Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Resurspedagog /elevassistent av Anony­m (Resu­r­speda­g­og) Övrigt 81 0 Hej alla elevassistenter/resurspedagoger dela gärna med er av era erfarenheter kring yrket... Övrigt Obesvarade
0
81
Ask.fm stänger permanent snart. Har ni ask.fm konto kvar? av Anna3­3­15373 Övrigt 427 0 Hej! Första gången jag någonsin skriver på något forum. Trodde aldrig jag skulle vara den... Övrigt Obesvarade
0
427
Svårt att bli attraherad? av Anony­m (Bett­y­) Övrigt 122 0 Har två tuffa separationer bakom mig, med båda hade jag en stark fysisk attraktion med. Ka... Övrigt Obesvarade
0
122
Psykosocial utredning inför ivf av Anony­m (Barn­l­ängta­n­) Svårt att få barn 182 0 Jag och min sambo upptäckte i våras att vi inte kan få barn. Han kan inte. Jag har två bar... Svårt att få barn Obesvarade
0
182
Sida som räknar ord av Anony­m (Jag) Övrigt 130 0 För nåt år sen använde jag en sida där man kan se hur många gånger samma ord förekom i en... Övrigt Obesvarade
0
130
Blödning 8 dagar efter ÄL, gravidsymptom? av Anony­m (Sofi­a­) Gravidit­etssymto­m 429 0 Hej! som rubriken lyder så hade jag en blödning efter samlag 8 dagar efter ägglossning. De... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
429
Sjukskriven partner av Anony­m (11 tills­a­mmans­) Hälsa 178 0 Hej, Min make är sjukskriven från studier sedan ett par månader tillbaka. Jag är stressad... Hälsa Obesvarade
0
178
Min bror fru förbjuder han och sonen att träffa familjen av Madli­e Mobbning 238 0 Hej, jag har en äldre bror som jag under hela mitt liv har haft en god relation med, fram... Mobbning Obesvarade
0
238
Jag antar att det är detta som är separationsångest av Anony­m (ont) Övrigt 119 0 Vad kan man göra åt det? Terapi i massor antar jag?I alla fall. Min syster med man skulle... Övrigt Obesvarade
0
119
Träningsapp, tips. av Anony­m (Häls­o­letar­e­) Hälsa 174 0 Hej.Är det någon som har tips på en gratis hemmaträningsapp?Jag tänkte köra en månad innan... Hälsa Obesvarade
0
174
Annan sida av vasektomi av Anony­m (Allt­i­d ont.) Övrigt 468 0 Läser ofta om alla solskenshistorier om vasektomi. Ni som funderar på detta, läs på och hä... Övrigt Obesvarade
0
468
Finnig hy av polly­a­nkan Tonåring 191 0 Tipsa mig om produkt/er att köpa till min 13 årige son som har väldigt fet hy och acne och... Tonåring Obesvarade
0
191
Bröllop Lundeårds camping Öland av Kaffe­k­opp93 Nöje 132 0 Hej! Jag och min fästman ska gifta oss nästa sommar på Lundegård camping på Öland. Vi var... Nöje Obesvarade
0
132
Premalex och migrän medicin? av Anony­m (Lill­a jag) Kroppsli­gt 72 0 Hej. Jag har grov PMDS och har nu fått utskrivet premalex att ta från ägglossning fram til... Kroppsli­gt Obesvarade
0
72
Förebilder av Anony­m (Förä­l­der) Samhälle 96 0 Varför följer vuxna människor andra vuxna människor på sociala medier så de blir rika känd... Samhälle Obesvarade
0
96
När får man mens efter ivf? av Sesie­2 Gravidit­etssymto­m 385 0 Jag har gjort en återföring av en 5-dagars blastocyst för 10 dagar sedan. till en början h... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
385
Åtkomstskyddad polisanmälan av Anony­m (Seph­) Myndighe­tskontak­t 206 0 Jag har blivit utsatt för brott ett x antal gånger men det är bara en anmälan som blivit å... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
206
Genombrottsblödningar eller missfall? av Anony­m (Somm­a­rbarn­) Oro för missfall 365 0 Hej!Jag plussade några dagar före BIM och testen har blivit starkare hela tiden. Slutade t... Oro för missfall Obesvarade
0
365
Delta i undersökning om barns lärandeverktyg och få möjlighet att påverka framtida plattformar! av Anony­m (UX Stude­n­t) Efterlys­ning - media 202 0 Hej alla föräldrar och lärare! 👋 Jag är en förstaårsstudent i UX-design och jo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
202
Trumptråden för oss trumpare YES nu tar vi slutspurten och kör ända in i kaklet ! av Anony­m (Maga­) Relation­sproblem 97 0 Trump 2024 o yeah baby  Relation­sproblem Obesvarade
0
97