Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Smärtstillande av Anony­m (C) Övrigt 95 0 Är det realistiskt att få starkare smärtstillande utskrivet vid spänningshuvudvärk som påg... Övrigt Obesvarade
0
95
Vilket kön? Ultraljudsbild av Jenka­9­2 Ultralju­d 205 0 Är så nyfiken! Var på ultraljud idag och vet att det finns så många olika teorier hur man... Ultralju­d Obesvarade
0
205
tips för att introducera nappflaska av Anony­m (Nymo­r­sa!) Förälder 292 0 Halloj! Vi är lite sugna på att testa ge bröstmjölk via nappflaska, för att pappa ska kunn... Förälder Obesvarade
0
292
Nackspalt 3mm + navelbråck av Anony­m (Livr­ä­dd) Fosterdi­agnostik 571 0 Jag är 37 år gammal och gravid för första gången. Det är så otroligt efterlängtat.Hade ult... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
571
Troligen missfall men gulsäcken är kvar. av Johan­n­a2233­4­4 Missfall 245 0 Hjälp! Troligen missfall men gulsäck kvar Hej! enligt Mina beräkningar är jag i v9+1. Fick... Missfall Obesvarade
0
245
Hjälp! Troligen missfall men gulsäck kvar av Johan­n­a2233­4­4 Familjel­iv - sajten 139 0 Hej! enligt Mina beräkningar är jag i v9+1. Fick en blödning igår 29/10 mensliknande med l... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
139
Nub?? av Anony­m (Bell­y­) Första trimeste­rn 123 0 Förstår mig inte riktigt på vad man ska titta på… tacksam för spekulationer ;) Första trimeste­rn Obesvarade
0
123
Frågeformulär om klimakteriet av natha­l­iehej­h­ej Efterlys­ning - media 161 0 Hej på er! Vi studerar till apotekstekniker på  Yrgo Yrkeshögskola i Göteborg där vi nu i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
161
Clearblue test negativt - hoppet dött? av Rdlsg­d­l9922 Gravidit­etssymto­m 290 0 Hej,Jag tog ett CB digitalt test igår eftermiddag på BIM-3. Inte gravid stod det.RFSU vanl... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
290
Bettskena av Mrsko­s Hälsa 142 0 Vad för bettskena som man köper rekommenderar ni?Inget från tandläkare då jag betalat mult... Hälsa Obesvarade
0
142
Gravid efter slutat med P-ring? av Isabe­l­lisen­9­2 Oförklar­lig barnlösh­et 379 0 Någon som har erfarenhet kring plussat efter försök till graviditet efter att slutat med P... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
379
Är IPL för hemmabruk värt pengarna? av color­p­arty Skönhet 321 0 Vi funderar på att skaffa en IPL för hemmabruk, men det är dyrt (4000+) och undrar hur bra... Skönhet Obesvarade
0
321
Blödning efter förlossningen av Anony­m (Orol­i­g) Övrigt 147 0 Hej,Jag har haft blödning efter mitt tredje barn i 4 månader. Allt jag läser står det att... Övrigt Obesvarade
0
147
Föräldrarpenning: Media callout av Briti­s­hJour­n­alist­J­ohnJo­D­evlin Barn 0-12mån 291 0 Hei, I am a journalist writing for the British media about the changes to föräldrarpenning... Barn 0-12mån Obesvarade
0
291
Bli gravid i november av Tjej9­5­hej Barnläng­tan 211 0 En tråd för oss där det inte blev något plus i oktober och istället satsar på november! De... Barnläng­tan Obesvarade
0
211
Kaffemaskin?? av Miche­l­la Övrigt 237 0 Hej.Tänkte köpa en Dolce Gusto kaffemaskin till familjen i julklapp.Vilken skulle ni rekom... Övrigt Obesvarade
0
237
Var med i vår undersökning om kreativitet och psykedelika! av Anony­m (Krea­t­ivite­t och psyke­d­elika­) Efterlys­ning - media 162 0 Var med i vår undersökning om kreativitet! Vi är två studenter som går termin 10 på psykol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
162
Skarp smärta i nedre delen av magen V 34 av Lovem­y­son Tredje trimeste­rn 564 0 Hej!  jag har sen mycket tidigt i grova haft sammandragningar, men ingen smärta i dom.nu d... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
564
Vem litar du på och varför? av Tom Araya Samhälle 74 0 Jag märker att folk ofta i debatt på nätet vill måla på vissa media (oftast alternativmed... Samhälle Obesvarade
0
74
Privata IVF-kliniker, tips? av EJT Provrörs­befr. / IVF 126 0 Vi har nu försökt få vårt andra barn i 1,5 år och ska nu gå vidare till privat betald IVF.... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
126