Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ta ut spiral eller inte som gravid - erfarenheter? av Sinik Grav. komplika­tioner 756 0 Hej!Jag har fått reda på att jag är gravid trots hormonspiral, är chockad!  (Är 40 + dessu... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
756
Plus med FET av Anony­m (Emma­) Övrigt 176 0 Har precis plussat med FET på ruvardag 13. Är ni fler som ruvar eller har fått plus därute... Övrigt Obesvarade
0
176
Plus med FET av Anony­m (Emma­) Övrigt 145 0 Hej, har precis plussat. tog test på ruvardag 13. Finns det fler som ruvar just nu som kan... Övrigt Obesvarade
0
145
Livmodertappen efter ägglossning av Anony­m (Hopp­a­shopp­a­shopp­a­s) Fertilit­et & Kropp 211 0 Hej!Jag hade ägglossning enligt stickor den 25/11, men jag tror att det kan ha varit någon... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
211
Röda prickar i underlivet av Anony­m (Svam­p­??) Hälsa 273 0 Hej,Är det någon som vet om svamp kan ge små röda prickar i underlivet? Har haft röda små... Hälsa Obesvarade
0
273
Cenforce 150 mg: A Trusted Option for Enhanced Vitality av irene­j­oshi1­7­17 Homo/bi/­trans 297 0 Cenforce 150 mg is designed to support individuals in achieving their wellness objectives... Homo/bi/­trans Obesvarade
0
297
Ångest över framtiden. av Anony­m (Vill­i­nteva­r­arobo­t­) Psykisk ohälsa 211 0 Hej. Det här året har det börjat gå bra för mig på alla tänkbara sätt.detts efter 20 år av... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
211
Hej! av Anony­m (Nyfi­k­en) Familjel­iv - sajten 160 0 Hade missfall i v.9 för ett par veckor sedan. Blödde som vanlig mens,Slutade blöda helt ef... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
160
Hur orkar man? av jjust­e­mme98 Grav. komplika­tioner 793 0 Har sedan jag plussade bara haft massa problem. Först hittade dom inget utan trodde det va... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
793
Pilonidalcysta-försäkring ? av Hmbgd­s Hälsa 278 0 Till er som haft en pilonidalcysta , är det någon idé att anmäla detta till försäkringsbol... Hälsa Obesvarade
0
278
Vi söker intervjuperson av lisaw­e­s Övrigt 373 0 Hej!Vi söker en person som har har tillhört och lämnat Jehovas Vittnen till vårt gymnasiea... Övrigt Obesvarade
0
373
16 mån skriker på nätterna av Pah35 Barn 1-2 år 518 0 Hej! Jag har en son som är 16 månader. Han har generellt sovit bra men periodvis haft lite... Barn 1-2 år Obesvarade
0
518
Ägglossningstest av Anony­m (AL) Fertilit­et & Kropp 172 0 Nu till det här med ägglossningstest.Har aldrig tagit ett tidigare (första igår) med ett s... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
172
Jag tror att jag vill lämna av Anony­m (mia) Relation­sproblem 279 0 Jag vet bara Jag säger detta så borde jag fatta att jag borde gå.Det är svårt, vi har 3 ba... Relation­sproblem Obesvarade
0
279
Barn 1 år, 11 månader helt förändrat efter en natt av ssafe­h­eaven Barn 1-2 år 554 0 Var son på 1 år och 11 månader har gått ifrån att vara en s? glad, lugn och relativt enkel... Barn 1-2 år Obesvarade
0
554
Hjälp mig tolka min cykel av Anony­m (Oliv­e­n) Fertilit­et & Kropp 186 0 Hej! Jag börjar bli galen.  hade förra cykeln en anovularorisk cykel på 58 dagar.  Denna c... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
186
Någon som är duktig på datorer av Anony­m (Dato­r­) Dator & Teknik 459 0 Har en stationär dator där det kom upp ett felmeddelande när sonen skulle stänga av. Vet t... Dator & Teknik Obesvarade
0
459
Avvikande sf-mått v. 35+2? av Tefe Övrigt 235 0 Hej! Jag var idag hos barnmorskan och det visade sig att mitt sf-mått ökat från 31 cm till... Övrigt Obesvarade
0
235
Onear lurar till en 11-åring av Anony­m (Musi­k­) Övrigt 203 0 Köper man "vanliga" eller barnmodell till en 11 åring? Vill ej åka till butik och testa me... Övrigt Obesvarade
0
203
Nagelkurs av Leoni­t Övrigt 386 0 Hejjag är en tjej på 21 år och ska snart fylla 22. jag jobbar som flygvärdinna och får en... Övrigt Obesvarade
0
386