Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
amningste? Rätt sort? av Hejko­a­la Amning 321 0 Hej!  Någon som testat graviditetskollens amningste? Eller de som heter AMMETE 8407?  köpt... Amning Obesvarade
0
321
Bibliotekarier: vilka böcker är viktigast, termin 1? av Anony­m (Anna­) Övrigt 225 0 Vilka böcker är viktigast att skaffa inför termin 1 på programmet biblioteks- och informat... Övrigt Obesvarade
0
225
D-vitamin hack? av Julto­m­ten Fertilit­et och kropp 559 0 Har hört nåt om att man kan inta en hög dos D vitamin innan ägglossningen för att öka chan... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
559
Barn 21 mån vill inte längre somna I sin egen säng, upplevs inte vilja somna av ssafe­h­eaven Barn 1-2 år 606 0 Vår son har sedan han var väldigt liten, sovit i sin egen säng och i sitt eget rum sedan å... Barn 1-2 år Obesvarade
0
606
Söker vuxen med medfödd aortastenos av Anony­m (Jag) Kroppsli­gt 86 0 Jag är en kvinna på något över 30. Opererades förra gången som bebis och nu har det plötsl... Kroppsli­gt Obesvarade
0
86
Slutat ha ömma bröst ca 1 v innan BIM av Tjola­h­opp87 Gravidit­etssymto­m 429 0 Hej!Jag fick sjuuukt ömma bröst och bröstvårtor (lite mer i mitt vänstra bröst) ett par da... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
429
När är ägglossning? av Mamma­t­illMa­t­ti Fertilit­et & Kropp 139 0 Hej! Igår hade jag verkligen massa slemmiga flytningar, riktigt med äl-flytningar. Idag va... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
139
Åkpåse när, hur? av Lings­s­on Barn 0-12mån 178 0 Hej.Jag är första gångs förälder och har en son som blir 4 månader om 1 vecka. Min fråga ä... Barn 0-12mån Obesvarade
0
178
Frågor barnstol av albae Övrigt 223 0 Hej!Jag studerar på KTH och ska tillsammans med en grupp andra studenter designa och konst... Övrigt Obesvarade
0
223
Nya mammor - frågor om postnatal träning av Linne­a­3456 Efter förlossn­ingen 403 0 Hej,Jag studerar UX-design och gör research om postnatal träning i syfte att skapa ett kon... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
403
Hög risk för trisomi 13/18 + IVF av Lulle­p­p Fosterdi­agnostik 867 0 Hej!Efter 3 kämpiga år har vi äntligen lyckats bli gravida! Men med lyckan har det även va... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
867
Luftvärmepump - ny eller serva gammal? av erimo­t­her Övrigt 173 0 Hej,Jag hade köpt en luftvärmepump som tyvärr inte får plats och jag får istället betala e... Övrigt Obesvarade
0
173
Bebis släpper bröstet hela tiden!! av Anony­m (Amni­n­gsknä­p­p) Barn 0-12mån 133 0 hejsvejs!min bebis släpper bröstet efter bara några sekunder under kvällsamningen, alltid... Barn 0-12mån Obesvarade
0
133
Resa tåg själv med bebis av Zaro Barn 0-12mån 151 0 Hej, Hur gör ni med följande?Jag brukar resa 4-5 timmar tåg med min bebis på 6 månader. I... Barn 0-12mån Obesvarade
0
151
Sent plus med 5-dagars blasto? av Boobo­u­boo Provrörs­befr. / IVF 222 0 Hej!Någon som fått minus runt ruvardag 9 efter FET med femdagars blasto och sedan plussat?... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
222
Får man göra insemination vid svampinfektion? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Fertilit­et & Kropp 142 0 Hej! Någon som har erfarenhet av att göra insemiantionsförsök om man har svamp? Jag ska på... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
142
Glasfåglar till julgran av Filmj­ö­lken Övrigt 380 0 Jag har några gamla glasfåglar som man hänger i julgranen, ungefär som denna: https://soki... Övrigt Obesvarade
0
380
Dyson av Anony­m (H) Övrigt 95 0 Munstycke till dyson är ju alltid slut i lager. Extremt irriterande. Skulle behöva ett nyt... Övrigt Obesvarade
0
95
Synlig blodådra under ögat av Anony­m (Nu) Föräldra­skap 112 0 Jag har haft en liten utbuktande blodådra under mitt öga i många år. Någon mer som har det... Föräldra­skap Obesvarade
0
112
Herpes/l-lysin av Rymdi­s­12 Hälsa 229 0 Har haft herpes därnere i säkert 30 år. Till och från så har jag konstanta utbrott.Brukar... Hälsa Obesvarade
0
229