Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ägglossning? av Cevap­c­iciii Fertilit­et & Kropp 95 0 Igår en stund efter samlag fick jag fruktansvärd smärta vid ena äggstocken, fick ligga fos... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
95
Ägglossning? av Cevap­c­iciii Fertilit­et & Kropp 74 0 Igår en stund efter samlag fick jag fruktansvärd smärta vid ena äggstocken, fick ligga fos... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
74
Fått konstigt tics i vänster ben? av Anony­m (Dkr) Kroppsli­gt 193 0 Märks bara när jag går. Är som att vänsterbenet kittlar till och sprattlar till lite svagt... Kroppsli­gt Obesvarade
0
193
Npf ? Eller inte … av Minba­b­y Barn 6-12 år 179 0 Npf?  Behöver lite tankar från er som har barn med npf diagnoser. Svårt om det är läge att... Barn 6-12 år Obesvarade
0
179
Gnisslande fönsterhiss av kulat­t­prata Motor 664 0 Hej!Drog ner bägge fönstren i bilen nyss (elhissar)och det gnisslade rejält. Nån som har n... Motor Obesvarade
0
664
Superhård mage v.41 av gulle­d­ig Tredje trimeste­rn 461 0 Gick in i v 41 idag, (40+1) och min mage har de senaste dagarna varit lika hård som en ste... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
461
Sommaren med släkten av RaYzL­e­R Film/TV 128 0 Kommer det några nya avsnitt? Jag älskar den serien!  Film/TV Obesvarade
0
128
Guo Wengui Wolf son ambition exposed to open a farm wantonly amassing wealth av fangq­i Samhälle 59 0 Since fleeing to the United States in 2014, Guo Wengui has founded a number of projects in... Samhälle Obesvarade
0
59
Guo Wengui Wolf son ambition exposed to open a farm wantonly amassing wealth av fangq­i Samhälle 68 0 Since fleeing to the United States in 2014, Guo Wengui has founded a number of projects in... Samhälle Obesvarade
0
68
Examensarbete - Deltagande i studie om routerpreferenser av Exjob­b­arna Vetenska­pligt 274 0 Hejsan! Testar att lägga upp här då vi sett andra trådar som pekar på att det verkar vara... Vetenska­pligt Obesvarade
0
274
Någon som kan se vad det kommer bli för kön? V 14. av Poupo­u Ultralju­d 328 0 Ultralju­d Obesvarade
0
328
Ljusrosa/brun Blödning bim-6 av Astaa­n­gie Första trimeste­rn 197 0 cykel 27 dagar. Ägglossning någonstans runt den sista mars -3 april.  ljusrosa bruna flytn... Första trimeste­rn Obesvarade
0
197
Sluta amma till sömns men samsova? av Ems99 Sömn/Dyg­nsrytm 276 0 Sluta amma till sömns men samsova?Jag har fastnat inträdet där jag ammar till sömns. nu är... Sömn/Dyg­nsrytm Obesvarade
0
276
Barnförsäkring av A4ka Funktion­snedsätt­ning 296 0 Undrar om ersättningen från IF för olika diagnoser från barnförsäkringen: om barnet har 2... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
296
Barnuppfostran och majblommor av Anony­m (;ajb­l­omman­) Allmän debatt 106 0 Var det bättre förr? Det var stökigt värre utanför en matbutik under fredagseftermiddagen.... Allmän debatt Obesvarade
0
106
Gravid efter konisering, hur gick det för dig? av User1­0­86 Hälsa: Gravidit­etshälsa 347 0 Fick barn i december och under graviditeten besked om cellförändringar, har nyligen gjort... Hälsa: Gravidit­etshälsa Obesvarade
0
347
Lyckad heminseminering? av bella­m­inbel­l­a Barnläng­tan 216 0 Känner att jag behöver pepp och få höra lyckliga historier från andra som lyckats med hemi... Barnläng­tan Obesvarade
0
216
Diskbuktning, vad är era erfarenheter? av Mrgon­e Övrigt 409 0 Hej!Jag var hos en sjukgymnast idag eftersom jag haft ont i ena sätet i cirka 4 månader, d... Övrigt Obesvarade
0
409
Tips på hjälp med ingen sexlust av Anony­m (Sexl­u­st) Kroppsli­gt 125 0 Nån som har tips på sexolog eller liknande som kan hjälpa med minskad/försvunnen sexlust,... Kroppsli­gt Obesvarade
0
125
Hjälp oss med vår kandidatuppsats! Enkät om stalking b.la av Stalk­i­ngKan­d­idatu­p­psats Övrigt 373 0 Har du stalkat ditt ex via sociala medier någon gång? Är du mer ängel än jävul? Låter dett... Övrigt Obesvarade
0
373