Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mer fertil efter missfall? av Anony­m (X) Gravidit­et 775 0 Funderat på detta lite. Har två barn. Båda har blivit till inom några månader efter missfa... Gravidit­et Obesvarade
0
775
Ägglossning och mens funderingar av Dochj­a­g Övrigt 199 0 Jag tog ut min kyleena spiral den 19/2 efter att ha haft spiral 7 år. Jag fick min första... Övrigt Obesvarade
0
199
Blöder länge, konstig mens efter uttag av spiral av Dochj­a­g Fertilit­et & Kropp 119 0 Hej!Jag tog ut min kyleena spiral den 19/2 efter att ha haft spiral 7 år.Jag fick min förs... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
119
Nub, kille eller tjej? av Anony­m (Emzg­) Ultralju­d 473 0 Ultralju­d Obesvarade
0
473
Sterilisering med laparoskopi? av Anony­m (K) Kroppsli­gt 124 0 Någon här som blivit beviljad det? Varför och hur gick ni till väga? Kroppsli­gt Obesvarade
0
124
Blir tokig är det positivt? av Anony­m (Anon­y­m) Barnläng­tan 145 0 Fick en stegring igår kväll, dagens test imorse var mycket svagare… vad tror ni ? Var det... Barnläng­tan Obesvarade
0
145
Spahotell utan slottider av Anony­m (Spah­o­tell) Resor: Resor 747 0 Ge mig tips på spahotell i Sthlm samt upp till 15 mil från Sthlm där man har tillgång till... Resor: Resor Obesvarade
0
747
Erfarenheter? Blöder IGEN efter avbruten graviditet. av Anony­m (Sad girl) Abort 357 0 Jag var tvungen avbryta min graviditet i v 17 pga allvarligt sjukt barn. Avbrytandet skedd... Abort Obesvarade
0
357
Någon med barn på Lilla Akademien? av Anony­m (LA) Barn 6-12 år 250 0 Mitt barn har kommit in på LA. När jag läser på om omdömen är det verkligen högt och lågt.... Barn 6-12 år Obesvarade
0
250
Biverkningar av att sluta med p-piller som innehåller östrogen? av linda­f­86 Hälsa 215 0 Jag ska gå över till mini p-piller från p-piller med östrogen och är orolig över hur det k... Hälsa Obesvarade
0
215
Kan det gå? av Anony­m (Hon) Relation­sproblem 115 0 Skulle du kunna nöja dig med att bara vara särbo med distansförhållande, när du egentligen... Relation­sproblem Obesvarade
0
115
Hjälp önskas! av Anony­m (Ensa­m­ståen­d­e mammo­r­) Ensam förälder 386 0 Hej!Vi håller på med vårt examensarbete där målet är att med hjälp av teknologi kunna unde... Ensam förälder Obesvarade
0
386
Brevkompis sökes av Tanja­O Barn 6-12 år 241 0 Hej! Min dotter fyller 6 år i september och hon söker en brevkompis. Dels fr att träna på... Barn 6-12 år Obesvarade
0
241
Påverkad flöde i navelsträngen av Eveli­n­asöde­r Grav. komplika­tioner 648 0 Hej, jag hoppas kanske att hitta någon som har gått igenom eller går igenom samma som jag.... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
648
Kostnad på förlossning/BB Malmö av Hg188­6 Första barnet 224 0 Hej, jag ska när som helst föda Malmös sjukhus och undrar om någon annan fött där och vet... Första barnet Obesvarade
0
224
Deo som fungerar av Mkay Skönhet 524 0 naturliga/ekologiska deodoranter (viktigast att de inte innehåller aluminium chlorohydrate... Skönhet Obesvarade
0
524
Inflammations dämpande som inte förstör levern? av Anony­m (g) Kroppsli­gt 124 0 Ja, undrar vilken receptfria inflammationsdämpande läkemedel är det bästa när det kommer t... Kroppsli­gt Obesvarade
0
124
Någon synsk här? av Anony­m (Jag) Övrigt 249 0 Hej.Vet inte om jag ens lägger detta i rätt forum, men jag söker någon som kan hitta bortt... Övrigt Obesvarade
0
249
Projektor av jag84 Dator & Teknik 575 0 Kikar lite på en smidig projektor att ha i sovrummet. Finns små, behändiga och hyfsat bill... Dator & Teknik Obesvarade
0
575
Någon som bott i Singapore? av Anony­m (APAC­) Utlandsf­örälder 454 0 Vi tittar på att eventuellt flytta familjen (man, fru, 10-åring) till Singapore ett år ell... Utlandsf­örälder Obesvarade
0
454