Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Njurarna av Lerre Ny på Familjel­iv 244 0 Barn på 1,5 år ena njure 36 % och andra 63 %. ska på deflux operation då hans urinvägar in... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
244
Bromma blocks- barn av Anony­m (Ther­e­sa) Övrigt 204 0 Hej är det någon som vet om lekytan vid bromma blocks är stängd eller öppen nu? ska ev dit... Övrigt Obesvarade
0
204
Bästa gratismejlen? av Anony­m (Ny mejl) Övrigt 126 0 Behöver en ny/en till mejladress. Försökte skaffa gmail men den kräver mobilnummer nu tydl... Övrigt Obesvarade
0
126
Sälja bröllopsklänning av Humor­i­sta Övrigt 400 0 hejsan!  jag vill sälja min bröllopsklänning och har försökt via blocket utan framgång. Är... Övrigt Obesvarade
0
400
Ätstörningsvård Varberg Capio av Disa1­1­2346 Psykisk ohälsa 227 0 Hej, jag lider av anorexia och har gjort de i 6 år nu. Jag har varit inlagd på BUP men äve... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
227
Svullen lymfkörtel i början av graviditeten av Anony­m (Anni­e­hall) Första barnet 216 0 Hej,vill mest bara kolla hur vanligt det är att få en svullen lymfkörtel i ljumsken i börj... Första barnet Obesvarade
0
216
Konsertoutfit med väskförbud? av Anony­m (Dans­s­ugen) Mode 604 0 Ge mig tips vad jag kan ha på mig när jag går på konserter i sommar med väskförbud? Roliga... Mode Obesvarade
0
604
Solskenshistorier vid hematom i vecka 12? av Annan­1­62 Oro för missfall 240 0 Någon som fått ett hematom i vecka 12 eller senare där det slutat bra? Fick ett hematom id... Oro för missfall Obesvarade
0
240
Slott i Östergötland! av Anony­m (Slot­t­) Övrigt 167 0 Hej! Nu i sommar tänkte jag besöka alla Östergötlands slott och undrar hur nära slotten ma... Övrigt Obesvarade
0
167
Förlossningsrädsla av Först­a­bebis Förlossn­ingsräds­la 994 0 Hej alla , de e mitt första barn och har otrolig förlossningsrädsla , har varit på samtal... Förlossn­ingsräds­la Obesvarade
0
994
Ångest av saroten? av varka­m­ptill­s­yskon Psykolog­i 316 0 Jag har i några månader tagit 3st 10mg saroten mot min spänningshuvudvärk.Sen en vecka til... Psykolog­i Obesvarade
0
316
2,5-åring armbågade mig hårt i magen av Anony­m (TS) Gravidit­et 307 0 Är gravid i vecka 10. Jag låg i sängen och han armbågade mig hårt allra längst ner i magen... Gravidit­et Obesvarade
0
307
Sulky av Anon0­1­41 Barnvagn­ar 357 0 Hej! Vilken sulky skulle ni rekommendera som är liten och kompakt men ändå fungerar bra på... Barnvagn­ar Obesvarade
0
357
Pojke eller flicka? av Annan­a Ultralju­d 283 0 Vad tror ni? är det en pojke eller flicka?  Ultraljud v 12+5♥️ Ultralju­d Obesvarade
0
283
Nub-teorin, hjälp! av malin­s­88 Ultralju­d 166 0 Försökt läsa på om nub-teorin och tittat på youtube-klipp men förstår ändå inte vad jag sk... Ultralju­d Obesvarade
0
166
Hjälp att hitta filmer och TV-serier av Anony­m (Tjej­4­1) Nöje 535 0 Hej!Skulle vilja ha hjälp av er där ute att hitta filmer och tv-serier där folk håller för... Nöje Obesvarade
0
535
Pälsfetish av Hemli­g­apers­o­nen12­3 Sex & Sånt 132 0 någon mer som har fetish för pälsjackor?  har ni upplevt fetischen tidigare?  berätta eran... Sex & Sånt Obesvarade
0
132
Tips på akupunktur mot gravidillamående i Stockholmsområdet? av Anony­m (Anon­y­m (undr­a­r)) Första trimeste­rn 167 0 Som rubriken lyder, är det någon som gått på akupunktur mot gravidillamående i Stockholmst... Första trimeste­rn Obesvarade
0
167
Känsla av att aldrig duga av Louie­t­hedog­1­5 Övrigt 174 0 Under en stor del min uppväxt, har jag fått kämpa för att känna mig sedd, betydelsefull oc... Övrigt Obesvarade
0
174
Inbuktning/grop huvud av Anony­m (Orol­i­g ts) Kroppsli­gt 232 0 Är en vuxen person och har haft en inbuktning/grop på huvudet, lite bak på sidan. Har haft... Kroppsli­gt Obesvarade
0
232