Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vaken och vill prata? av Anony­m (qwer­t­y) Övrigt 118 0 Någon som vill prata som är vaken ? Fler som jobbar natt och vill prata om allt möjligt fö... Övrigt Obesvarade
0
118
Kalla fakta: Våldtagen av en annan man av Anony­m (R) Övrigt 180 0 Var det någon mer än mig som såg senaste Kalla fakta: Våldtagen av en annan man där det fr... Övrigt Obesvarade
0
180
Jojo ninja och q på tiktok, har ni swishat dem eller blivit lurade av dem? av Anony­m (vill väl) Övrigt 199 0 Hej.Ni som har tiktok har säkert hört talas om jojo ninja och q.De sitter hela dagarna och... Övrigt Obesvarade
0
199
trombyl kontra Niferex av Micha­e­lla Övrigt 109 0 Ahoj, jsem ve 28. týdnu t?hotenství a od za?átku t?hotenství beru trombyl 75mg. Doktor mi... Övrigt Obesvarade
0
109
Äl+8 symptom/tidiga tecken av Anony­m (Ånge­s­tfull­) Barnläng­tan 213 0 Hej!  jag är äl+8 idag, tycktes kunna tyda ett svagt positiv på morgonens CB early test(ha... Barnläng­tan Obesvarade
0
213
En saknad och sorg... av Lamme­t­44 Övrigt 126 0 ...att jag är 46 och inte kan få fler barn....min kille är 15 år äldre ...önskade att jag... Övrigt Obesvarade
0
126
Nån som provat Exani barnskor? av Anony­m (?) Inhandla 421 0 Jag  har hittat skomärket Exani och funderar på att köpa skor till ena barnet. Har någon p... Inhandla Obesvarade
0
421
A series of unfortunate events/Syskonen Baudelaires olycksaliga liv av Anony­m (TS) Övrigt 101 0 Någon mer som tycker om dessa böcker?  Övrigt Obesvarade
0
101
Barnmorskemottagning Göteborg Centrum av wiola­e­rikss­o­n Övrigt 74 0 Hej! Jag har nyligen plussat och söker en barnmorska i Göteborg, helst centralt kring Lore... Övrigt Obesvarade
0
74
Tror ni Ryssland kommer ge dig eller kommer det eskalera? av Anony­m (Krig­e­t) Övrigt 139 0 Var tror ni händer med Ryssland? Kommer de ge upp kriget eller kommer det eskalera? Kan No... Övrigt Obesvarade
0
139
Ont i vänster äggstock, ägglossning? av Anony­m (Förv­ä­ntans­f­ull anony­m­) Fertilit­et & Kropp 184 0 Hej!  Vi försöker bli gravida, har gått på p-piller i snart 2.5 år.ppillerstopp 8/9Blödnin... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
184
Röda prickar av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 218 0 Var hos gynekologen idag och såg att jag har små röda prickar i underlivet och kallade det... Sex & Sånt Obesvarade
0
218
Bryta kontakt med delar av familjen av Anony­m (Mask­r­osen) Relation­er 298 0 Hej!Jag vet inte riktigt vart jag ska börja då allt är rätt tufft just nu, men börjar med... Relation­er Obesvarade
0
298
Tvättmedel, känslig hud av Anony­m (R) Övrigt 115 0 Ni som har känslig hud vad använder ni för tvättmedel som inte orsakar irritation? Övrigt Obesvarade
0
115
Hur är nattlivet i Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 587 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där?Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
587
Nattliv på Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 498 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där…Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
498
Svårt att läsa ägglossningstest av Tjola­h­opp87 Ägglossn­ing 603 0 Hej! Jag använder clearblue advanced ägglossningstest och blir inte riktigt klok på tester... Ägglossn­ing Obesvarade
0
603
Imorgon är det runkdagen av Anony­m (cc) Övrigt 114 0 Imorgon är det runkdagen för halvdöda pensionärer! Övrigt Obesvarade
0
114
Jobbat på Hospice med döende människor - ställ dina frågor av Anony­m (Svam­p­en grön) Övrigt 144 0 Haft ett jobb på hospice, dvs ett slutgiltigt vårdboende för döende individer i livets slu... Övrigt Obesvarade
0
144
Abilify-biverkningar av Anony­m (TS) Psykisk ohälsa 217 0 Hej, någon som äter denna medicin? Läkaren vill skriva ut den till mig, men blir lite fund... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
217