolli­8­9 Barnläng­tan 209 0 Finns det någon med endometrios som genomgått IVF och fått barn, som sedan lyckats bli gra... Barnläng­tan Obesvarade
0
209
Personlig assistans frågor av Anony­m (Meja­) Övrigt 100 0 Hej. Jag undrar om de är någon som vet om de finns någon regel eller hur de ligger till kr... Övrigt Obesvarade
0
100
Missat stegringen? av Anony­m (Anon­y­m) Fertilit­et & Kropp 157 0 Tog ett ägglossningstest idag och igår. Tycker att gårdagens ser lite mörkare ut? Gårdagen... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
157
ONT vävnadsprov underlivet av Anony­m (Hjäl­p­) Kroppsli­gt 138 0 Tog idag ett vävnadsprov i underlivet, precis vid slidans öppning och nu efteråt blöder ja... Kroppsli­gt Obesvarade
0
138
Rester kvar av Anony­m (Tred­j­e) Missfall 653 0 Hej. Fick i början av december veta att fostret dött och fick då påbörja cytotec behandlin... Missfall Obesvarade
0
653
Trillade /arm- axelproblem av Anony­m (Lite ont) Kroppsli­gt 154 0 Trillade pladask för ett par veckor sedan. Har nu ont i övre armen när jag sträcker ut arm... Kroppsli­gt Obesvarade
0
154
Sjukersättning 50% av Anony­m (Jag) Övrigt 138 0 Hur svårt är det att få sjukersättning 50%. Vet att det är extremt svårt att få heltid men... Övrigt Obesvarade
0
138
Vad gäller när en frisör avbokar en tid sent två gånger? av Anony­m (okli­p­pt) Kroppsli­gt 208 0 Jag har en frisör som gör hembesök. H*n är en utav de få som gör hembesök o jag trivs med... Kroppsli­gt Obesvarade
0
208
Prematur menopaus/tidigt klimakterie av Varmt­h­järta­8­7 Hälsa 319 0 Hej.Jag är en tjej på 37 år som fått reda på att jag är inne i tidigt klimakterie, såkalla... Hälsa Obesvarade
0
319
När testade ni positivt efter nidblödning? Andra barnet. av Anony­m (Otål­i­g) Gravidit­etssymto­m 251 0 Hej! Jag är 34 år och vill så gärna ha ett syskon till vårt barn. Den här gången var först... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
251
Provsvar på cellprov av Anony­m (Hon) Kroppsli­gt 156 0 HPV neg, ASCUS. GCK..Så står det. Hur tolkas det då ?  Kroppsli­gt Obesvarade
0
156
Påverkar brist till låg testosteron utlösning ? av Anony­m (Orol­i­g) Sex & Sånt 337 0 Hej! Min kille har haft svårt med utlösning via samlag, men inte via onani. han var på VC... Sex & Sånt Obesvarade
0
337
Bilfråga till dig som har lite koll av Anony­m (Ava) Övrigt 329 0 Har en skoda fabia från 2015.Plötsligt kommer ingen spolarvätska till fram och bakruta. Dä... Övrigt Obesvarade
0
329
Fel insatt p-stav av Anony­m (Hjäl­p­) Sex & Sånt 178 0 Hej. Har upptäckt att min pstav som jag satt in för ca ett halvår sen syns genom huden. Ti... Sex & Sånt Obesvarade
0
178
Plussa sent? av Natth­a Övrigt 195 0 Hej! Jag skulle ha min mens den 30:e november, den 5:e fick jag liten blödning, knappt en... Övrigt Obesvarade
0
195
Vad tänder ni kvinnor på ? av Anony­m (N.C) Sex & Sånt 402 0 Vad tänder ni kvinnor på hos en man el kvinna för den delen när det kommer till sex ? Sex & Sånt Obesvarade
0
402
Hur länge kan man egentligen hålla på vara nervös/blyg eller är detta socialfobi? av Anony­m (Soci­a­lfobi­?­) Övrigt 134 0 Jag funderar på om jag lider av socialfobi. Jag är inte osocial och kan vara utåtriktad. F... Övrigt Obesvarade
0
134
Fs laser imorgon av Lulam­o­n Hälsa 196 0 Hej,jag var där idag och skulle göra det men det Blev inte av. Blev lite stressad av läkar... Hälsa Obesvarade
0
196