Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur bemöta andras intresse online under dejting? av Anony­m (L) Övrigt 105 0 Jag är medlem på en sajt och skriver med en kille därifrån. vi har utvecklat känslor för v... Övrigt Obesvarade
0
105
Ta inositol efter p-piller? (Ej PCOS) av Frank­i­e90 Fertilit­et & Kropp 126 0 Jag är 34 (blir 35 i år) och jag och sambon planerar vårt första barn, jag slutade med p-p... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
126
FET i hormonstimulerad cykel av VSGJ2­0­25 Provrörs­befr. / IVF 93 0 Är det någon som gjort FET efter hormonstimumerad cykel? Hur lång tid tog det innan FET ku... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
93
Depersonalisation?! Fast ändå inte?! av Anony­m (Tank­e­n) Psykisk ohälsa 168 0 För en tid sedan fick jag en tanke att ”ska jag leva med min sambo, vi bor i samma hus, de... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
168
Hjälp ung förälder att ta examen av Anony­m (stud­e­ntför­ä­lder) Ekonomi 141 0 Hej på er! Just nu skriver jag min magisteruppsats inom investeringspsykologi och skulle v... Ekonomi Obesvarade
0
141
Investeringar av albin­a­gren1­7 Ekonomi 109 0 Hej på er! Just nu skriver jag min magisteruppsats om investeringspsykologi på Linköpings... Ekonomi Obesvarade
0
109
Inga ägglossnings flytningar av Anony­m (Hopp­a­s på bebis­) Övrigt 192 0 Hej!Jag gjorde ett ägglossningstest med Clearblue advanced och i lördags var det blinkande... Övrigt Obesvarade
0
192
Delta i en studie om ledarskap och jämställdhet! av Anony­m (Alex­) Förälder 262 0 Hej!   Jag är i slutskedet av min masterutbildning i Personal, Arbetsliv och Organisation... Förälder Obesvarade
0
262
Delta i en studie om ledarskap och jämställdhet! av Alexa­n­dra Olivi­a Samhälle 71 0 Hej!   Jag är i slutskedet av min masterutbildning i Personal, Arbetsliv och Organisation... Samhälle Obesvarade
0
71
Jag klarar mig bra som det är av Fredd­i­e K Relation­er 181 0 Hej!Ja, jag klarar mig bra som det är på egen hand. Jag har levt ensam i nio år och det ha... Relation­er Obesvarade
0
181
Xiaomi 15s kamera får rejäl linsöverstrålning tips av ALLIE­V­ERDO Övrigt 295 0 Hej,Har precis köpt nya Xiaomi 15 och började att testa kameran. Tog mot solnedgången, vil... Övrigt Obesvarade
0
295
4 upprepade missfall av Anony­m (Anon­y­m) Upprepad­e missfall 594 0 Hej!Jag har under ett år gått igenom 4 st missfall varav 2 gick ganska länge (vecka 11 och... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
594
Narcissistisk förälder av JoKL Efterlys­ning - media 281 0 Hej! Vi är två psykologstudenter som söker intervjupersoner till vårt examensarbete. Vi le... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
281
Donaferty inför graviditet? av Anony­m (Solr­o­sen) Första barnet 180 0 Jag har precis börjat med donaferty eftersom jag hoppas på en graviditet inom snar framtid... Första barnet Obesvarade
0
180
Detta borde fler tänka på... miljön av Anony­m (Ts) Sorg 141 0 https://youtu.be/clyJTAz7rb8?si=sLWsPz9UUU4dDrAd Sorg Obesvarade
0
141
Dubbel donation utomlands av ekstr­ö­m86 Ensamstå­ende/Sin­gel 294 0 HejJag heter Anna och är 38 år. Jag har under en antal år försökt att bli gravid på egen h... Ensamstå­ende/Sin­gel Obesvarade
0
294
Letrozol/Ivf-klinik Malmö/Lund av Anony­m (Skån­e­) Behandli­ngar 216 0 Hejnågon här som går privat hos klinik i Malmö/lund?  Vi var i kontakt med Livio inför för... Behandli­ngar Obesvarade
0
216
Mer fertil efter missfall? av Anony­m (X) Gravidit­et 757 0 Funderat på detta lite. Har två barn. Båda har blivit till inom några månader efter missfa... Gravidit­et Obesvarade
0
757
Ägglossning och mens funderingar av Dochj­a­g Övrigt 198 0 Jag tog ut min kyleena spiral den 19/2 efter att ha haft spiral 7 år. Jag fick min första... Övrigt Obesvarade
0
198
Blöder länge, konstig mens efter uttag av spiral av Dochj­a­g Fertilit­et & Kropp 118 0 Hej!Jag tog ut min kyleena spiral den 19/2 efter att ha haft spiral 7 år.Jag fick min förs... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
118