Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Psykosocial utredning inför ivf av Anony­m (Barn­l­ängta­n­) Svårt att få barn 567 0 Jag och min sambo upptäckte i våras att vi inte kan få barn. Han kan inte. Jag har två bar... Svårt att få barn Obesvarade
0
567
Sjukskriven partner av Anony­m (11 tills­a­mmans­) Hälsa 299 0 Hej, Min make är sjukskriven från studier sedan ett par månader tillbaka. Jag är stressad... Hälsa Obesvarade
0
299
Min bror fru förbjuder han och sonen att träffa familjen av Madli­e Mobbning 360 0 Hej, jag har en äldre bror som jag under hela mitt liv har haft en god relation med, fram... Mobbning Obesvarade
0
360
Jag antar att det är detta som är separationsångest av Anony­m (ont) Övrigt 172 0 Vad kan man göra åt det? Terapi i massor antar jag?I alla fall. Min syster med man skulle... Övrigt Obesvarade
0
172
Träningsapp, tips. av Anony­m (Häls­o­letar­e­) Hälsa 259 0 Hej.Är det någon som har tips på en gratis hemmaträningsapp?Jag tänkte köra en månad innan... Hälsa Obesvarade
0
259
Finnig hy av polly­a­nkan Tonåring 394 0 Tipsa mig om produkt/er att köpa till min 13 årige son som har väldigt fet hy och acne och... Tonåring Obesvarade
0
394
Bröllop Lundeårds camping Öland av Kaffe­k­opp93 Nöje 267 0 Hej! Jag och min fästman ska gifta oss nästa sommar på Lundegård camping på Öland. Vi var... Nöje Obesvarade
0
267
Premalex och migrän medicin? av Anony­m (Lill­a jag) Kroppsli­gt 138 0 Hej. Jag har grov PMDS och har nu fått utskrivet premalex att ta från ägglossning fram til... Kroppsli­gt Obesvarade
0
138
Förebilder av Anony­m (Förä­l­der) Samhälle 168 0 Varför följer vuxna människor andra vuxna människor på sociala medier så de blir rika känd... Samhälle Obesvarade
0
168
Åtkomstskyddad polisanmälan av Anony­m (Seph­) Myndighe­tskontak­t 322 0 Jag har blivit utsatt för brott ett x antal gånger men det är bara en anmälan som blivit å... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
322
Genombrottsblödningar eller missfall? av Anony­m (Somm­a­rbarn­) Oro för missfall 518 0 Hej!Jag plussade några dagar före BIM och testen har blivit starkare hela tiden. Slutade t... Oro för missfall Obesvarade
0
518
Delta i undersökning om barns lärandeverktyg och få möjlighet att påverka framtida plattformar! av Anony­m (UX Stude­n­t) Efterlys­ning - media 436 0 Hej alla föräldrar och lärare! 👋 Jag är en förstaårsstudent i UX-design och jo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
436
Trumptråden för oss trumpare YES nu tar vi slutspurten och kör ända in i kaklet ! av Anony­m (Maga­) Relation­sproblem 154 0 Trump 2024 o yeah baby  Relation­sproblem Obesvarade
0
154
Smärtstillande av Anony­m (C) Övrigt 144 0 Är det realistiskt att få starkare smärtstillande utskrivet vid spänningshuvudvärk som påg... Övrigt Obesvarade
0
144
Vilket kön? Ultraljudsbild av Jenka­9­2 Ultralju­d 294 0 Är så nyfiken! Var på ultraljud idag och vet att det finns så många olika teorier hur man... Ultralju­d Obesvarade
0
294
tips för att introducera nappflaska av Anony­m (Nymo­r­sa!) Förälder 404 0 Halloj! Vi är lite sugna på att testa ge bröstmjölk via nappflaska, för att pappa ska kunn... Förälder Obesvarade
0
404
Nackspalt 3mm + navelbråck av Anony­m (Livr­ä­dd) Fosterdi­agnostik 1,0k 0 Jag är 37 år gammal och gravid för första gången. Det är så otroligt efterlängtat.Hade ult... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
1,0k
Troligen missfall men gulsäcken är kvar. av Johan­n­a2233­4­4 Missfall 545 0 Hjälp! Troligen missfall men gulsäck kvar Hej! enligt Mina beräkningar är jag i v9+1. Fick... Missfall Obesvarade
0
545
Hjälp! Troligen missfall men gulsäck kvar av Johan­n­a2233­4­4 Familjel­iv - sajten 220 0 Hej! enligt Mina beräkningar är jag i v9+1. Fick en blödning igår 29/10 mensliknande med l... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
220
Nub?? av Anony­m (Bell­y­) Första trimeste­rn 206 0 Förstår mig inte riktigt på vad man ska titta på… tacksam för spekulationer ;) Första trimeste­rn Obesvarade
0
206