Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Privata IVF-kliniker, tips? av EJT Provrörs­befr. / IVF 126 0 Vi har nu försökt få vårt andra barn i 1,5 år och ska nu gå vidare till privat betald IVF.... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
126
VLCD av Maran­s Kosthåll­ning 482 0 Hej! Är det ngn mer än jag som kör VLCD kur nu? Vore trevligt med lite pepp och gemenskap... Kosthåll­ning Obesvarade
0
482
Avsvalnade känslor eller bara rastlös? av Anony­m (Rast­l­ös?) Relation­sproblem 137 0 Hallihallå. Jag har varit i ett förhållande i 4 år och har på senare tid känt mig rastlös.... Relation­sproblem Obesvarade
0
137
Varför gillar jag när min sambo kallar mig elaka saker? av Anony­m (Psyk­o­logis­n­ack) Psykolog­i 288 0 Ja, som rubriken lyder. Finns det någon som kan svara på varför jag nästan kan må bra över... Psykolog­i Obesvarade
0
288
Olaglig signalspaning och övervakning av en del av FRA, inteloperations.org av Flask­a­n12 Samhälle 140 0 Hej, mitt smeknamn är Rasmus, jag är i 30-årsåldern, född i Sverige och integritets och cy... Samhälle Obesvarade
0
140
Riklig blödning början av graviditet av Alice­M­arie Övrigt 319 0 Hej,Under min förra graviditet där allt gick bra hade jag många oförklarliga blödningar. G... Övrigt Obesvarade
0
319
Höstblåsor! HJÄLP av Pappa­R­ickyy Öron-näs­a-hals- läkaren 301 0 Hej! Skriver här med hopp att någon varit i samma situation som mig och har ett bra svar p... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
301
Läste en sådan kul grej 🤣 av somed­u­deduk­e Övrigt 287 0 Gammal områdes tidning, säkert 5 år gammal. På Ros och ris spalten. Förstår inte riktigt h... Övrigt Obesvarade
0
287
Japp, nu är det höstlov av Anony­m (märk­s­) Övrigt 103 0 Märker ni också det på forumet? Massor med lovtrådar nu. Övrigt Obesvarade
0
103
Var det här kramp i livmodern eller magen? av Anony­m (Dubb­e­lvikt av smärt­a­) Kroppsli­gt 98 0 Bakgrund: Är förmodligen i för-klimakteriet och har ett antal myom. Har haft spotting i 7-... Kroppsli­gt Obesvarade
0
98
Resurspedagog av Anony­m (1234­5­6) Övrigt 124 0 Hej! Ni som jobbar som resurspedagog inom mellan-högstadie årskurs 7-9 kan ni vara snälla... Övrigt Obesvarade
0
124
Hjälp mig med matkostnader/excel? av Anony­m (bad girl) Ekonomi 444 0 En gång i tiden hade jag en skitbra app på telefonen, som visade hur mycket som var kvar a... Ekonomi Obesvarade
0
444
Deltagare sökes till studie om AI partners av tskog­l­und Efterlys­ning - media 189 0 Är du man och använder någon AI-tjänst som partner eller socialt stöd? Deltagare sökes til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
189
Spotify och camping av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 281 0 Åh, det är så bra nu för tiden! När man kan vara i skogen och campa och dansa! Lyssna till... Övrigt Obesvarade
0
281
Jag har en stor mejlhärva på ett komvux . och behöver någon lämplig att bolla med.. av Anony­m (Melk­e­r) Anonyma diskussi­oner 178 0 HejDetta låter som vanligt absurt och jag har tjatat och tjatat om detta till myndigheter.... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
178
Byta jobb? av Anony­m (H) Övrigt 113 0 Jobbat på min arbetsplats i 5 år. Trivts väldigt bra och känts som en familj. Däremot är j... Övrigt Obesvarade
0
113
Gravid sen inte men ingen mens av Anony­m (Orol­i­g) Provrörs­befr. / IVF 169 0 Andra återföringen av FET. Testdag 14 och 15 gravid, testdag 18 negativt. Ingen mens i sik... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
169
Fasad eller kompositfyllning av Anony­m (J) Kroppsli­gt 73 0 Hej!Jag behöver fixa mina tänder och känner mig osäker på vilken behandling som är bäst..... Kroppsli­gt Obesvarade
0
73
Smärta 4 veckor efter missed abortion/medicinsk abort av Queen­V Övrigt 162 0 För snart 4 veckor sedan var jag inlagd pga missed abortion och fick göra en medicins abor... Övrigt Obesvarade
0
162
Har du svårt att hantera konflikter i dina relationer? Vi hjälper varandra! av Chrip­p­a Relation­sproblem 221 0 Hej alla! 👋 Jag har nyligen startat en Facebookgrupp för oss som vill bli bättre p... Relation­sproblem Obesvarade
0
221