Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Har du gjort abort efter Kub-test och vill dela din historia (anonymt)? av Josef­i­nP Efterlys­ning - media 324 0 Hej, Jag är journalist på Svenska Dagbladet och arbetar med en artikel om fosterdiagnostik... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
324
Ultraljud vecka 13 av Sam20­2­3 Ultralju­d 228 0 Någon som är duktig på att gissa? Ultralju­d Obesvarade
0
228
Hanterar mamma under klimakteriet av Anony­m (Så jävla trött­) Kroppsli­gt 221 0 Klimakteriet har börjat, vet inte om det har slutat eller i vilken fas hon befinner sig i... Kroppsli­gt Obesvarade
0
221
Aldrig ens fel att 2 träter av Anony­m (Lorr­y­) Övrigt 145 0 Varför är det så svårt att förstå. Om man hamnar i problem med andra titt som tätt så bord... Övrigt Obesvarade
0
145
Val av månadslinser av Anony­m (dett­a­ärjag­) Hälsa 177 0 Hej! Jag har tänkt att skaffa mig ett par linser och har varit hos optikerna några gånger... Hälsa Obesvarade
0
177
Blindtarmsinflammation under graviditet av hs93 Grav. komplika­tioner 548 0 Hej! Ni som hade konstaterad blindtarmsinflammation under gravitet - vad hade ni för sympt... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
548
Svullna lymfkörtlar vid förkylning, tips? av Elsa8­9­1 Hälsa 245 0 Hej!Jag har vart förkyld till och från nu i 5 veckor. Är nu inne på vecka 2 sen jag åkte p... Hälsa Obesvarade
0
245
Någon som besökt en naprapat? När sker förbättring av smärta? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 143 0 Jag har en ordentlig revbenslåsning i flera veckor som jag var hos en naprapat för idag. M... Kroppsli­gt Obesvarade
0
143
Läst min gamla dagbok av Anony­m (TS) Övrigt 209 0 Jag är 60+ och råkade hitta min gamla dagbok. En fin broderad gästbok med fint papper. Tog... Övrigt Obesvarade
0
209
Progesteron av Anony­m (T) Svårt att få barn 325 0 Vad hade ni för progesteron-värde, ni som testat er minst 7 dagar efter ÄL? Svårt att få barn Obesvarade
0
325
Letrozol behandling 5mg, VUL nr 2? av Barnl­ä­ngtan­2­024 Behandli­ngar 353 0 Hej alla!Är inne på min andra omgång letrozol, dubbeldos denna gång (5mg). Jag va på VUL i... Behandli­ngar Obesvarade
0
353
Tidig vattenavgång flera gånger? av Zaro Grav. komplika­tioner 442 0 Hej!Finns fler som haft tidig vattenavgång? Har det skett en gång eller flera gånger? Jag... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
442
Ilningar i tand! av Fampi Hälsa 231 0 Hej på er!  Jag har nu haft problem med munhålan i snart 8 månader. Har dragit ut ett fler... Hälsa Obesvarade
0
231
Nub-teori av Anony­m (SHB) Ultralju­d 177 0 Hej! Jag gjorde KUB-UL förra veckan och undrar om någon vill gissa könet?  🥰 Ultralju­d Obesvarade
0
177
Hjälp! Hur bleker man linne? av Hhhan­n­ah Övrigt 287 0 Hej! Har några linnegardiner som är helt nya men inte så vita som jag skulle vilja ha dem.... Övrigt Obesvarade
0
287
Någon som vågar gissa kön av Anony­m (123g­r­avida­n­draba­r­net) Ultralju­d 157 0 Någon som vågar gissa vad det skulle kunna vara för kön på vår bebis? Bilderna är tagna på... Ultralju­d Obesvarade
0
157
Konstiga flytningar av drömm­e­nomfa­m­iljel­i­vet Fertilit­et & Kropp 196 0 Hej allihopa! För att göra en lång historia kort så försöker jag och min sambo att få barn... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
196
Ljudkänslig eller stressad? av Anony­m (fy) Övrigt 76 0 Jag verkligen hoppar högt av alla plötsliga ljud. Mitt hjärta också, enligt min fitbit. Nå... Övrigt Obesvarade
0
76
Ägglossningstestsfunderingar av Kashm­i­r89 Fertilit­et & Kropp 199 0 Hej!!Jag och min sambo har under över 1år försökt bli gravida.haft två tidiga missfall, v.... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
199
Letrozol och tillbaka flyttad efter ultraljud av Akire­0­1 Ultralju­d 194 0 Jag har pcos och är nu gravid med tredje barnet. Har varit på ett tidigtultraljud och fått... Ultralju­d Obesvarade
0
194