Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Frustrerad och mår dåligt av nått så konstigt... av Anony­m (Förv­i­rrad) Psykisk ohälsa 238 0 Ska försöka göra en lång historia kort... för drygt 3 år sedan skiljde jag mig. Det var en... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
238
Sjuk på resa, kan man få försäkring? av Anony­m (Resn­i­ng) Resor: Resor 834 0 Jag har en hemförsäkring via ICA banken. Jag var bortrest i 3 veckor och under första veck... Resor: Resor Obesvarade
0
834
Nidblödning eller mens? av emmas­v­123 Fertilit­et & Kropp 213 0 Hej! För 7 dagar sen fick jag utslag på ägglossningstest som visade positivt. Har sen någr... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
213
Ont efter VUL? av Anony­m (TS) Gravidit­et 319 0 Gjorde VUL idag och allt såg bra ut med bebisen , är i vecka 8+2 enligt VUL och 7+6 enligt... Gravidit­et Obesvarade
0
319
Tecken på missfall? av Anony­m (Anon­y­m) Oro för missfall 831 0 Hej!Jag och min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa barn. Jag har sen ett år till... Oro för missfall Obesvarade
0
831
Semester på egen hand av Anony­m (Seme­s­tra ensam­) Övrigt 260 0 Hejsan, vet inte var jag ska posta detta riktigt men tycker att det iaf hör hemma under kr... Övrigt Obesvarade
0
260
Resa eller köpa möbler av Anony­m (Vill­r­ådig) Sport & Fritid 255 0 Jag är sugen på att boka en sista minuten  där jag skulle betala en del av resan för oss(f... Sport & Fritid Obesvarade
0
255
HJÄLP! Sjukpenning, arvode brf av Anony­m (Trög­) Ekonomi 241 0 Hej,Jag fick sjukskrivning 1 månad. Nu är det dag 15 och jag ska skicka en ansökan om sjuk... Ekonomi Obesvarade
0
241
Hypermesis gravidarum av Heltf­o­rvirr­a­d Övrigt 174 0 Hjälpväntar mitt 3e barn men min andra HG graviditet, har panik för är inte långt gången ,... Övrigt Obesvarade
0
174
Fråga om Instagram av Anony­m (Hurf­u­nkard­e­t) Övrigt 237 0 Vet inte vart jag skulle lägga denna fråga i för kategori så lägger här. Efter googlande v... Övrigt Obesvarade
0
237
Gratis AI-app för att ändra hårfärg? av Anony­m (AI app) Övrigt 206 0 Någon som vet en gratis AI-app som kan ändra typ hårfärg? Vill helst inte betala för nått... Övrigt Obesvarade
0
206
Akassa av Mamma­n­85 Övrigt 659 0 Undrar om man jobbar deltid o stämplar, hur många timmar de minst ersätter? Tänker ja ha s... Övrigt Obesvarade
0
659
Storasyskonet slår lillasyskonet av Anony­m (Ts) Föräldra­skap 239 0 Behöver hjälp och råd. Har två barn på 10 mån och 2,5 år. Stora har en väldigt blandad ins... Föräldra­skap Obesvarade
0
239
OVK av Anony­m (H) Övrigt 147 0 Någon som vet hur snabbt efter obligatorisk ventilation kontroll man får information och b... Övrigt Obesvarade
0
147
För mycket fostervatten av Anony­m (Orol­i­g) Ultralju­d 356 0 Upptäckes idag i vecka 30. Blev så orolig. Nån som haft samma? Vad berodde de på? Missbild... Ultralju­d Obesvarade
0
356
Bråk om sjuklön efter skönhetsoperation av fritz­o­oon Skönhet 530 0 Hej, Jag jobbar som reporter på Dagens Nyheter och vill komma i kontakt med någon som hamn... Skönhet Obesvarade
0
530
Barnlöshetsutredning Kalmar av Anony­m (Grub­b­lerie­r­) Utrednin­g 719 0 Hej, jag undrar om det är någon här som genomgått en barnlöshetsutredning i Kalmar? Finns... Utrednin­g Obesvarade
0
719
Gravid vecka 30 svårt att kissa av Anony­m (M) Grav. komplika­tioner 684 0 Känner mig inte kissnödig och kommer bara lite och får krysta ut det. Hur mkt jag än drick... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
684
Ont i sidan av magen, gravid vecka 8 av Anony­m (Orol­i­g) Gravidit­et 249 0 Är i vecka 8 (7+2) enligt senaste mens. I vecka 5+4 fick jag en liten blödning (rött blod... Gravidit­et Obesvarade
0
249
Moderkaksprov av MHPH Fosterdi­agnostik 442 0 Hej Pga tidigare komplikationer gjorde vi moderkaksprov i Lund i torsdag!  åkte igår in på... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
442