Olaglig signalspaning och övervakning av en del av FRA, inteloperations.org
Hej,
mitt smeknamn är Rasmus, jag är i 30-årsåldern, född i Sverige och integritets och cybersäkerhetsexpert.
Jag är måltavla av en del av mitt lands underrättelsetjänst fra.se; som utför en hemlig tortyroperationer med hjälp av SIGINT för att utöva påtvingade stresssituationer som en av många former.
Mina enheter övervakas, och jag övervakas dygnet runt, där en profil byggs upp genom mitt beteende.
Alla mina sociala interaktioner manipuleras för att agera eller säga saker på uppdrag av en del av fra.se; som ombud.
Jag har framställts som ett hot genom en falsk flagg operation som en strategi för att vilseleda eller manipulera allmänhetens uppfattning.
Jag förhindras just nu ifrån att få ett jobb på olika sätt och hålls isolerad indirekt.
Denna operation har pågått i över år.
Detta har rapporterats till många lokala myndigheter, men dessa fall avskrivs och avslutas.
Signaler i elektronisk form utövas fysiskt mot kropp dagligen där ofrivillig fysiska reaktioner uppstår och kan uppfattas som på lång sikt uppbyggnad av beteende som efterliknar funktionshinder och eller funktionsnedsättning.
De förstör mitt liv och framtid, och deras mål är att göra mig opålitlig och hävda att jag har psykiska problem för att låsa in mig på ett mentalsjukhus.
Jag når ut här för att dela min erfarenhet och i hopp om att man kan hjälpa till och eller belysa detta
Detta dokumenteras dagligen på: inteloperations.org;
Övriga källor