Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Funkisföräldrar råd önskas av Panna­n­15 Barn/fun­ktionshi­nder 384 0 Hej, Undrar lite på hur ni funkisföräldrar ser på gratis barnevenemang utomhus. Ni går fra... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
384
Beiga flytningar i vecka 6+ - Missed abortion eller vad berodde era flytningar på? av Anony­m (Snit­t­kakan­) Oro för missfall 251 0 Hej! Någon som haft beiga flytningar i vecka 6+ och vad berodde dem på? Om ni nu fick någo... Oro för missfall Obesvarade
0
251
Pantmaskin för kolsyreflaska av vivan­9­9 Konsumen­t/Inhand­la 479 0 Någon som om det finns pantmaskin för kolsyreflaskor i Göteborg? Eller kan man lämna in ko... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
479
Nypande känsla i äggstockarna/livmodern? av Anony­m (Orol­i­g) Oro för missfall 180 0 Hej!  Hoppas ni har en trevlig helg. Jag har senaste dygnet haft lite spänningar och nypni... Oro för missfall Obesvarade
0
180
bilbarnstol till 3 åring 92cm VW Golf av Mooze Bilbarns­tol/Säke­rhet 425 0 hejsan vi väntar oss en utökning i familjen där vi blir 4 nu till juni månad. vi kör en VW... Bilbarns­tol/Säke­rhet Obesvarade
0
425
Gravid med stora barn av Coolc­h­ei Ultralju­d 187 0 Hejhej!!  vi väntar tvillingar och dom är för stora för veckan dom är i, pojken var +40% o... Ultralju­d Obesvarade
0
187
Hur gör man!? av Anony­m (Blyg singe­l­) Övrigt 98 0 Jag längtar verkligen efter en sexuell relation. Vet inte riktigt om jag vill ha ett stabi... Övrigt Obesvarade
0
98
Undersökning Föräldrar Fritidshemmet av Anony­m (stef­a­n) Efterlys­ning - media 174 0 Hej! Jag är en student på Stockholms universitet och jag och min skrivpartner håller nu på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
174
Illamående av att sitta/böja magen? av Anony­m (Undr­a­r) Andra trimeste­rn 859 0 Hej! är i v 27 och upplever att om jag sitter ner länge/behöver böja mig så mår jag illa e... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
859
Ärrbildning och tunn livmoder efter kejsarsnitt av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 208 0 Jag gjorde mitt tredje snitt för en vecka sen , har fött ett barn vaginalt innan också. Fö... Kroppsli­gt Obesvarade
0
208
Svullen gomspene? av Kalle­k­ula86 Kroppsli­gt 202 0 Hej, Har nu i eftermiddag / kväll känt att något retar i halsen / svalget.  Känslan är som... Kroppsli­gt Obesvarade
0
202
Telia play startsida visas i 1 sekund innan det försvinner av Anony­m (Mj) Dator & Teknik 622 0 Kan inte stanna kvar på telia play startsida när jag håller inn hemknappen på telia play f... Dator & Teknik Obesvarade
0
622
Smittad i femte sjukan i första trimester n av Anony­m (User­1­23) Oro för missfall 207 0 Hej,efter två sena missfall utan någon förklaring har jag blivit gravid och får reda på at... Oro för missfall Obesvarade
0
207
Jag vill bara gå och lägga mig igen av Anony­m (Läsk­p­apper­) Psykisk ohälsa 153 0 Är det så här att vara deprimerad? Jag går upp sent på dagen, vilket är normalt för mig. J... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
153
Pco och ägglossning av Minem­m­a Övrigt 123 0 jag har nyligen fått reda på att jag har pco på min egna äggstock.  Lyckades dock bli grav... Övrigt Obesvarade
0
123
Missfall gravid igen? Nidblödning & symptom av Minem­m­a Övrigt 119 0 Jag fick missfall i vecka 9. blödde 7-9 dagar. för en vecka sen visade gravidtest negativt... Övrigt Obesvarade
0
119
Missfall gravid igen? Nidblödning & symptom av Minem­m­a Övrigt 84 0 Jag fick missfall i vecka 9. blödde 7-9 dagar. för en vecka sen visade gravidtest negativt... Övrigt Obesvarade
0
84
Fillers i rumpa! av Anony­m (Nyfi­k­en) Skönhet 365 0 Hej alla! jag är lite nyfiken om någon har gjort fillers i rumpa och skulle vilja veta mer... Skönhet Obesvarade
0
365
Ingen känsel i läppen av Anony­m (Lips­) Hälsa 163 0 Jag har fått en ”fläck” på överläppen där jag inte har någon känsel. Vad kan det bero på?  Hälsa Obesvarade
0
163
Priser tv av Anony­m (R) Övrigt 108 0 Jag har hittat en tv jag vill köpa. På den första hemsidan så var priset 11.500kr. Jag goo... Övrigt Obesvarade
0
108