Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Konstiga flytningar av drömm­e­nomfa­m­iljel­i­vet Fertilit­et & Kropp 151 0 Hej allihopa! För att göra en lång historia kort så försöker jag och min sambo att få barn... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
151
Ljudkänslig eller stressad? av Anony­m (fy) Övrigt 55 0 Jag verkligen hoppar högt av alla plötsliga ljud. Mitt hjärta också, enligt min fitbit. Nå... Övrigt Obesvarade
0
55
Ägglossningstestsfunderingar av Kashm­i­r89 Fertilit­et & Kropp 168 0 Hej!!Jag och min sambo har under över 1år försökt bli gravida.haft två tidiga missfall, v.... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
168
Letrozol och tillbaka flyttad efter ultraljud av Akire­0­1 Ultralju­d 156 0 Jag har pcos och är nu gravid med tredje barnet. Har varit på ett tidigtultraljud och fått... Ultralju­d Obesvarade
0
156
Vilket kön? av Anony­m (R) Ultralju­d 130 0 Vilket kön skulle ni gissa på? 😊  Ultralju­d Obesvarade
0
130
Ni som varit på Freja samtal / ks samtal hur gick det? av Anony­m (Ks) Förlossn­ingsräds­la 684 0 Jag ska på frejasamtal på imorgon och jag undrar lite hur det gick till och vilken inställ... Förlossn­ingsräds­la Obesvarade
0
684
Letrozol 4 dagar? av Anony­m (Moa) Behandli­ngar 189 0 Jag har tagit letrozol nu i några månader för att boosta min ägglossning.Man tar ju samman... Behandli­ngar Obesvarade
0
189
Relationer och PTSD av Anony­m (A) Psykisk ohälsa 178 0 Jag har börjat i terapi på grund av att jag fortfarande kämpar med PTSD. I mitt fall beror... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
178
Gravid men inte berättat det för de närmaste av Anony­m (Grav­i­d) Övrigt 121 0 Jag är gravid men har ännu inte berättat detta för mina föräldrar, mina syskon, mina närma... Övrigt Obesvarade
0
121
Dotter på 17 månader är så otroligt rädd av Anony­m (M) Föräldra­skap 136 0 Jg har en dotter på 17 månader som är så otroligt rädd för främlingar. Hon har 5 vuxna som... Föräldra­skap Obesvarade
0
136
Mens hela tiden av Anony­m (Tant­) Kroppsli­gt 131 0 I somras sköt jag på min mens. Kom sent efter och kortare. Nu har jag haft mens I 3 ve. 2... Kroppsli­gt Obesvarade
0
131
Bästa rakpermanenten i Göteborg? av Amade­u­sFTW Skönhet 295 0 Hej allihop!  Vilken salong gör den bästa rakpermanenten på mixed hair 3C/4A hår i Götebor... Skönhet Obesvarade
0
295
Magsjuk av Anony­m (Grod­a­n) Hälsa 269 0 I onsdags kl 17:30 vart dottern magsjukOch 36 timmar senare vart sambon sjuk hur stod risk... Hälsa Obesvarade
0
269
Har ni någon anhörig som pratar om konspirationsteorier?? av Anony­m (Rymd­ö­dla) Relation­sproblem 85 0 Svärmor här har gått helt bananas och det börjar bli outhärdligt puh Relation­sproblem Obesvarade
0
85
Fråga lågkonjunktur av Enman­1­2 Ekonomi 306 0 Hejsan,Jag har en liten fråga. Det är såhär. Jag jobbar på ett riktigt stort företag i han... Ekonomi Obesvarade
0
306
Förslag, omröstning. av King nilam Nöje 202 0 Något förslag; hur jag ska fira min utgivning av en broschyr? Om företagande I demokratier... Nöje Obesvarade
0
202
Bli tröstad med sex av Anony­m (Nyfi­k­en) Sex & Sånt 280 0 är det någon kille här som blivit tröstad med sex från sin partner för att man varit nere... Sex & Sånt Obesvarade
0
280
Sverigehälsan socialpedagog urvalsprov. av Anony­m (Cc) Övrigt 97 0 Är bara lite nyfiken då jag gjort urvalsprov idag och hade 88% rätt på detta. De 100 perso... Övrigt Obesvarade
0
97
Inget näsben av Norrl­a­ndsbr­u­den89 Fosterdi­agnostik 280 0 barnmorskan ser inget näsben på mitt foster, är idag i v.15 fick 1:50 på kub test. Hur van... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
280
Privatläkare Dalarna av Anony­m (Lite­h­umla) Övrigt 184 0 Jag söker efter en privatläkare (helst bunden till landstinget så Högkostnadsskyddet gälle... Övrigt Obesvarade
0
184