Vilka är ni som skriver såhär?
Hahaha! Har varit borta härifrån och hunnit glömma hur det funkar här men det är ju _helt_ sjukt här?!
Såhär är alla trådar:
TS: ?Jag funderar på att skaffa ett sällskapsdjur, men har svårt att bestämma mig mellan katt eller hund. Vad tycker ni är bäst om man bor i en större lägenhet?. Dela gärna era erfarenheter ?
Svarande 1: ?Eeeh så jövla tydligt att du inte tänkt igenom detta öht, katt och hund är två helt olika djur. Har du ens flyttat hemifrån än?!?
Svarande 2: ?Jag tycker att din fråga är naiv, TS. Varför skulle andras erfarenheter säga något om hur det kommer att vara för dig? Alla hundar och katter är unika individer. Tänk till lite.?
Svarande 3: ?Det stavas ?jävla?. Om du inte ens kan se skillnad på ö och ä, hur ska du kunna tillmötesgå din hunds behov??
Svarande 1: ?Alltså har du svårt med läsförståelsen, det var jag som skrev ?jövla?, inte TS!?
Svarande 4: ?I Dagens Sverige vill Kvinnorna att alla Män ska vara som kastrerade katter. Riktiga män finns det inget utrymme för!?
HAHHAHAHA! Vilka är ni som skriver sånt här? Var bor ni, vad gör ni om dagarna, hur lever ni, vad driver er - i vardagen och att skriva här? Jag vill veta ALLT <3