Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Begära ut namn på vittne som brottsoffer av Anony­m (boss­e­) Övrigt 105 0 Var med om en trafikolycka där förövaren smet, fick hjälp av två personer att ringa både a... Övrigt Obesvarade
0
105
Ihållande mensvärk i v36 med och utan värkar av Anony­m (Fund­e­rsam) Tredje trimeste­rn 814 0 Hej. är I vecka 36(35+2) och hade i måndags mensvärk och huggande kniv smärta i magen som... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
814
Stör mig på att vara född sent på året av Anony­m (Dece­m­berba­r­n) Psykisk ohälsa 186 0 Jag är född i mitten december 1998. Att vara född på året var som barn jobbigt ex med att... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
186
Är det fel på messenger eller vad är detta? av Anony­m (Knas­i­gt) Övrigt 106 0 Jag skickade ett meddelande på messenger på facebook när jag var inloggad på datorn i mors... Övrigt Obesvarade
0
106
Jobba online hemifrån? av Doos Samhälle 99 0 Nån som har provat att jobba online/remote mot utlandet och har erfarenheter? Vad finns de... Samhälle Obesvarade
0
99
Försäkringsmedicinsk rådgivare av Anony­m (Fk) Övrigt 470 0 Hej, jag har ansökt om sjukersättning och nu fått besked att jag ska få ett samtal från en... Övrigt Obesvarade
0
470
När kommer ägglossningen igång? av zebra­n­s Fertilit­et & Kropp 146 0 Hej, Slutade med preventivmedel (p-piller) i september, och har sedan dess fått en äggloss... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
146
Vän. Mm av Anony­m (Hej på dej) Ny på Familjel­iv 307 0 Hej,Undrar om det finns folk som vill lära känna varandra och hitta på något roligt tillsa... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
307
Få bort fläckar från vägsalt. av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 356 0 Är det någon som har något bra tips för att få bort fläckar från vägsalt på laminatgolv? G... Övrigt Obesvarade
0
356
Elevassistent lön av PEZMA­K­ER Ekonomi 261 0 Undrar vad ni som arbetar som elevassistent har i lönI vilken del av landetSamt erfarenhet... Ekonomi Obesvarade
0
261
Kemiskt missfall av Anony­m (Majs­a­n) Grav. komplika­tioner 704 0 Hej!Är det fler som har varit med om kemiska missfall vid IVF eller vanlig graviditet?vet... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
704
Uppdatering FK av Anony­m (R) Övrigt 77 0 Någon som vet när de ska uppdatera sidan med summor för nästa år på försäkringskassan?  Övrigt Obesvarade
0
77
Barn med AV-Block III av Händi­g­Bygga­r­e1 Åkomma/s­jukdom 402 0 Hej alla, jag och min sambo väntar barn som vi är väldigt förväntansfulla för. Men på RUL... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
402
Depression under graviditet, igen. av Anony­m (TS) Gravidit­et 319 0 Hej alla! Hur har ni gjort för att få hjälp ang detta. Jag och min sambo har ett bra, jäms... Gravidit­et Obesvarade
0
319
Svinger av Anony­m (B) Sex & Sånt 269 0 Jag fick frågan om att åka på en Swinger fest… Vi är ej ihop men har sex ibland… hemliga m... Sex & Sånt Obesvarade
0
269
Skrapas? av Anony­m (Tred­j­e) Missfall 517 0 Hej. Fick mitt andra MA för två veckor sedan i v10 fostret var i v9. Fostret och moderkaka... Missfall Obesvarade
0
517
Artros och rak nacke / cervical kyphosis av Anony­m (Lill­i­e) Hälsa 228 0 Hej allihopa,Jag är en kvinna på 38 år och har haft ont i ryggen så länge jag kan minnas.... Hälsa Obesvarade
0
228
Utsatt för härsarbeteende vill lämna jobbet av Anony­m (Brig­i­tte) Samhälle 140 0 Nu vet jag inte om det är rätt tråd. Undrar däremot om det är fler som har blivit utsatt f... Samhälle Obesvarade
0
140
Dröm hjälp någon? av Anony­m (Dröm­m­en) Kroppsli­gt 120 0 Jag är en som drömmer mkt i perioder, mest mardrömmar och fått till mig att det är som mes... Kroppsli­gt Obesvarade
0
120
Dirtytalk som kvinna av Anony­m (Erot­i­ca) Sex & Sånt 415 0 Jag älskar att prata dirtytalk med en annan kvinna när vi älskar. Jag tycker om att säga h... Sex & Sånt Obesvarade
0
415