Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hypermesis av Anony­m (Vero­n­ika) Grav. komplika­tioner 991 0 Hej är det någon som vart dålig med kräkningar även senare i graviditet men som ändå haft... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
991
Söker bra sneakers av Huggm­a­sk Mode 218 0 Jag har under många år använt Stan Smith från Adidas, men tycker de försämrats i kvalitet.... Mode Obesvarade
0
218
Vad har du i sjukersättning av Huggm­a­sk Ekonomi 376 0 Funderar lite på hur skatteavdragen fungerar och hur mycket jag kommer få ut i sjukersättn... Ekonomi Obesvarade
0
376
IVF med PGT Sahlgrenska av carna­t­ions Utrednin­g 266 0 Vi har precis efter många månader i kö blivit kallade till första möte för ivf med pgt på... Utrednin­g Obesvarade
0
266
Bidrottninggele+rosenrot samtidigt av Anony­m (paou­l­aw) Fertilit­et och kropp 467 0 Hej, vet att det finns flera trådar med detta ämnet men vill ändå ställa frågan här. Jag h... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
467
Alternativ media av Anony­m (Lisa­) Politik 131 0 Alternativ media  Politik Obesvarade
0
131
Hur mycket får du i sjukersättning av Huggm­a­sk Ekonomi 357 0 Försöker förstå mig på de olika skatteavdragen vid sjukersättning, så undrar om du vill de... Ekonomi Obesvarade
0
357
Bebis i tvärläge - Erfarenhet? av Smult­r­on93 Tredje trimeste­rn 548 0 Min bebis beräknas vara stor, 25+% och en igångsättning är inbokad i vecka 38+0. Men det h... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
548
Trasig familj av Anony­m (Li) Föräldra­skap 176 0 Kommer från en ganska vanlig famil med två mindre syskon. Vi har haft det bra o mamma o pa... Föräldra­skap Obesvarade
0
176
Tyda ÄL stickor, (se bild) av Anoon­y­m123 Utrednin­g 210 0 Hej, Vill bara ge lite backgrunds information först! Jag och sambon är under fertilitetsut... Utrednin­g Obesvarade
0
210
Gravidträning Stockholm av Puffl­a­ke Övrigt 171 0 Söker efter rolig och lagom utmanande gravidträning i Stockholms innerstad, är det någon s... Övrigt Obesvarade
0
171
Svartjobb av Allof­a­sudde­n Juridik 287 0 Är det lika olagligt att betala någon svart som det är att ta emot svarta pengar? Och är d... Juridik Obesvarade
0
287
Undersökning Föräldrar Fritidshemmet av Anony­m (Ben) Sport & Fritid 615 0 Hej! Jag är en student på stockholms universitet och jag och min skrivpartner håller nu p... Sport & Fritid Obesvarade
0
615
Flera missfall på raken, solskenshistoria någon? av SK123 Missfall 428 0 Hej, jag fick idag reda på via ultraljud att jag drabbats av missed abortion, fostret dött... Missfall Obesvarade
0
428
Är jag ensam om att känna sorg för amnings/pumpnings slut? av Sannn­n­apann­a Amning 432 0 Hej jag lyckas inte hitta något inlägg om detta. Jag känner sån himla sorg och ångest krin... Amning Obesvarade
0
432
Intensiva och verkliga drömmar av Anony­m (Dröm­m­aren) Övrigt 123 0 Jag undrar om det är någon som vet om det är ovanligt och/eller innebär något särskilt att... Övrigt Obesvarade
0
123
Ägglossning av Anony­m (Vill vara anony­m­) Fertilit­et & Kropp 149 0 Någon som har mer koll än mig på äl?Jag födde i mitten av november. Nu verkar kroppen vara... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
149
Måltidsfabriken av Anony­m (FörB­r­ylL) Familjel­iv - sajten 141 0 Någon här som jobbar eller har jobbat åt Måltidsfabriken?Hur är dom att jobba åt?Jobbig le... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
141
Vilket är det bästa ägglossningstestet av Anony­m (Test­) Fertilit­et & Kropp 138 0 Vilket är det bästa/smidigaste ägglossningstestet? Behöver inte vara det billigaste då jag... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
138
Ingen ägglossning trots otrivelle av Anony­m (Seku­n­där infer­t­ilite­t­) Provrörs­befr. / IVF 132 0 jag tog otrivelle spruta en vecka sedan för att få ägglossning. Hade en äggblåsa som mätte... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
132