Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Klarar inte jobbet av Anony­m (Ts) Psykisk ohälsa 205 0 jag jobbar just nu på 50% och är sjukskriven resten av tiden, det började med en trötthet... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
205
Saker jag hade gjort om jag var frisk av Anony­m (jupp­) Övrigt 126 0 Eller vad man nu ska kalla det. Frisk/sjuk är lite fel i sammanhanget. Jag har ett par fun... Övrigt Obesvarade
0
126
Får soc berätta för barnen om vilka anmälningar som kommer in på föräldrar? av Anony­m (Kios­k­-Beri­t­) Övrigt 276 0 Precis som rubriken lyder, så undrar jag om socialtjänsten ska blanda in de anmälningar so... Övrigt Obesvarade
0
276
Ivf utomlands av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 316 0   Hej! Jag undrar om någon har tips på hur man kan få hjälp med att översätta recept för I... Övrigt Obesvarade
0
316
Återföring av blastocyst av Anony­m (Erik­a­) Ny på Familjel­iv 407 0 Att göra historien kort har pcos har en son på 5 år som blev till via ivf. Så för 6 år sen... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
407
Ni som jobbar på förskola SE HIT! av Anony­m (hej) Övrigt 176 0 Ni som jobbar på förskola SE HIT! Har länge velat jobba på förskola men har så många frågo... Övrigt Obesvarade
0
176
Var bo i Uddevalla / Munkedal? av Kenny­K­ennyK­e­nny Samhälle 85 0 Tjena. Är helt ny här så hoppas att jag postade i rätt del.Vi har ett småbarn och planerar... Samhälle Obesvarade
0
85
Fråga om försäkring efter bröstcancer/bröstrekonstruktion av Anony­m (Brös­t­fråga­) Kroppsli­gt 100 0 Hej!  Jag fick diagnosen bröstcancer 2014 och gick igenom cellgifter och full bröstrekonst... Kroppsli­gt Obesvarade
0
100
Försöka igen efter missfall - Ägglossning av Anony­m (Undr­a­r) Gravidit­et 353 0 Jag är/var i vecka 7 men har i fem dagar haft blödningar, två av dagar med molvärk. Har få... Gravidit­et Obesvarade
0
353
Sjukskriva pga stress? av Anony­m (boss­e­) Kroppsli­gt 183 0 Var i samband med blodgivning förra veckan som de påpekade att mitt blodtryck var lite hög... Kroppsli­gt Obesvarade
0
183
Till arbetsgivare med utländsk personal av Anony­m (Sven­s­ka) Samhälle 124 0 Anställer du som arbetsgivare inom det privata näringslivet eller den offentliga sektorn p... Samhälle Obesvarade
0
124
Blödning eller graviditet ? av Evsio­o­n Fertilit­et & Kropp 120 0 Hej!Är idag på bim+1 och hoppas på ett plus. förra veckan var jag hos gyn.  Barnmorskan sa... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
120
Jobba på sig själv av Anony­m (AAAA­) Relation­sproblem 164 0 Hej. behöver skriva av mig liteJag har träffat en person i strax över 3 månader.Allt har f... Relation­sproblem Obesvarade
0
164
Inlärningsappar av angel­i­cabel­i­ca Övrigt 239 0 Hej på er! :) Jag studerar UX Design och letar efter föräldrar med barn mellan 2-8 år som... Övrigt Obesvarade
0
239
Överklaga försäkringsbeslut om medicinsk invaliditet av Anony­m (Ts) Kroppsli­gt 92 0 Hej, är det någon som har överklagat till försäkringen om otillräcklig % för medicinsk inv... Kroppsli­gt Obesvarade
0
92
Blå linser på bruna ögon... av Anony­m (Ts) Övrigt 56 0 Finns det någon som har tips på billiga och bra linser för mig som är brunögd men vill tes... Övrigt Obesvarade
0
56
Städservice av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 404 0 Hej! Jag har precis flyttat ihop med min flickvän för att på börja ett samboliv tillsamman... Övrigt Obesvarade
0
404
Vattenskada lägenhet av Anony­m (Emad­) Övrigt 116 0 Gör det att rädda ett parkettgolv där det runnit ut vatten och luckrat upp en del av parke... Övrigt Obesvarade
0
116
Någon som kan farsi/dari? av Anony­m (Fatt­a­r ej) Övrigt 203 0 Hej, jag håller på och studera och vill lära mig persiska, men jag förstår inte frågan up... Övrigt Obesvarade
0
203
förskollärarprogrammet distans västerås av Anony­m (dröm­) Övrigt 63 0 Hej!Finns det någon här som läst förskollärarprogrammet på distans i Västerås? Vad tyckte... Övrigt Obesvarade
0
63