Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bröst + ryggvärk av Frank­i­e90 Gravidit­etssymto­m 92 0 Jag har sen några dagar efter ägglossning haft ömhet i utsidorna av brösten som kommit och... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
92
Hemma av Anony­m (papp­a­) Övrigt 200 0 Återigen bor jag hos dottern i hennes soffa. Flyttade till annan stad 65 km härifrån pga j... Övrigt Obesvarade
0
200
Ledsen över min hy av Anony­m (Ts) Skönhet 324 0 Jag blir 41 i år. Haft problem med hyn i ansiktet hela mitt liv och har ännu. Är känslig,... Skönhet Obesvarade
0
324
Går folk på krogen i Göteborg på långfredagen? av Lurig­f­axen Nöje 104 0 Några erfarna göteborgare som vet om folk brukar gå ut på krogen etc i Göteborg nu på lång... Nöje Obesvarade
0
104
Resevagn av Anony­m (Sara­) Barnvagn­ar 256 0 Hej !vete ni bugaboo buterfly är godkänt som handbagage på SAS flyg bolag ? Har ni nån erf... Barnvagn­ar Obesvarade
0
256
Gåreflex av Bille­b­ra Barn 0-12mån 232 0 Min bebis saknade gåreflex vid en undersökning. Undrar ifall någon mer varit med om samma?... Barn 0-12mån Obesvarade
0
232
Föräldrar till barn med autism av Majsk­a­kan Barn/fun­ktionshi­nder 170 0 Hej, jag studerar funktionsnedsättning och samhälle på Linköpings universitet och skriver... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
170
Vi behöver anonyma åsikter om online shopping - Enkät av Desig­n­proje­k­t0425 Nöje 79 0 Hej allihopa!    Vi är en studentgrupp på 4 personer från Högskolan i Halmstad som just nu... Nöje Obesvarade
0
79
Boxer viaplay.. av Anony­m ((Int­e så smart­)­) Övrigt 229 0 Har boxer där disney o viaplay ingår..Kan ja logga in på ett annat nätverk, tex när jag är... Övrigt Obesvarade
0
229
Gravidförsäkring av Anony­m (Orol­i­g) Första barnet 164 0 Hej! Vilken gravidförsäkring rekommenderar ni? Finns det någon som gäller vid missfall ell... Första barnet Obesvarade
0
164
Skrev en dikt om min resa med autism, depression och social ångest plus annat av Herli­g­men Funktion­snedsätt­ning 153 0 Började det den dagen jag cyklade och började tänka ont Eller när jag stod vid fönstret, o... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
153
Admin av mittl­i­vlill­a­jag Övrigt 256 0 Jag skulle vilja ta bort ett inlägg.. hur gör jag? hur och var kontaktar jag Admin?Tack Övrigt Obesvarade
0
256
Hur klä sig attraktivt som 50+ av Anony­m (Vill­k­lämig­s­nyggt­) Mode 194 0 Man, 52 år och något överviktig. (105 kg på 185 cm)Hur skall man klä sig attraktivt?Förstå... Mode Obesvarade
0
194
Vitamin tråden av Anony­m (Vita­m­in) Hälsa 65 0 Tänkte starta en tråd om vitamin kosttillskott där man kan dela mig sig av vad för vitamin... Hälsa Obesvarade
0
65
Dela rum på bb av escho­l­in Övrigt 304 0 Hej! Jag och min kursare Felicia studerar till barnmorskor och håller på med vår magisteru... Övrigt Obesvarade
0
304
Krypningarna i benen (RLS) tar kål på mig av Anony­m (Goli­a­t) Hälsa 105 0 Vi som har detta vet hur jobbigt det faktiskt är. I perioder har jag extremt svårt att sov... Hälsa Obesvarade
0
105
us oil&gas vd köper en tesla av Anony­m (Tess­-­lör) Samhälle 58 0 https://www.foxbusiness.com/technology/us-oil-gas-association-president-ready-buy-tesla-sh... Samhälle Obesvarade
0
58
VÄNNER NORRKÖPING av Fredr­i­k123f Övrigt 111 0 Hej jag och sambon är nyinflyttade till Norrköping och bor i Eneby åt hållet närmast Haga,... Övrigt Obesvarade
0
111
Ductus / PDA av Anony­m (TS) Barn 0-12mån 237 0 Fick veta idag efter ultraljudsundersökning av hjärtat att min dotter (2 månader gammal) t... Barn 0-12mån Obesvarade
0
237
Ungdergigen i äktenskapet av Betjä­n­ten Sex & Sånt 73 0 Jag är en undergiven man som gärna ser min fru i en dominant roll, både i vardagen och i v... Sex & Sånt Obesvarade
0
73