Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Springmask gravid vecka 30 av Anony­m (Anon­y­m) Kroppsli­gt 180 0 Jag har fått springmask och är gravid i vecka 30.. Nån som vet om och vilken medicin man k... Kroppsli­gt Obesvarade
0
180
Bästa mansleksaken? av Anony­m (Hard­y­) Sex & Sånt 384 0 Det finns många "masturbatorer" på marknaden. Alltså vibrerande lösmusar. Vilken tycker du... Sex & Sånt Obesvarade
0
384
Gissa kön 13+1 av Mmari­i­e Fosterdi­agnostik 685 0 Var på ultraljud igår i vecka 13+1. Någon som vill gissa kön? Vet att det det finns nub-te... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
685
Saxenda av Delli­s­93 Kosthåll­ning 1,1k 0 Hej!jag ska börja idag med Saxenda. Har varit typ överviktig från o till under 10 års tid…... Kosthåll­ning Obesvarade
0
1,1k
Hur komma i kontakt med äldre (60+)? av Gbgki­l­len73­a Sex & Sånt 321 0 Jag antar att det finna många singlar, gifta och par 60+ som vill vidga sina sexuella vyer... Sex & Sånt Obesvarade
0
321
Erfarenhet av skabb sökes av Anony­m (Blir ej lyssn­a­d på av vårde­n­) Övrigt 574 0 Hej, jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av skabb?  Övrigt Obesvarade
0
574
Behöver hjälp att tyda mina värden. Ssk eller någon kunnig ? av aamar­y­lliis­e­n Hälsa 304 0 Vad innebärU—Albumin (remsa) Resultat: 217 mg/L *Värdet ligger utanför referensintervallG... Hälsa Obesvarade
0
304
Testosteron och träning av Jenni­e Aquil­o­nius Hälsa 281 0 Är det någon som tar testosteron och får bättre resultat på gymmet? Jag skriver en artikel... Hälsa Obesvarade
0
281
Prostafen - spydde efter 1,5 timme av braar­t­ikel Första trimeste­rn 588 0 Hej!Är i vecka 7 och idag flippade mitt illamående ur totalt. Har spytt i 5 omgångar sedan... Första trimeste­rn Obesvarade
0
588
Golden retriever motion av Anony­m (Hund­) Hundar 634 0 Ni som har golden retriever, hur mycket motion och aktivering kräver den per dag?  Hundar Obesvarade
0
634
Gissa könet av Anony­m (Anon­y­m) Fosterdi­agnostik 610 0 Hej!Skulle någon vilja vara jättesnäll och gissa könet utifrån NUB-teorin eller annan teor... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
610
Vilket kön utifrån NUB-teorin? av Anony­m (Anon­y­m) Ultralju­d 502 0 Hej! Vill någon hjälpa mig vad detta är för kön? Bilder från ultraljud i vecka 12+6 Ultralju­d Obesvarade
0
502
Negativt graviditetstest testa tidigt av Anony­m (A) Gravidit­et 409 0 Jag tog ett clearblue testa tidigt test, 6 dagar innan bim ska det synas. Nu är jag på bim... Gravidit­et Obesvarade
0
409
Köpa vuxenleksaker av Anony­m (misa­n­) Sex & Sånt 284 0 Kom med bra tips på sidor Sex & Sånt Obesvarade
0
284
Lämna in sommarkläder nu busfrö av Anony­m (Secu­n­d) Föräldra­skap 299 0 Jag har en kasse fina kläder som är mest sommarkläder dotter 3 år. Jag ringde o man får lä... Föräldra­skap Obesvarade
0
299
Har någon blivit uppring av produktionsbolaget till postkodlotteriet? av Anony­m (Lott­e­ri) Övrigt 238 0 Ren nyfikenhet! Har någon blivit uppring av produktionsbolaget som arbetar åt postkodlotte... Övrigt Obesvarade
0
238
Bonusbarn och biologiska barn av Anony­m (Tråd­s­tarta­r­en) Styv/Bon­usföräld­er 954 0 Hej,Ni som växte upp i en familj med separerade föräldrar och där det så småningom kom bon... Styv/Bon­usföräld­er Obesvarade
0
954
Överaktiv 3åring av Anony­m (Tröt­t ts) Föräldra­skap 323 0 TrAlltså hjälp. Vi har en nyfylld 3 åring som är så aktiv och jag får ont i magen av att t... Föräldra­skap Obesvarade
0
323
Förskjuten inkomst. av Anony­m (Rökt­) Ekonomi 695 0 Gah, snart börjar helvete igen.Räkningar ska betalas måste ju få stoppa näring i kroppen.G... Ekonomi Obesvarade
0
695
Skydda SGI vid sänkt lön av Anony­m (Helz­) Barnomso­rg 1,6k 0 Hej! Har varit i kontakt med FK som säger att jag kan skydda min SGI om jag byter jobb och... Barnomso­rg Obesvarade
0
1,6k