Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fråga till er som jobbat länge inom äldreomsorgen av Anony­m (Moa) Övrigt 145 0 Hej! Har det successivt gjorts mer och mer besparingar/neddragningar eller går det i vågor... Övrigt Obesvarade
0
145
Vad är fel på mig? av Anony­m (Hjul­n­ing) Övrigt 169 0 Om jag börjat dejta någon och inte är så intresserad eller känner något är allt lugnt. Men... Övrigt Obesvarade
0
169
P-spruta blöder av Ittan Hälsa 206 0 Tagit en dos p-spruta i februari. valde att inte fortsätta med den pga biverkningar. den g... Hälsa Obesvarade
0
206
Velat adoptera men ångrat sig av vilma­s­krive­r Hjälp/Rå­d 1,3k 0 Hej!Jag är en journalist som ska göra ett reportage om adoption och söker någon som har ve... Hjälp/Rå­d Obesvarade
0
1,3k
pojke eller flicka av Anony­m (Anon­y­m12) Ultralju­d 181 0 Kan du se om det är en pojke eller en flicka från dessa bilder?12+4 Ultralju­d Obesvarade
0
181
Utredning för sle av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 276 0 Det började när jag var tonåring, jag fick blodproppar och totalutredd av sjukvården som b... Hälsa Obesvarade
0
276
Nidblödning? av Anony­m (Giii­r­l94) Gravidit­etssymto­m 686 0 Jag och min partner hade skyddat sex för ca 2,5 v sedan och efter samlag upptäckte vi att... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
686
Internationella läkare som är villiga att behandla upprepade missfall? av Anony­m (APS) Upprepad­e missfall 550 0 Jag har obstetriskt antifosfolipidsyndrom och har fått missfall även med behandling med bl... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
550
Bilder försvinner i meddelande? av Anony­m (Gina­) Övrigt 160 0 Vad beror det på när bilder man delat med varandra försvinner på iPhone? De syns först men... Övrigt Obesvarade
0
160
Se hit om du är livrädd för äggplock! av Fiffi­1­1 Provrörs­befr. / IVF 468 0 Jag var fasiken livrädd och människa som man är så läser man ALLT det skrivs. Det är en su... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
468
Varför känns det såhär? av Anony­m (Osäk­e­r) Sex & Sånt 432 0 Hej! Jag har totalt förälskat mig i en 5 år äldre tjej. hon 34 jag 29.  hon är det vackras... Sex & Sånt Obesvarade
0
432
1 åring tjock snor varje morgon sedan födsel? av Anony­m (Mamm­a­) Övrigt 116 0 Nu när det är sommar börjar vi undra om det verkligen kan vara virus som storasyster tar h... Övrigt Obesvarade
0
116
Tidig ägglossning ? av Hejsa­n­pådig­1­23 Fertilit­et & Kropp 252 0 Hej! Min cykel är oftast på 27-29 dagar. Förra graviditeten plussade jag 1 vecka innan BIM... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
252
Söker en tjänst där man kan skapa eget frågeformulär/quiz med frågor och svar för att testa sig själv inför prov i skolan av Anony­m (.) Övrigt 94 0 Finns det något sådant? Som också är gratis?  Övrigt Obesvarade
0
94
Frisör Farsta med omnejd av Anony­m (Moni­k­a) Övrigt 301 0 Hej!vet inte under vilken kategori jag skulle ställa denna fråga så jag testar här.Jag und... Övrigt Obesvarade
0
301
Vilken dejtingsida? av Anony­m (A) Familjel­iv - sajten 264 0 Hej!Har tittat på olika dejtingssidor och undrar vilken/vilka är mer seriösa och säkra? Tä... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
264
Cystor på äggstockarna, farligt? av Anony­m (Cyst­a­) Kroppsli­gt 242 0 Hej!Jag gjorde en CT röntgen förra veckan, fick idag veta att de funnit en cysta på varder... Kroppsli­gt Obesvarade
0
242
Driva dödsbo av Anony­m (Fråg­a­nde) Övrigt 216 0 Hej,jag vill veta om någon här har erfarenhet av att driva dödsbo och hur det har gått?vi... Övrigt Obesvarade
0
216
Hjälp med ägglossning när man redan har barn av Annie­l­innea­2­9 Behandli­ngar 664 0 Hej! Jag har PCOS och vi hade problem att bli gravida med barn nummer ett. När vi försökte... Behandli­ngar Obesvarade
0
664
Symptom under ruvardagar? av Anony­m (4klö­v­ern) Provrörs­befr. / IVF 619 0 Hejhej, jag är på ruvardag 6 och har tagit cyclogest i 8 dagar. Första dagarna kände jag i... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
619