Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Delta i en studie om ledarskap och jämställdhet! av Anony­m (Alex­) Samhälle 129 0 Hej!   Jag är i slutskedet av min masterutbildning i Personal, Arbetsliv och Organisation... Samhälle Obesvarade
0
129
Delta i en studie om ledarskap och jämställdhet! av Anony­m (Alex­) Övrigt 229 0 Hej!   Jag är i slutskedet av min masterutbildning i Personal, Arbetsliv och Organisation... Övrigt Obesvarade
0
229
Googosa höftbärare - Värt att köpa? av Linan­1­23 Barn 0-12mån 399 0 Hej!Vad har ni för erfarenheter av Googosas höftbärare? Är det värt att köpa en? Har en 9-... Barn 0-12mån Obesvarade
0
399
Ni som har/haft britax smile 3!! av Anony­m (Laur­a­) Barnvagn­ar 809 0 Hej! Vi har vårt första barn och köpte som kanske många, flera andrahands grejer till bebi... Barnvagn­ar Obesvarade
0
809
Skövde (KUB test, barnmorskor osv.) av Anony­m (Grav­i­d) Första barnet 210 0 Hej, jag är gravid för första gången. Jag ska på mitt andra besök (första var digitalt) ho... Första barnet Obesvarade
0
210
Försöker bli gravid, enligt flo hade jag ägglossning 13/3 av Famil­j­92 Övrigt 236 0 Hej som rubriken beskriver så försöker jag och min sambo bli gravid. Hade ägglossning enli... Övrigt Obesvarade
0
236
Bolån med utländsk inkomst av Anony­m (Fund­e­rsam) Ekonomi 195 0 Jag går i tankarna att köpa mig en lägenhet. Jag skulle isåfall behöva låna ca 300.000 sek... Ekonomi Obesvarade
0
195
Litet huvudomfång 4-åring av Anony­m (Orol­i­g) Barn 3-5 år 427 0 Hej,Är det någon mer som har ett barn som ligger under kurvan vad gäller huvudomfång? Min... Barn 3-5 år Obesvarade
0
427
Hur många av er hade ont eller kramper i magen i vecka 5 utan att det var något problem av Saman­t­a245 Första trimeste­rn 133 0 Jag fick mycket ont i magen men inga blödningar.  Man blir orolig och undrar vad som hände... Första trimeste­rn Obesvarade
0
133
Läcka mjölk i vecka 4? av melis­s­y Gravidit­etssymto­m 132 0 Jag kände hur det spände till i mitt ena bröst och det kom ett par droppar mjölk…Jag har B... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
132
Förhöjt pankreasamylas av Poppa­n­a Hälsa 165 0 Hej, jag vill höra om det är någon här som har erfarenhet av måttligt förhöjt pankreasamyl... Hälsa Obesvarade
0
165
Tråden med hjälplinjer av Euryd­i­ke Psykisk ohälsa 134 0 Är tyvärr inte längre öppen för fler svar på grund av att den tog upp ett känsligt ämne so... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
134
Fel på moderkakan? av Anony­m (Orol­i­g) Fosterdi­agnostik 724 0 Hej! Jag var på RUL idag (gravid i vecka 19).Barnmorskan som gjorde ultraljudet sa att all... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
724
Kan man använda vaselin i underlivet under graviditet av Saman­t­a245 Första trimeste­rn 149 0 Jag har varit hos läkare och hon gjorde gynundersökning men det visade allt var bra. Det k... Första trimeste­rn Obesvarade
0
149
Kolik-akupunktur, erfarenhet?er av Anony­m (Koli­k­mamma­) Barn 0-12mån 202 0 Någon som testat akupunktur mot kolik för sin lilla och vill berätta hur det gick? ♡... Barn 0-12mån Obesvarade
0
202
Saxenda. Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter? av bamse­f­an Kosthåll­ning 184 0 Har den hjälpt er?Vilken dos landa ni på?Jag har redan sen ett år gått på 1400 cal. Och de... Kosthåll­ning Obesvarade
0
184
Gravid med urinvägsinfektion av Johan­n­a2233­4­4 Övrigt 123 0 Hej! Hjälp! Jag är gravid i v.19+1 idag.igår börja jag kissa blod och åkte till vårdcentra... Övrigt Obesvarade
0
123
Brun mens!! av Anony­m (Nils­s­oonn) Fertilit­et & Kropp 141 0 hej! Ja slutade på p piller i slutet av förra året och mensen kom som en klocka. Månanden... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
141
Vadska vi göra åt kvinnors våld och falska anklagelser i samhället? av Anony­m (ty) Övrigt 118 0 Kvinnor är inte så oskyldiga som man kan tro. De både ljuger om våldtäkt, de mördar och de... Övrigt Obesvarade
0
118
Någon kan reglerna kring A-traktorer? av Anony­m (Epa) Övrigt 296 0 Dottern har en a-traktor. Volvo V70 från 2005. Den har galler runt om men ett litet bagage... Övrigt Obesvarade
0
296