Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Lymfkörtlar av Ellie­s­9801 Hälsa 157 0 Är det någon som haft liknande symtom & problem? Behöver verkligen hjälp  För 1,5 år s... Hälsa Obesvarade
0
157
Master studie Enkät: Frågor om Gender, Dating, Personality Traits och Fantasies av Maste­r­Stude­n­t24 Efterlys­ning - media 303 0 Hej allihopa jag håller på med mitt mastersarbete om ni vill delta och svara på enkäten tr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
303
Hantera svek av Anony­m (C) Allmän debatt 94 0 om en person svikit dig flera gånger. Och fortsätter höra av sig med till synes omtänksamm... Allmän debatt Obesvarade
0
94
2 missfall inom 4 månader av triss­e­miss Upprepad­e missfall 237 0 Går precis igenom mitt andra missfall inom loppet av 4 månader. Har ett barn som jag fick... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
237
Speed dejt, nätdejting, gemensamt intresse av Anony­m (Ange­l­) Familjel­iv - sajten 154 0 Hej!Vilken av de ovannämnda är mest seriösa/effektiva för att hitta någon. Är 42. Finns de... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
154
Erfarenhet av åderbråck underliv vid graviditet av Anony­m (Åder­b­råck) Gravidit­et 176 0 Jag tror att jag fått åderbråck i underlivet under tredje trimestern. Jag är nu i v.33.Jag... Gravidit­et Obesvarade
0
176
Master studie Enkät: Frågor om Gender, Dating, Personality Traits och Fantasies av Maste­r­Stude­n­t24 Vetenska­pligt 348 0 Hej allihopa jag håller på med mitt mastersarbete om ni vill delta och svara på enkäten tr... Vetenska­pligt Obesvarade
0
348
Skrattretande censur av Mysig­a­st Familjel­iv - sajten 191 0 Jag tycker censuren här på forumet har blivit allt mindre förtroendegivande. Nu tycker jag... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
191
Clearblue veckoindikator av Anony­m (Grav­i­d) Gravidit­et 165 0 Om ett cb test med veckoindikator slog om till +3 igår eller idag, när blev då ägget befru... Gravidit­et Obesvarade
0
165
Förklimakterie - träning och viktuppgång av Bis mis Vikt 347 0 Tänkte det kunde vara en god idé att se hur andra upplever det här. Är strax under 50, är... Vikt Obesvarade
0
347
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 328 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
328
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 171 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
171
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 137 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
137
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 131 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
131
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 127 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
127
Bodelning med exet - deklaration av Anony­m (Dåli­g stämn­i­ng) Relation­sproblem 175 0 Hej, Det här är en som sagt märklig frågeställning men jag vill gärna höra hur ni tänker.F... Relation­sproblem Obesvarade
0
175
Hjälp ni som ätit Provera av Madel­e­ne198­9 Fertilit­et & Kropp 149 0 Hej! Jag har fått Provera för att framkalla mens. Jag har fått diagnosen PCOS. Jag har nu... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
149
Vill inte jobba med det jag utbildat mig till av Anony­m (Bell­e­) Allmän debatt 166 0 Har en treårig högskoleutbildning och kandidatexamen. Kände redan under utbildningen att d... Allmän debatt Obesvarade
0
166
Misstänker borderline/eips – men hur ska partnern få hjälp? av Anony­m (Mell­a­n-hop­p­-och-­f­örtvi­v­lan) Psykisk ohälsa 158 0 Senaste året har jag läst en hel del om borderline/eips. Efter 15 år med min partner har l... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
158
audionom, logoped eller arbetsterapeut? av Anony­m (förv­i­rrad) Allmän debatt 87 0 Hjälp mig välja yrke! Audionom, logoped eller arbetsterapeut?Vilken utbildning är att före... Allmän debatt Obesvarade
0
87