Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Beemo elektrisk bröstpump, hjälp! av Anony­m (Momt­o­be) Amning 419 0 Hej! Har någon testat både beemo wearable LED elektriska bröstpump och den vanliga beemo w... Amning Obesvarade
0
419
Rosa blödning 1 vecka innan mens. Någon som plussat? av Livis­m­ittil­i­vet 40+ 236 0 Hade en Rosa blödning 1 vecka innan mens. Någon med erfarenhet som plussat?  40+ Obesvarade
0
236
Samhällets brister och förändringar.. av Anony­m (Sork­a­aa) Psykisk ohälsa 183 0 Hej! detta blir min första tråd här.  27 år kille. min vision är gammelviset. ärlig och ra... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
183
Någon mer här som jag? av Anony­m (M) Allmän debatt 85 0 Jag är inte blödig alls, kan tex se på en öppen hjärtoperation utan problem, tycker bara d... Allmän debatt Obesvarade
0
85
HPV vaccin? För sent? av Anony­m (?) Allmän debatt 120 0 Är det bortkastat att ta HPV vaccinet som äldre? Dvs 50+  Allmän debatt Obesvarade
0
120
1177 och nära akuten är värst av Anony­m (Det räcke­r­) Familjel­iv - sajten 173 0 Vf hänvisar 1177 till nära akuten även om jag säger att jag vill hellre åka till VC. Jo, d... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
173
Bajs vid delamning? av yny Barn 0-12mån 639 0 Hur ofta ska del DELammande bebis bajsa?Vet att en helammande bebis kan bajsa med väldigt... Barn 0-12mån Obesvarade
0
639
Ändrad inskrivning lumpen av Anony­m­3rrjr­j­sfs Övrigt 210 0 Hej, skickade in en enkät om ändrad inskrivning efter att ha blivit utbildningsreserv i lu... Övrigt Obesvarade
0
210
Mikrofrakturering av Anony­m (Bros­k­arn) Hälsa: Hälsa 216 0 finns det någon som gjort mikrofrakturering i knät?  hur länge behövde ni vara sjukskrivna... Hälsa: Hälsa Obesvarade
0
216
Amning efter matintro? av Anony­m (Tata­t­a) Föräldra­skap 183 0 Funderar en del på detta. Har en 8-månaders som är ett barn där matintrot gått smidigt. Ho... Föräldra­skap Obesvarade
0
183
Ni som behandlats med flukonazol mot svamp! av Anony­m (Hej) Övrigt 196 0 Hej! Haft återkommande svampinfektion och fick utskrivet flukonazol av gyn. Apoteket hade... Övrigt Obesvarade
0
196
Vad är din inställning kring dödshjälp för äldre? av Vixy1­6 Samhälle 238 0 Hej, vi är två studenter på Karlstads Universitet som skriver examensarbete i folkhälsovet... Samhälle Obesvarade
0
238
Var hittar man de som jobbar med TUNGA maskiner? av Anony­m (Stud­e­nten) Arbete 254 0 Hej Hur hittar man folk som arbetar med att köra tunga maskiner? Då menar jag hjullastare,... Arbete Obesvarade
0
254
Influencer att följa? Plus-size mode eller enkelt smink av Anony­m (Strl­4­4-46) Mode 398 0 Kan någon tipsa mig om influencers jag kan följa som visar mode för tjockare kropparVill ä... Mode Obesvarade
0
398
Någon som åtgärdat främre framfall? av Anony­m (Knip­?­) Kroppsli­gt 86 0 Fick en försvagning av urinblåsan och den främre vaginalväggen min senaste förlossning. I... Kroppsli­gt Obesvarade
0
86
Enkät angående Matsvinn av Cissi­s­tuden­t Efterlys­ning - media 201 0 Vi är tre studenter som just nu läser kursen UX/Usibility där vi ska samla data om hur sve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
201
Trolig missed abortion av Mmari­i­e Grav. komplika­tioner 425 0 Hej, Jag skulle vilja kolla om någon varit med om liknande upplevelse som mig och vill del... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
425
Erfarenhet av Afrikaresor av Baoa Övrigt 228 0 HejÄr det någon som har erfarenhet av Afrikaresor som resebolag?tacksam för era tankar! Övrigt Obesvarade
0
228
Uppsägning egen begäran, föräldraledigt? av Anony­m (Ulf) Familjer­ätt 311 0 Hej,Om man säger upp sig från sitt jobb på egen begäran, kan man då plocka föräldrapenning... Familjer­ätt Obesvarade
0
311
ADHD och ålder - examensarbete av idape­t­terss­o­n3456 Psykolog­i 110 0 Hej! Jag pluggar till socialpedagog och gör nu mitt examensarbete. Så alla ni med adhd där... Psykolog­i Obesvarade
0
110