Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bästa rakhyveln ? av Dommi­n­o98 Kroppsli­gt 163 0 Vilken rakhyvel använder ni kvinnor därnere ? Bästa ni testat ? Tips att slippa röda knott... Kroppsli­gt Obesvarade
0
163
Funderingar kring graviditet av Anna9­5­N Övrigt 126 0 Hej, är det normalt att vara väldigt orolig/lös i magen/diarré i början av graviditeten is... Övrigt Obesvarade
0
126
Gissa könet på bebisen av Rebec­c­ccaa0­1 Ultralju­d 268 0 Tänkte starta en tråd för att gissa könet på våra bebisar.  Jag är gravid i vecka 14 och h... Ultralju­d Obesvarade
0
268
Svårt att få syskon av Hamst­e­rtjej­8­8 Ofrivill­ig barnlösh­et 287 0 Hej! Vi började försöka med ett syskon när vår son var 2 år och nu har jag haft 2 missfall... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
287
ÄL samtidigt som bortfallsblödning? av EmsHe­l­ge Övrigt 118 0 Hej hörni! Är i en jätte konstig situation och behöver lite råd i hur jag ska tänka. Har t... Övrigt Obesvarade
0
118
Stress och balansproblem av Anony­m (TT) Hälsa 226 0 Hej! Jag har haft en utdragen cancerutredning vilket fått mig att under ett antal månader... Hälsa Obesvarade
0
226
Mia femtech bröstoperation av Anony­m (Mia) Skönhet 442 0 Jag går i tankarna om att förstora brösten pga amning och viktnedgång. Det jag undrar är o... Skönhet Obesvarade
0
442
Gravid via assisterad befruktning trots högt BMI >30? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Barnläng­tan 163 0 Någon som haft lätt att bli gravid trots ni har BMI på 30 eller mer? Jag har det men är in... Barnläng­tan Obesvarade
0
163
Tv, olika modeller av Anony­m (B) Övrigt 94 0 Visst är dessa två inte samma tv? Det ser ut så men den dyra kanske har en nyare modell? ... Övrigt Obesvarade
0
94
Flyga med Air China av jag84 Övrigt 328 0 Ska flyga till Thailand med Air China nästa helg. Men verkar vara lite struligt att logga... Övrigt Obesvarade
0
328
Godnattsaga - Den magiska bondgården av Barne­n­sDröm­s­agor Sömn/Dyg­nsrytm 490 0 Hej! Jag har tillsammans med min dotter på 5 år skapat en saga och spelat in som ljudbok.... Sömn/Dyg­nsrytm Obesvarade
0
490
Någon längs tunnelbanans gröna linje som också söker vänner? av Anony­m (M) Övrigt 98 0 Bott på södra sidan av stan i lite över ett år (sen skilsmässan) och känner mig så ensam o... Övrigt Obesvarade
0
98
Året då allt förändrades av Anony­m (Kära­s­yster­) Sorg 646 0 Idag är det exakt två år sedan min syster åkte pulka utför ett stup i Härjedalingen och fö... Sorg Obesvarade
0
646
Kommer allt bli bra? (Känna sig trygg) av Anony­m (Shyg­u­y) Sorg 522 0  Ursäktar i förskott om detta blir en lång text eller om ingen orkar med detta. Vet inte h... Sorg Obesvarade
0
522
Har ni drömt om eran crush? av Shame­i­susel­e­ss Övrigt 227 0 Det som hände precis nu inatt är att jag drömde om min crush, den handlade om att jag titt... Övrigt Obesvarade
0
227
Funkar er ekonomi av Mirri­s­miran­d­a Förälder 332 0 Hej hej,Jag håller på med en fördjupning till en skoluppgift, och skulle verkligen uppskat... Förälder Obesvarade
0
332
Funkar er ekonomi av Mirri­s­miran­d­a Ensam förälder 446 0 Hej hej,Jag håller på med en fördjupning till en skoluppgift, och skulle verkligen uppskat... Ensam förälder Obesvarade
0
446
Mögel allergi av Anony­m (Y) Övrigt 91 0 Har en svår allergi mot mögel. Reagerar därför för minsta lilla. Hjälper antihistamin mot... Övrigt Obesvarade
0
91
Omprövning trygg hansa av Anko Övrigt 178 0 Någon som har erfarenhet av trygg hansa Eller annat bolag Hade inbrott i november, fick av... Övrigt Obesvarade
0
178
Någon som vet var den här artikeln kommer ifrån? av Alici­a­B Övrigt 124 0 Jag läste en udda men informativ och rätt kul artikel för några år sedan men jag minns int... Övrigt Obesvarade
0
124