Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
T4-lågt - någon fara? av Lilla­m­y94 Första trimeste­rn 168 0 Hej. Jag var inne i min journal idag och kollade svaren från t4 och det var 12. Referenvär... Första trimeste­rn Obesvarade
0
168
Det kommer sådana här dagar ibland och det är okej.. låt oss stötta varandra av Anony­m (Såda­n­dag) Barn 1-2 år 667 0 Just dessa dagar tar tankarna över, även om jag varje dag går upp, gör mitt bästa för min... Barn 1-2 år Obesvarade
0
667
Yngre extjejer och vänner av Anony­m (Den Äldre tjeje­n eller­.­...) Övrigt 111 0 Har precis träffat en man som jag är seriöst intresserad av. Vi är båda 45 år.jag nojjar l... Övrigt Obesvarade
0
111
För stor follikel för stimuleringsstart vid IVF? av Anony­m (Yrla­v­irvla­) Provrörs­befr. / IVF 131 0 Hej! Vi ska snart äntligen börja med våran andra IVF i Riga efter att den första slutade i... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
131
Placera 250k av Anony­m (Tuff­a beslu­t­) Ekonomi 160 0 Hejsan jag har ett vanligt sparkonto på banken där jag har 500k och jag skulle vilja place... Ekonomi Obesvarade
0
160
Massa röda utslag runt hans knän av Anony­m (Skum­t­) Kroppsli­gt 148 0 Mannen kom hem från en resa och hade massor av utslag runt sina knän. Såg ut som 200 röda... Kroppsli­gt Obesvarade
0
148
Gravidsplanering pga tunt myometrium av Anony­m (Orol­i­g andra­g­ångsm­a­mma) Grav. komplika­tioner 499 0 Hej! Vi somras kontrollerade jag en cysta (ofarlig) på min äggstock. Vid kval ultraljud ko... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
499
Hur gör du för att hålla koll på underhåll och budget kopplat till bostaden? av Janna­E­melie Övrigt 468 0 Hej! Om detta är fel forum ber jag om ursäkt, men vi är två UX-designers som vill undersök... Övrigt Obesvarade
0
468
9 månader som nattvakar av gulle­d­ig Sömn/Dyg­nsrytm 278 0 Har en 9månaders herre som i över en veckas tid somnar för kvällen vid 19-19.30 för att se... Sömn/Dyg­nsrytm Obesvarade
0
278
Litet huvudomfång? av Bambi­n­o18 Ultralju­d 200 0 Någon som varit med om samma? Gjorde kub den 14 jan och var då i vecka 13+4 men enligt ult... Ultralju­d Obesvarade
0
200
Bugaboo, Joolz eller Emmaljunga? av Manda­h Barnvagn­ar 2,0k 0 Vi ska köpa första barnvagnen och har varit iväg och provat lite olika. Det slutade med at... Barnvagn­ar Obesvarade
0
2,0k
Hur ska man berätta dödsorsaken? av Anony­m (...) Övrigt 659 0 Min 11 åriga dotter Nicole gick bort för snart ett år sedan, den 17 mars 2024 så hittade h... Övrigt Obesvarade
0
659
Gravid? Eller bara kaos och räksug? av Anony­m (Shri­m­py) Gravidit­etssymto­m 108 0 Kära familjeliv,  Jag befinner mig i en situation som skulle kunna vara första utkastet fö... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
108
plugga av Julia­9­90 Ny på Familjel­iv 292 0 Hej! är det möjligtvis någon här som har eller pluggar till Butikssäljare? Jag har en uppg... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
292
FET-ruvare av Anony­m (Orol­i­gsjäl­) Övrigt 91 0 Hej alla!  Snälla kom med era symptom med om ni har ruvat med FET 5 dagars blastocyst.  Gj... Övrigt Obesvarade
0
91
Vibrationsplatta vilken/vad ska man tänka på? av Anony­m (Vibr­a­shape­) Kroppsli­gt 122 0 Hej!Någon som har åsikter om vibrationsplatta?Har testat i solariet efter att ha gymmat oc... Kroppsli­gt Obesvarade
0
122
Tandhygienister av Anony­m (Tand­i­s) Samhälle 97 0 Hej tandhygienist!  funderar på att läsa vidare till thyg.vad har ni för löner?  Samhälle Obesvarade
0
97
Misstänkt tidigt missfall av Mamma­a­44 Missfall 466 0 Jag har tre barn, äldsta är 11 år så länge sen jag var gravid.  testade positivt förra vec... Missfall Obesvarade
0
466
Utebliven symtom av Pson Provrörs­befr. / IVF 157 0 Någon som varit med om att ha kraftiga symtom på ruvardag 1-3 som mensvärk.  ilningar i li... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
157
Gå ner i Vikt Tillsammans-Gruppen av Maaan­8­1 Kosthåll­ning 321 0 Hej! Jag har precis skapat en ny grupp (Gå ner i Vikt Tillsammans-Gruppen) Detta är en gru... Kosthåll­ning Obesvarade
0
321