Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Spökstreck eller svagt pluss? av Smult­r­onpaj­j Gravidit­etssymto­m 293 0 Som rubriken lyder så har vi försökt bli gravida i snart ett år utan framgång. MEN den hä... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
293
Hirschsprungs sjukdom av Karol­i­nH73 Åkomma/s­jukdom 548 0 Eftersom jag vet att man ofta får träff på Familjeliv när man googlar så vill jag bara läg... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
548
H-Fissures Formula: Analspricka under amning av Anony­m (J) Hälsa 185 0 Hej! Har haft problem med Analspricka i 15 års tid. Nu gör den sig påmind vid varje toabes... Hälsa Obesvarade
0
185
Operera blydläpparna, vända sig till? av Anony­m (Blyg­) Hälsa 193 0 Hej!Har länge tänkt på detta men nu bestämt mig för att jag vill göra något åt mina stora... Hälsa Obesvarade
0
193
Gjorde dåligt ifrån mig på intervju. Är det helt kört? av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 203 0 Jag har varit på anställningsintervju. Jag hade försökt förbereda mig så gott jag kunde på... Övrigt Obesvarade
0
203
Ni som fått ersättning för medicinsk invaliditet av Anony­m (Giss­) Kroppsli­gt 160 0 Hur mycket fick ni i pengar/hur många procent och vilken skada hade ni?  Kroppsli­gt Obesvarade
0
160
Fick missfall, ivf inte längre aktuellt just nu av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 1,5k 0 Jag åt letrozol länge utan att bli gravid så vi erbjöds IVF i höstas och skulle börja utre... Övrigt Obesvarade
0
1,5k
Gravid eller inte? av Anony­m (Denv­i­rriga­) Gravidit­etssymto­m 194 0 Hej! ska försöka hålla mig kortfattad.Jag använder inte preventivmedel osv. Och jag och mi... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
194
Svagt positivt test ruvardag 7 av z anony­m z Övrigt 382 0 Hej! Är idag på ruvardag 8, tog ett test igår och ett idag (se bild!) tycker att dagens är... Övrigt Obesvarade
0
382
Erfarenhet av gastroschisis av Lilla­L­ullan Grav. komplika­tioner 715 0 Någon som har erfarenhet av gastroschisis och vill dela med sig av det?  Jag fick I veckan... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
715
Blödning?...v21 av Anony­m (Orol­i­g) Andra trimeste­rn 497 0 Hej.Vecka 21.Brun flytning på fredag kväll.Lördag kväll lätt rosa flytninginget samlag ect... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
497
Huskur mot bakteriell vaginos? av Anony­m (Hh) Hälsa 147 0 Finns det något som funkar? Har kört en omgång LactiCUR men jag får för mig att det inte r... Hälsa Obesvarade
0
147
Håller på att bli galen! Någon som haft liknande? av Anony­m (Anon­y­m) Första trimeste­rn 199 0 Hej. Jag och mannen började med en letrozol kur i januari, och det resulterade i en gravid... Första trimeste­rn Obesvarade
0
199
Ensamstående/separerade föräldrar sökes till intervjustudie av lovis­a­backm­a­n Ensam förälder 288 0 Jag letar efter ensamstående/separerade pappor och mammor till en intervjustudie vid Stock... Ensam förälder Obesvarade
0
288
Hormonellt kaos, graviditet, mens?! Den eviga frågan av Anony­m (DAL) Hälsa 139 0 Hej hallå! Jag slutade med p-piller någon gång i januari.  1 februari hade jag en fruktans... Hälsa Obesvarade
0
139
Försäkring tandolycka av Anony­m (T) Kroppsli­gt 169 0 Jag var med om en olycka som kräver mycket tandläkar kostnader, dvs jag kommer behöva få e... Kroppsli­gt Obesvarade
0
169
Andra ensamstående föräldrar i Göteborg av Nanna­4­16 Ensam förälder 147 0 Hej! Jag är en mamna till en 10 månaders och jag och pappan lever på olika håll just nu oc... Ensam förälder Obesvarade
0
147
Lön som fordonstekniker på försäkringsbolag av Anony­m (Vils­e­n) Ekonomi 224 0 Hej!  jag är intresserad av ett jobb som fordonstekniker på ett av dom större försäkringsb... Ekonomi Obesvarade
0
224
Bad Björndammen. av Gaska­r­l Övrigt 296 0 Björndammen i Södermanland sägs vara ett nakenbad, bl.a.Jag åker förbi där då och då, men... Övrigt Obesvarade
0
296
Hosta av Jonny­F Hälsa 114 0 Hostar upp slem när jag lägger mig ner,vad kan det bero på har hostat i eyy halv år Hälsa Obesvarade
0
114