Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Oregelbunden menscykel - svårt att bli gravid? Orsak? av Anony­m (Orol­i­g) Oförklar­lig barnlösh­et 692 0 Oregelbunden mens: Någon som vet är det svårare att bli gravid med en oregelbunden menscyk... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
692
Ni som fått cytotec vid MA, hjälp! av Anony­m (Hjäl­p­) Missfall 404 0 natten när man inte kan sova, jo man startar en tråd på familjeliv.Kort bakgrund: I slutet... Missfall Obesvarade
0
404
Dysfunktionell familj av Anony­m (G) Övrigt 190 0 Hej! Jag har en dysfunktionell familj och har tagit avstånd från mina föräldrar då jag fåt... Övrigt Obesvarade
0
190
Missfall av Sofia­1­0 Oro för missfall 268 0 Är i vecka 6, igår fick jag ont i magen som typ mensvärk, och började blöda rött färskt bl... Oro för missfall Obesvarade
0
268
Hiprex (Methenamine Hippurate) av Amand­a­12345­6 Hälsa 158 0 Hej! Fick nyligen Hiprex utskrivet efter en del tjat, och oj vad bra det funkat mot mina m... Hälsa Obesvarade
0
158
Snapchat, jag får be om sexiga bilder, VAD ska jag be om? av Anony­m (Gill­a­r lekar­) Sex & Sånt 221 0 För 10 år sedan kände jag en snygg kille lite lätt, han var med i kompisgäng men VI var al... Sex & Sånt Obesvarade
0
221
Singelmamma av Anony­m (AL) Relation­er 154 0 När är det ?ok? att börja dejta igen som singelmamma? Hur gammal bör barnet vara tycker ni... Relation­er Obesvarade
0
154
Aktivitetsstöd av Max85­8 Ekonomi 352 0 Hej,Nån som har haft aktivitetsstöd tidigare o kan svara på en fråga?När man har två inte... Ekonomi Obesvarade
0
352
Lurad vid köp av beg drönare av man91­1 Konsumen­t/Inhand­la 486 0 Köpte en dyr begagnad drönare med värmekamera för 1 år sen för 40 000  Enligt säljaren... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
486
Är min bror 'psykopat'? av Anony­m (T) Psykisk ohälsa 274 0 Jag vet att ordet Psykopat är felaktigt för det inte finns någon sådan diagnos. Däremot me... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
274
Lågt TSH, T4 & T3 inom referens av blomm­a­n9 Övrigt 141 0 Hej!Väntar på återkoppling från min läkare men tänkte prova skriva här om någon haft likna... Övrigt Obesvarade
0
141
Vad är polisen skyldiga att anmäla till socialtjänsten? av Anony­m (Ingv­a­r) Samhälle 304 0 Hej!  Jag undrar om Polisen är skyldiga att anmäla till socialtjänsten om de exempelvis om... Samhälle Obesvarade
0
304
Rs vaccin, hur länge är barnet skyddat. av Emmaa­n­derss­o­n12 Första barnet 471 0 Hej, jag tog precis vaccin mot RS, jag är i vecka 28, hon som tog vaccinet sa att jag Var... Första barnet Obesvarade
0
471
Sle ipren av Anony­m (E) Kroppsli­gt 123 0 Är livrädd att få sle har det i släkten o haft ett positiva ana prov resten negativa. Vad... Kroppsli­gt Obesvarade
0
123
Candida av Lössi Hälsa 195 0 Ska pröva borsyra på recept, någon som prövat ? Jag har recidiverande Candida  Hälsa Obesvarade
0
195
Förändrade symtom mens av Anony­m (Anon­y­m123) Övrigt 392 0 Jag och min kille försöker skaffa barn. Jag har oregelbunden mens, men testar med äl stick... Övrigt Obesvarade
0
392
Reell kompetens av Anony­m (Uska­) Övrigt 314 0 Har läst att man kan söka in på högskolan och kunna bli antagen utan fullständiga betyg ,... Övrigt Obesvarade
0
314
vågar inte sluta med antidepp av Anony­m (fd deppi­g­) Psykisk ohälsa 147 0 Hej,Jag hade en medelsvår depression i början av året. Till slut gick jag till läkaren och... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
147
Ena testikeln är fastare av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 91 0 Har tänkt på varför högra testikeln blir fastare vid sex och vid utlösning. båda kulorna b... Kroppsli­gt Obesvarade
0
91
Digital fritidsgård – Vad tycker du som förälder? av Flamm­a­n sfc Förälder 183 0 Hej Föräldrar!  Vi på Flamman SFC håller på att utveckla en digital fritidsgård där barn o... Förälder Obesvarade
0
183