Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
En saknad och sorg... av Lamme­t­44 Övrigt 155 0 ...att jag är 46 och inte kan få fler barn....min kille är 15 år äldre ...önskade att jag... Övrigt Obesvarade
0
155
Nån som provat Exani barnskor? av Anony­m (?) Inhandla 487 0 Jag  har hittat skomärket Exani och funderar på att köpa skor till ena barnet. Har någon p... Inhandla Obesvarade
0
487
A series of unfortunate events/Syskonen Baudelaires olycksaliga liv av Anony­m (TS) Övrigt 122 0 Någon mer som tycker om dessa böcker?  Övrigt Obesvarade
0
122
Barnmorskemottagning Göteborg Centrum av wiola­e­rikss­o­n Övrigt 95 0 Hej! Jag har nyligen plussat och söker en barnmorska i Göteborg, helst centralt kring Lore... Övrigt Obesvarade
0
95
Tror ni Ryssland kommer ge dig eller kommer det eskalera? av Anony­m (Krig­e­t) Övrigt 161 0 Var tror ni händer med Ryssland? Kommer de ge upp kriget eller kommer det eskalera? Kan No... Övrigt Obesvarade
0
161
Ont i vänster äggstock, ägglossning? av Anony­m (Förv­ä­ntans­f­ull anony­m­) Fertilit­et & Kropp 216 0 Hej!  Vi försöker bli gravida, har gått på p-piller i snart 2.5 år.ppillerstopp 8/9Blödnin... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
216
Röda prickar av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 256 0 Var hos gynekologen idag och såg att jag har små röda prickar i underlivet och kallade det... Sex & Sånt Obesvarade
0
256
Bryta kontakt med delar av familjen av Anony­m (Mask­r­osen) Relation­er 332 0 Hej!Jag vet inte riktigt vart jag ska börja då allt är rätt tufft just nu, men börjar med... Relation­er Obesvarade
0
332
Tvättmedel, känslig hud av Anony­m (R) Övrigt 137 0 Ni som har känslig hud vad använder ni för tvättmedel som inte orsakar irritation? Övrigt Obesvarade
0
137
Hur är nattlivet i Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 685 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där?Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
685
Nattliv på Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 596 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där…Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
596
Svårt att läsa ägglossningstest av Tjola­h­opp87 Ägglossn­ing 772 0 Hej! Jag använder clearblue advanced ägglossningstest och blir inte riktigt klok på tester... Ägglossn­ing Obesvarade
0
772
Imorgon är det runkdagen av Anony­m (cc) Övrigt 126 0 Imorgon är det runkdagen för halvdöda pensionärer! Övrigt Obesvarade
0
126
Jobbat på Hospice med döende människor - ställ dina frågor av Anony­m (Svam­p­en grön) Övrigt 172 0 Haft ett jobb på hospice, dvs ett slutgiltigt vårdboende för döende individer i livets slu... Övrigt Obesvarade
0
172
Abilify-biverkningar av Anony­m (TS) Psykisk ohälsa 255 0 Hej, någon som äter denna medicin? Läkaren vill skriva ut den till mig, men blir lite fund... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
255
Oregelbunden menscykel - svårt att bli gravid? Orsak? av Anony­m (Orol­i­g) Oförklar­lig barnlösh­et 1,1k 0 Oregelbunden mens: Någon som vet är det svårare att bli gravid med en oregelbunden menscyk... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
1,1k
Ni som fått cytotec vid MA, hjälp! av Anony­m (Hjäl­p­) Missfall 510 0 natten när man inte kan sova, jo man startar en tråd på familjeliv.Kort bakgrund: I slutet... Missfall Obesvarade
0
510
Dysfunktionell familj av Anony­m (G) Övrigt 221 0 Hej! Jag har en dysfunktionell familj och har tagit avstånd från mina föräldrar då jag fåt... Övrigt Obesvarade
0
221
Missfall av Sofia­1­0 Oro för missfall 332 0 Är i vecka 6, igår fick jag ont i magen som typ mensvärk, och började blöda rött färskt bl... Oro för missfall Obesvarade
0
332
Hiprex (Methenamine Hippurate) av Amand­a­12345­6 Hälsa 204 0 Hej! Fick nyligen Hiprex utskrivet efter en del tjat, och oj vad bra det funkat mot mina m... Hälsa Obesvarade
0
204