Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nub-teorin av Anony­m (Blän­d­a) Ultralju­d 206 0 Är det någon som är grym på det här med nub-teorin? Är mest nyfiken på vad de skulle kunna... Ultralju­d Obesvarade
0
206
Bästa skola/förskola i Gävle? av Tivi Skola 522 0 Hej!Vi ska nu flytta till Gävle med våra barn och jag har googlat runt på skolor och försk... Skola Obesvarade
0
522
Bästa sparränta på placeringskonto? av Anony­m (kron­a­n) Ekonomi 233 0 Jag har jämfört lite sparräntor. Erik Penser bank har placeringskonto på 3,8 procent tror... Ekonomi Obesvarade
0
233
Går dina barn ensamma på gatorna? Jag har några frågor av Henry Acost­a Efterlys­ning - media 570 0 Hello all parents! 👋   We at Your Way Home, a KTH project, are developing a new te... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
570
Blödningar av Anony­m (94) Hälsa 249 0 JÄr det någon där ute som haft mellanblödningar och det inte varit något farligt? Är så ot... Hälsa Obesvarade
0
249
För dig som är föräldraledig, vad hade du behövt? av Sweli­n­k Barn 0-12mån 323 0 Jag ska som examensarbete skapa en applikation för föräldralediga och barn mellan 0-4 år o... Barn 0-12mån Obesvarade
0
323
Jobmatch LogiQ - tacksam för snabb hjälp av Fredn­a­rg Övrigt 300 0 Hej, jag skall göra ett logiktest för en tjänst. Jag har gjort flera tester tidigare, Matr... Övrigt Obesvarade
0
300
Snabblån med betalningsanmärkning? av Anony­m (TS) Ekonomi 327 0 Har en betalningsanmärkning som försvinner i mars nästa år, alltså 2,5 år gammal ungefär.... Ekonomi Obesvarade
0
327
Kalk i vatten av Anony­m (I) Övrigt 132 0 Kan det vara olika höga halter kalk under olika perioder? Eller är det alltid samma? Allts... Övrigt Obesvarade
0
132
Nystart som 23 av Anony­m (Jojo­) Övrigt 193 0 Hej! jag är ny till forumet så ha överseende med det ifall jag skriver konstigt.  jag söke... Övrigt Obesvarade
0
193
Kan två gravtest visa fel? Alltså ge spökstreck. Så tacksam för svar av Anony­m (N) Gravidit­et 210 0 Gjort två tester, ena igår andra idag. Första testet(rfsl) visa så svagt streck att jag tä... Gravidit­et Obesvarade
0
210
lön bilförsäljare av Anony­m (Undr­a­r) Ekonomi 446 0 Är det någon här som jobbar som bilförsäljare? Jag försöker bilda mig en uppfattning om va... Ekonomi Obesvarade
0
446
Glutenintolerans? av Übers­c­hwest­e­r Kosthåll­ning 416 0 Hej, kloka medlemmar!  Jag är helt ny här, och om någon orkar så skulle jag behöva råd och... Kosthåll­ning Obesvarade
0
416
P piller - bra, dåligt? av Anony­m (.) Övrigt 111 0 Era erfarenheter av prionelle? Mitt humör svajar en del redan, därför undrar jag om p pill... Övrigt Obesvarade
0
111
Smittar svamp? av Anony­m (svam­p­?) Hälsa 210 0 Misstänker att jag har svamp i munnen då jag har en vit beläggning på tungan sen rätt lång... Hälsa Obesvarade
0
210
Första inseminationsförsöket idag! Delar gärna erfarenheter av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Regnbågs­familj 388 0 Gjort första inseminationen idag (med hormonstimulering Letrozol och Ovitrelle). Jag är 33... Regnbågs­familj Obesvarade
0
388
Ozongenerator av Anony­m (X) Övrigt 324 0 Är det någon som har erfarenhet av ozongenerator? För att få bort källardoft i en källarlä... Övrigt Obesvarade
0
324
hysterektomi av Anony­m (juli­) Hälsa 229 0 Hej är det nån gjort som har gjort hysterektomi ( livmoder, ägsstockar) ?Hittade en större... Hälsa Obesvarade
0
229
Skabb av Anony­m (Skab­b­) Kroppsli­gt 179 0 Min dotter och mitt lilla barnbarn fick konstaterat att de har skabb,då de var på hudlökar... Kroppsli­gt Obesvarade
0
179
Varför har Sverige åsiktshybris? av Anony­m (Glob­a­l) Övrigt 127 0 Jag tänker att Sverige har ett antal problem att lösa inrikes. Vi har även Nato att tänka... Övrigt Obesvarade
0
127