Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Plussa sent? av Natth­a Övrigt 115 0 Hej! Jag skulle ha min mens den 30:e november, den 5:e fick jag liten blödning, knappt en... Övrigt Obesvarade
0
115
Vad tänder ni kvinnor på ? av Anony­m (N.C) Sex & Sånt 228 0 Vad tänder ni kvinnor på hos en man el kvinna för den delen när det kommer till sex ? Sex & Sånt Obesvarade
0
228
Erfarenhet penis sträckare? av Anony­m (Ny på de.) Sex & Sånt 216 0 Hur har ni som använt de upplevt de?jag tycker de är obekvämt, blir lite sval om ollonet o... Sex & Sånt Obesvarade
0
216
Hur länge kan man egentligen hålla på vara nervös/blyg eller är detta socialfobi? av Anony­m (Soci­a­lfobi­?­) Övrigt 98 0 Jag funderar på om jag lider av socialfobi. Jag är inte osocial och kan vara utåtriktad. F... Övrigt Obesvarade
0
98
Fs laser imorgon av Lulam­o­n Hälsa 124 0 Hej,jag var där idag och skulle göra det men det Blev inte av. Blev lite stressad av läkar... Hälsa Obesvarade
0
124
Köra bil i nordnorge, tips och bra att veta sökes. av Fickt­j­uven Övrigt 243 0 Hej! oklart om det är rätt tråd jag postar i, men jag ska alltså börja jobba i nordnorge o... Övrigt Obesvarade
0
243
Unga föräldrar i västerås av David­f­orsbe­r­g07 Ung förälder 188 0 Tjena, finns de nå unga föräldrar i Västerås som snart får barn eller har barn. Jag är 17... Ung förälder Obesvarade
0
188
Nidblödning? av Anony­m (girl­9­4) Gravidit­etssymto­m 145 0 Help a sis out!!BFUfick denna bruna flytning/blödning idag. Ska ha mens om 5 dagar.  i sa... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
145
Jobbar och står i av Anony­m (J) Övrigt 68 0 tjena tjenixen Någon som jobbar natt? Övrigt Obesvarade
0
68
Skrik nattetid? av Anony­m (Nybl­i­ven mamma­) Barn 0-12mån 190 0 Halloj allihopa! Vill väl egentligen bara höra om någon mer än mig har samma erfarenheter... Barn 0-12mån Obesvarade
0
190
Du som trott att du fått missfall utan att det var det! av Anony­m (TS) Oro för missfall 216 0 Jag plussade för 6 dagar sedan. Bruna flyttningar efter 2 dagar, sedan klarrött blod ungef... Oro för missfall Obesvarade
0
216
Nån synsk som kan hjälpa mig hitta min plånbok? av hejhe­j­hej02 Övrigt 153 0 Hej! Min svarta, fyrkantiga ganska tunna plånbok i konstläder är försvunnen sen några daga... Övrigt Obesvarade
0
153
Misslyckad framfallsoperation? av Anony­m (/Ell­a­) Kroppsli­gt 115 0 Hej! Genomgick en operation för bakre och främre framfall samt mellangårdsrekonstruktion f... Kroppsli­gt Obesvarade
0
115
Estetik centrum BRÖST! av Anony­m (Brös­t­lös) Skönhet 468 0 Hej !Är det någon här inne som gjort bröstoperation på estetikcentrum och som haft kirurge... Skönhet Obesvarade
0
468
Analblekning med laser av Anony­m (Pia) Skönhet 403 0 En kompis till mig hävdar att det går att bleka anus med laser. Eftersom handscannern på I... Skönhet Obesvarade
0
403
Tandfasader av Anony­m (Tand­f­under­i­ng) Skönhet 307 0 Hej Jag undrar om det finns någon som har satt tandfasader på sina t?nder och ?r ni n?jda... Skönhet Obesvarade
0
307
Bästa badskummet?! av Anony­m (Gumm­i­ankan­s mamma­) Övrigt 155 0 Ge mig era tips på badskum! Vi vill ha mycket skum som håller länge. :) Helst snällt mot t... Övrigt Obesvarade
0
155
Hur känns er livmoder i v8? av Anony­m (TS) Första trimeste­rn 169 0 Hej! Jag ska vara gravid i ca 8 om man räknar från senaste mensen… för en vecka sen fick j... Första trimeste­rn Obesvarade
0
169
Birkahemmet Göteborg av Eliza­1­9 Samhälle 84 0 Hej! Är det någon annan som varit placerad på Birka, och blivit av med sitt barn? Samhälle Obesvarade
0
84
Deffa av Anony­m (deff­) Kroppsli­gt 81 0 Så drygt och deffa. Fler som gör det nu? Vill bara bulka Kroppsli­gt Obesvarade
0
81