Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Deffa av Anony­m (deff­) Kroppsli­gt 129 0 Så drygt och deffa. Fler som gör det nu? Vill bara bulka Kroppsli­gt Obesvarade
0
129
Sömnlös i Skåne av Anony­m (skån­e­land) Övrigt 65 0 Jobbar nattskiftet och undrar om det finns fler nattsuddare här? Övrigt Obesvarade
0
65
Hur kändes det innan förlossningen ? av Anony­m (Lill­a­jag) Gravidit­et 338 0 Hej! Jag är i vecka 37+0 med insulinbehandlad graviditets disbetes. Jag har ont i ländrygg... Gravidit­et Obesvarade
0
338
Missfall? av Goose­0­1 Oro för missfall 248 0 Den 18/11 fick jag en blödning. Ingen stor men den höll i sig någon dag eller två. Hade då... Oro för missfall Obesvarade
0
248
Malmö med barn av Anony­m (Fo) Övrigt 373 0 Ge mig tips på vad jag kan göra i Malmö med barn en vardag. Något som en 4 åring gillar o... Övrigt Obesvarade
0
373
Operation halsmandlar av Simon­9­090 Barn 3-5 år 311 0 Hej!  Var idag på hals mottagningen med pojken som är 4 år. De konstaterade att han behöve... Barn 3-5 år Obesvarade
0
311
Vänner av Anony­m (Vän?­) Övrigt 143 0 Jag har nyligen märkt hur de vänner jag omringar mig av får mig att må. Vissa har jag nu f... Övrigt Obesvarade
0
143
Gravid eller inte? av Johan­n­a2233­4­4 Övrigt 141 0 Hej! Behöver er hjälp!jag fick missfall start dag 29/10och sluta blöda 6/11 och då visade... Övrigt Obesvarade
0
141
Är du anhörig till någon med depression? av pepsi­m­ax89 Psykisk ohälsa 151 0 Hej! Jag heter Gabriella och är 18 år gammal. Jag går tredje året på gymnasiet där vi nu s... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
151
Gravid symtom av Anony­m (Anno­n­ymtje­j­) Oro för missfall 229 0 Ni som haft Gravid symtom som plötsligt försvann, i v 5-6  kom de tillbaka? Eller var det... Oro för missfall Obesvarade
0
229
Hur är det att bo i Hässelby Gård? av Anony­m (Natt­u­gglan­) Övrigt 288 0 Känner inte till norrort så bra men ska titta på lgh i området. Är Hässelby Gård och centr... Övrigt Obesvarade
0
288
Har ni fått svamp efter cytotec av Liind­z­or Missfall 695 0 försröjt missfall i 4e månaden. Blev inlagd på förlossningen för cytotec behandling som sl... Missfall Obesvarade
0
695
Inga symtom längre? av Anony­m (Anno­n­ym123­4­) Oro för missfall 200 0 Är i gravid v 6 förmodligen. Hade gravid symtom fram tills igår, men känner nu ingenting a... Oro för missfall Obesvarade
0
200
Plana/platta kondylom av Anony­m (TS) Övrigt 279 0 Hej, Jag undrar om någon haft plana kondylom? Och om ja, vart satt dem? Sågs dem med blott... Övrigt Obesvarade
0
279
Utebliven mens trots kopparspiral och neg gravtest av Vikto­r­ias Övrigt 156 0 Hej! Har haft kopparspiral i över ett halvår utan komplikationer. Mensen har kommit varje... Övrigt Obesvarade
0
156
Spottings när ni plussade av Anony­m (Blöd­n­ingar­) Övrigt 144 0 Hej alla!Jag har spottings varje månad mellan ägglossning och mens. Vi försöker få till en... Övrigt Obesvarade
0
144
Blödning av Goose­0­1 Oro för missfall 244 0 Jag känner mig helt förstörd. Vi försöker få barn nr2.  gjort två ivf som slutade i två ke... Oro för missfall Obesvarade
0
244
Dela fantasier med främling när man är i förhållande av Mrday­l­ight Sex & Sånt 319 0 Jag är en kille som lever i förhållande. Superbra sex och väldigt regelbundet. Väldigt öpp... Sex & Sånt Obesvarade
0
319
Läkare av Anony­m (Tom) Övrigt 393 0 Viste inte vad ja skulle ta för kategori på det här,,Min flickvän och jag har flyttat,,Hon... Övrigt Obesvarade
0
393
Världens bästa tips för hosta av Anony­m (Hiia­) Förälder 259 0 Måste bara dela med mig av världens bästa tips för hosta på nätterna hos barn. Min dotter... Förälder Obesvarade
0
259