Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Psykisk ohälsa av Ängel­n Min Psykolog­i 362 0 Ni som är deprimerande.Vet ni varför ni är deprimerande, vad det beror på? Psykolog­i Obesvarade
0
362
AMH-värde tillförlitligt när det kommer till självtest? av Anony­m (Dens­o­minte­f­anns) Fertilit­et och kropp 556 0 Hej! Jag tog ett självtest hemma för att testa mitt AMH-värde. Märket på testet var GetTes... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
556
Söker tandhygienister av Anony­m (Tand­v­ård) Samhälle 105 0 Hej. Går i tankarna på att vidareutbilda mig till tandhygienist. Har pratat med flera koll... Samhälle Obesvarade
0
105
Finn 3 fel av Anony­m (Malt­e­) Övrigt 104 0 Övrigt Obesvarade
0
104
Sjukvårdskostnader mm på Nya Zeeland versus Sverige? av Anony­m (Flyt­t­a) Övrigt 231 0 Är det dyrt med sjukvård i Australien/Nya Zeeland som i USA?Hur är levnadskostnaderna på N... Övrigt Obesvarade
0
231
Rubbad menscykel av dagen efter piller? av Anony­m (Fund­e­rsam) Kroppsli­gt 142 0 Har haft regelbunden mens sedan tonåren, med undantag första månaden efter förlossningarna... Kroppsli­gt Obesvarade
0
142
Spotting innan varje mens sedan missfallet för 11 månader sedan? av Anony­m (Vadk­a­ndetv­a­ra) Fertilit­et och kropp 263 0 Jag undrar om någon upplevt samma?Hade ett tidigt missfall eller en kemisk graviditet som... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
263
Star Nutrition proteinpulver av Anony­m (Star­) Kroppsli­gt 151 0 Är det nån som vet om man kan värma en proteinshake gjord på Star Nutritions Whey -80? All... Kroppsli­gt Obesvarade
0
151
Porrklubb av Dilf Sex & Sånt 285 0 Aldrig varit på porrklubb och inte riktigt tänkt tanken.Är singel och går inte ut så mycke... Sex & Sånt Obesvarade
0
285
För oss som försöker bli gravida 2025 / insemination/ IVF av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Barnläng­tan 293 0 Hej. Jag hade ett tidigt missfall (vecka 5) i början på december och har idag nyår fått mi... Barnläng­tan Obesvarade
0
293
Januari-mål av Anony­m (to start­) Övrigt 115 0 Januari, den första månaden på året. Har du några januari-mål? Här är mina:1 lagat mål mat... Övrigt Obesvarade
0
115
Pms av lovel­i­love Fertilit­et & Kropp 123 0 Efter jag födde barn 2019 och fick efter det PMDS. Det har kommit som ett klockslag när äg... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
123
Känns som att jag fått akatisi igen av Shame­i­susel­e­ss Psykolog­i 426 0 Hej allihopa, just nu så känner jag att jag är rastlös igen och orkar inte göra något än a... Psykolog­i Obesvarade
0
426
AI mot nätmobbning och grooming av Brell­i Barn 6-12 år 399 0 Jag är en 2 barns far och min dotter är snart 10. Vi har länge skjutit på att ge vår dotte... Barn 6-12 år Obesvarade
0
399
Vilka är ni som skriver såhär? av Just Preci­s Övrigt 294 0 Hahaha! Har varit borta härifrån och hunnit glömma hur det funkar här men det är ju _helt_... Övrigt Obesvarade
0
294
Hur sjutton hittar man en partner som lesbisk? av Helmi Relation­sproblem 194 0 Är närmare 40 och ofrivillig singel. Har vanliga intressen: Vandring, middagar, umgås över... Relation­sproblem Obesvarade
0
194
Spådams vägledning av Macka­n­0012 Övrigt 628 0 Hej! Har varit I kontakt med ett medium för ett tag sedan! Grejen är den att jag varit i k... Övrigt Obesvarade
0
628
Gul ättika av Anony­m (Känd i norr) Övrigt 423 0 Hej.Vi köpte ett hus för fyra år sedan. Vi har haft lite problem med en konstig lukt som v... Övrigt Obesvarade
0
423
Armhålor av Anony­m (Lina­) Kroppsli­gt 181 0 Hejför ett halvår sedan såg jag att jag fått som en valk precis vid armhålan jämte där man... Kroppsli­gt Obesvarade
0
181
Inge sex av Anony­m (Zeli­b­at) Relation­sproblem 185 0 Har problem.Jag tar sömn medecin för att kunna sova.Och jag älskar min man massor.I början... Relation­sproblem Obesvarade
0
185