Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Erfarenhet av gastroschisis av Lilla­L­ullan Grav. komplika­tioner 725 0 Någon som har erfarenhet av gastroschisis och vill dela med sig av det?  Jag fick I veckan... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
725
Blödning?...v21 av Anony­m (Orol­i­g) Andra trimeste­rn 503 0 Hej.Vecka 21.Brun flytning på fredag kväll.Lördag kväll lätt rosa flytninginget samlag ect... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
503
Huskur mot bakteriell vaginos? av Anony­m (Hh) Hälsa 149 0 Finns det något som funkar? Har kört en omgång LactiCUR men jag får för mig att det inte r... Hälsa Obesvarade
0
149
Håller på att bli galen! Någon som haft liknande? av Anony­m (Anon­y­m) Första trimeste­rn 199 0 Hej. Jag och mannen började med en letrozol kur i januari, och det resulterade i en gravid... Första trimeste­rn Obesvarade
0
199
Ensamstående/separerade föräldrar sökes till intervjustudie av lovis­a­backm­a­n Ensam förälder 288 0 Jag letar efter ensamstående/separerade pappor och mammor till en intervjustudie vid Stock... Ensam förälder Obesvarade
0
288
Hormonellt kaos, graviditet, mens?! Den eviga frågan av Anony­m (DAL) Hälsa 139 0 Hej hallå! Jag slutade med p-piller någon gång i januari.  1 februari hade jag en fruktans... Hälsa Obesvarade
0
139
Försäkring tandolycka av Anony­m (T) Kroppsli­gt 169 0 Jag var med om en olycka som kräver mycket tandläkar kostnader, dvs jag kommer behöva få e... Kroppsli­gt Obesvarade
0
169
Andra ensamstående föräldrar i Göteborg av Nanna­4­16 Ensam förälder 152 0 Hej! Jag är en mamna till en 10 månaders och jag och pappan lever på olika håll just nu oc... Ensam förälder Obesvarade
0
152
Lön som fordonstekniker på försäkringsbolag av Anony­m (Vils­e­n) Ekonomi 224 0 Hej!  jag är intresserad av ett jobb som fordonstekniker på ett av dom större försäkringsb... Ekonomi Obesvarade
0
224
Bad Björndammen. av Gaska­r­l Övrigt 303 0 Björndammen i Södermanland sägs vara ett nakenbad, bl.a.Jag åker förbi där då och då, men... Övrigt Obesvarade
0
303
Hosta av Jonny­F Hälsa 115 0 Hostar upp slem när jag lägger mig ner,vad kan det bero på har hostat i eyy halv år Hälsa Obesvarade
0
115
Menscyklisk bipolaritet av Anony­m (Hjäl­p finns­) Kroppsli­gt 137 0 Jag har under många år kämpat med ett sviktande humör och för ett par veckor träffade jag... Kroppsli­gt Obesvarade
0
137
Känner du någon som är 40+ och inte klippt navelsträngen? av Anony­m (Artu­r­) Familjel­iv - sajten 154 0 Få höra era upplevelser av sambos och vänner som inte slagit sig fria. Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
154
Någon som testat Trim & Tone? av Anony­m (Hung­r­ig) Övrigt 371 0 https://maxatnordic.se/products/maxat-trim-tone?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR16oTJMPJx9lLI4Z... Övrigt Obesvarade
0
371
Åsikter om offentligfinansierad specialkost av Skolu­n­dersö­k­ningm­b Efterlys­ning - media 230 0 Hej!Vi har ett skolprojekt där vi ska göra en offentlig undersökning och sammanställa svar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
230
Pojke eller flicka? av Anony­m (Tufs­e­n) Ultralju­d 314 0 Någon som ser om detta är en pojke eller flicka? 🥰 Ultralju­d Obesvarade
0
314
Pojke eller flicka? av Anony­m (T.) Ultralju­d 273 0 Hej!kan ni hjälpa mig att analysera om ni tror jag väntar en pojke eller flicka? 🥰 Ultralju­d Obesvarade
0
273
3 barn (vs 2) i ett längre perspektiv? av Laven­d­el85 Förälder 269 0 Hej!Vi har två barn, en 5-åring och en 2-åring. Har precis oplanerat plussat, och vi är os... Förälder Obesvarade
0
269
Varför handen i nacken på bilder? av Anony­m (Varf­ö­r?) Övrigt 145 0 Eller en hand bredvid ansiktet? Det gör att det ibland ser ut som en jättehand. Och varför... Övrigt Obesvarade
0
145
Hur funkar graviditetspenning? av Cafre Arbetsli­vet 907 0 Jag är gravid med min första och har bf 28 augusti. Jag jobbar inom äldreomsorgen, på en d... Arbetsli­vet Obesvarade
0
907