Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
End of the line? av Anony­m (Papp­a­4life­) Övrigt 886 0 Nej du behöver inte ringa någon. Börjar med det så ni kan chilla. När en man säger att all... Övrigt Obesvarade
0
886
Kraftig molvärk i ryggen som sen försvann av Angel­i­icaB Gravidit­etssymto­m 362 0 Hej!  fick barn för 6 månader sen och har inte kunnat amma så min mens kom tillbaka månade... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
362
VÅGAR JAG INVESTERA I BOLAGET TORM? av Anony­m (Hmmm­m­m) Ekonomi 141 0 De har rapport imorgon!!  snälla ni kunniga, vad tror ni på bolagets utsikter? Med tanke p... Ekonomi Obesvarade
0
141
Hur träffar era barn med NPF kompisar online? av Helli­s­hen Funktion­snedsätt­ning 356 0 Hej! Frågar åt en vän med en 13årig dotter med autism. Det är kämpigt med skolan och hon h... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
356
Ett till X på andra äggstocken av Anony­m (F) Utomkved­shavande­skap 245 0 Hejjag blev gravid sommaren 2022 som visade sig vara ett X på höger äggledare, jag behandl... Utomkved­shavande­skap Obesvarade
0
245
Neutral Allrent rengöringsmedel av Anony­m (T) Övrigt 47 0 Jag letar efter ett neutralt och säkert rengöringsmedel som ej riskerar att förstöra cemen... Övrigt Obesvarade
0
47
Tw försök till våldtäkt av Anony­m (Dori­s­) Kroppsli­gt 197 0 För en månad sen blev jag utsatt för ett försök till våldtäkt av min kille (vi är inte til... Kroppsli­gt Obesvarade
0
197
Masteruppsats: Hur påverkar kön på AI-röster oss? Delta i min enkät! av 23eml­u­2 Etik 136 0 Hej alla! 😊 Jag skriver min masteruppsats vid Södertörns högskola om Gender Bias i... Etik Obesvarade
0
136
Lån till deposition med betalningsanmärkning av Anony­m (TS) Ekonomi 117 0 Har hittat en lägenhet i andra hand som jag är intresserad av att hyra , genom Qasa kan ma... Ekonomi Obesvarade
0
117
Rosa flytningar av Anony­m (Knas­i­gt cykel­) Fertilit­et & Kropp 131 0 Hej på er. Mycket skumt den här månaden. Förra månaden låg vi som kaniner runt ägglossning... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
131
Förlossning - andra barnet? av Anony­m (Mom2­b­e) Tredje trimeste­rn 1,2k 0 Väntar syskon till vår 2,5 åring och är så mycket mer nervös inför förlossningen denna gån... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
1,2k
Rfsu beyond thin ännu tunnare kondom av Nonam­e­00 Sex & Sånt 222 0 Någon som använder kondomer och prova nya RFS beyond thin? en ännu tunnare kondom.Vor kul... Sex & Sånt Obesvarade
0
222
Ont i halsen 6 veckor efter tandutdragning av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 150 0 Hej! Jag opererade bort min nedre högra visdomstand för snart 6 veckor sedan. Jag blev beh... Hälsa Obesvarade
0
150
Sega spermier av Kelpi­s Övrigt 1,4k 0 Har någon blivit gravid naturligt när mannen har sega spermier?  Övrigt Obesvarade
0
1,4k
Primolut Nor för att bli gravid av lilla­z­orro1­7 Fertilit­et & Kropp 132 0 Hej! Jag födde mitt första barn för 21 månader sen och fick vad som liknar mens först efte... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
132
Autism? av Anony­m (Undr­a­nde) Funktion­snedsätt­ning 352 0 Har en kompis(ja det är en kompis) som träffade en ny tjej med relativt stora barn(6 och 8... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
352
Solarium av Andma­l Skönhet 433 0  Hej Jag vill bara sola kroppen men inte ansiktet däremot vill jag inte heller få en skarp... Skönhet Obesvarade
0
433
Bladefilmerna. av Sköld­e­n89 Övrigt 318 0 Jag är ett stort Bladefan. Jag tycker filmerna är riktigt bra allihopa, bra action och gry... Övrigt Obesvarade
0
318
Ungdom/personal på HVB-hem av P3ll3 Anonyma diskussi­oner 188 0 Hej! Jag heter Per och är frilansjournalist. Just nu skriver jag en artikel om HVB-hem, oc... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
188
Bli gravid först och ett par sen? av Anony­m (Yrvä­d­er) Övrigt 105 0 När jag träffade min man så kände vi inte varandra alls när jag blev gravid.  Jag hade i s... Övrigt Obesvarade
0
105