Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Man kan inte vara vis utan att vara okunnig... av aveni­a­samta­l Psykolog­i 195 0 Den japanska konsten Kintsugi (eller Kintsukuroi) är konsten att reparera värdefulla förem... Psykolog­i Obesvarade
0
195
Eliva clinic GÖTEBORG av Lilit­h­7 Behandli­ngar 697 0 Hej!Har någon använt Eliva clinic i Göteborg? Jag har läst en del negativt om kliniken i S... Behandli­ngar Obesvarade
0
697
PRP-behandling före mTESE. av Anony­m (ree3­9­) Ofrivill­ig barnlösh­et 288 0 Someone who did PRP treatment before mTESE. I am diagnosed with NOA azoospermia. Thinking... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
288
När märkte ni? av Anony­m (Oliv­i­a) Funktion­snedsätt­ning 1,2k 0 Hej! Jag är en orolig mamma som väntar på utredning på bup. vår dotter 5 år har Väldiga pr... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
1,2k
Ont i livmodertappen efter missfall av Anony­m (Hjäl­p­) Missfall 1,4k 0 Hej! Jag hade ett missfall för två månader sedan, varpå jag blödde i över en månad. Nu har... Missfall Obesvarade
0
1,4k
Hej! av mothe­r­totwo Ny på Familjel­iv 590 0 Söker bloggar som jag kan följa. Har läst några trådar här om bloggar, men dem flesta har... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
590
Bli tillsammans med sitt ex igen av Isak jonss­o­n Relation­er 329 0 Hej,jag o mitt ex ska försöka träffa varandra igen,vi va tsm I ungefär 1,5 månad och gjord... Relation­er Obesvarade
0
329
Finns det hopp? av Anony­m (Anon­y­majag­) Övrigt 309 0 Nu tänker jag ändå göra en sådanhär, är jag gravid eller inte tråd För jag har ingen annan... Övrigt Obesvarade
0
309
Singelsajt efter intressen! av Anony­m (Crim­s­on and clove­r­) Sex & Sånt 258 0 Oavsett om ni är singel eller ej. Skulle ni söka er nästa partner på en datingsajt som utg... Sex & Sånt Obesvarade
0
258
IVF av Anony­m (Barn­l­ängta­n­) Ensamstå­ende/Sin­gel 586 0 Någon som gjort ivf med donerade spermier och lyckats i Skåne? Vilket ställe valde ni? Har... Ensamstå­ende/Sin­gel Obesvarade
0
586
Blev förtjust i en dam från en reality-show, för att hon påminde om min kompis av Anony­m (.) Övrigt 170 0 Jag blev väldigt förtjust i en dam för att hon påminde om min kompis. Och då menar jag att... Övrigt Obesvarade
0
170
Dreglar av Anony­m (Mali­n­) Barn 3-5 år 475 0 Hej! Jag börjar bli orolig för min dotter som har lite svårigheter påförskolan med både fi... Barn 3-5 år Obesvarade
0
475
Springmask, hjälp! av Jenny­9­393 Övrigt 576 0 Hej allesammans!  Vi har haft springmask här hemma i omgångar ända sen sonen fick det för... Övrigt Obesvarade
0
576
Keratinbehandling av Hope4 Mode 575 0 Ni som har gjort keratinbehandling, brukar man tappa hår efter när den har släppt?  Mode Obesvarade
0
575
Går inte att komma ur felsäkert läge, få igång kontroller eller klicka vidare på systemfel ps4 av ALLIE­V­ERDO Dator & Teknik 458 0 Hej,Något har hänt med vårt ps4. Visar bilder nedan. Går inte trycka ok för kontrollerna g... Dator & Teknik Obesvarade
0
458
Hematom som växer av Anony­m (Orol­i­g) Gravidit­et 560 0 Jag är gravid och fick en blödning med smärta i v 12, denna avtog och de kunde inte riktig... Gravidit­et Obesvarade
0
560
Ni som gjort övre ögonlocksplastik... av Anony­m (Nyop­e­rerad­) Kroppsli­gt 245 0 Jag gjorde för 12 dagar sedan en övre ögonlocksplastik eftersom jag nu när jag närmar mig... Kroppsli­gt Obesvarade
0
245
Ni som använder Owlet andningslarm av Lunam­a­j Övrigt 1,6k 0 Vi använder oss av Owlet andningslarm vilket vi än så länge varit väldigt nöjda med, därem... Övrigt Obesvarade
0
1,6k
olyckligt kär i 24 år av Anony­m (Sad Girl) Relation­sproblem 272 0 När jag var 20 år så träffade jag på universitetet en man jag aldrig kommer sluta älska. F... Relation­sproblem Obesvarade
0
272
Hjälp av Anony­m (F) Kroppsli­gt 207 0 Jag har alltid haft fin och problemfre hy men nu efter varje finne får jag en röd prick oc... Kroppsli­gt Obesvarade
0
207