Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Eftervåld i relationer med barn av Anony­m (Jobb­i­gtläg­e­) Misshand­el/Våld 136 0 Hej,för ca 7 år sedan separerade jag och exet efter många år och två barn tillsammans.det... Misshand­el/Våld Obesvarade
0
136
Att gifta sig i Sverige, vilka för- och nackdelar med att registrera äktenskap i Libanon? av Mggz Allmän debatt 84 0 Hallå,   Vi gifter oss religiöst i sverige, hon är ursprungligen libanesisk och jag är lat... Allmän debatt Obesvarade
0
84
Hur det är att leva med ASPD av Anony­m (ASPD­) Allmän debatt 89 0 Jag har ingen empati för andra människor. När jag hör om fruktansvärda saker som inträffar... Allmän debatt Obesvarade
0
89
Så less på att amma, behöver pepp av Anony­m (Koss­a­n) Föräldra­skap 97 0 Har en 8-månaders bebis som ammar rätt mkt än. Han äter mat tre gånger om dan med plus mel... Föräldra­skap Obesvarade
0
97
DNA fragmentation - 4 missfall av Anony­m­t1243­5 Upprepad­e missfall 108 0 Hej,Efter 4 tidiga missfall och flera prover och utredningar har vi hittat 2 avvikande pro... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
108
Flytta till Norrtälje av Anony­m (Sasi­) Övrigt 214 0 Hej är i tankar att flytta till Norrtälje. hur är staden? Vad är bästa/sämsta områden? Vad... Övrigt Obesvarade
0
214
Ekg-förändringar av Agek Hälsa 150 0 Någon som vet vad pressade ST-sträckor kan stå för på EKG? Inga som helst symtom som bröst... Hälsa Obesvarade
0
150
Skönhetsingrepp och influencers av björn­b­är1 Kroppsli­gt 74 0 Forskningsstudie för kandidatuppsats Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox e... Kroppsli­gt Obesvarade
0
74
''Sluta snå cyklar''. ''Lovar du det?''. Skämt i kyrkan, men smärtan var stor av Anony­m (.) Allmän debatt 110 0 Jag har varit kristen ett tag och känt känslor ifrån kyrkan och i andra ställen, bara för... Allmän debatt Obesvarade
0
110
Ersättning av pappa­n­84 Familjeh­em 214 0 Har nyligen blivit SFV till en 2åring. Fick ett avtal hemskickad från kommunen där vi skul... Familjeh­em Obesvarade
0
214
Vad händer efter diagnos reumatism? av Anony­m (Asta­) Hälsa 104 0 Är en kvinna mitt i livet som känt av ledvärk och nu utreds för ledgångsreumatism. Nu är d... Hälsa Obesvarade
0
104
Vad gör det med oss när influencers marknadsför skönhetsingrepp? av Anony­m (snäl­l stude­n­t) Skönhet 229 0 Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox eller andra och kanske större skönhets... Skönhet Obesvarade
0
229
Ont ledband (?) i ena tummen av Anony­m (skor­r­e) Kroppsli­gt 137 0 Funderar på vad fasen som hänt med min tumme, de gör ont som satan när jag trycker på ovan... Kroppsli­gt Obesvarade
0
137
Vad får man ut av att skicka AI-genererade svar? av Anony­m (Katt­e­n) Familjel­iv - sajten 63 0 Jag har sett att folk i ett flertal trådar har skickat svar som uppenbart är författade av... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
63
Ok att ge bort billiga leksaker etc från Temu? av Anony­m (Sonj­a­) Allmän debatt 42 0 När det vankas kalas för kompisar på förskolan brukar jag köpa på mig köpa på mig billiga... Allmän debatt Obesvarade
0
42
Överdriver jag? av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 112 0 Hur är era erfarenheter kring människor som envisas med att vilja veta om du är gravid ell... Övrigt Obesvarade
0
112
Ruvardag 10 - mens av Madam­e­123 Ruvare 302 0 Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med det här inlägget men jag ruvar på ett 3-da... Ruvare Obesvarade
0
302
SLAY av Anony­m (ff) Egotråda­r 156 0 SLAY SLAY SLAY det är en trend på tik tok på min crush kommentarer Egotråda­r Obesvarade
0
156
Robotassisterad pyeloplastik av Anony­m (Bea) Kroppsli­gt 80 0 Hej! Jag undrar om någon här har blivit opererad med robotassisterad pyeloplastik?Jag vore... Kroppsli­gt Obesvarade
0
80
Fertilitetsutredning 2024 av Kande­t­varas­å­svårt Svårt -bli gravid 332 0 Hej, jag och Sambon har precis påbörjat fertilitetsutredning på rmc i Malmö nu under våren... Svårt -bli gravid Obesvarade
0
332