Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Snälla svara på min enkät om psykisk hälsa och fysisk aktivitet. Jag är stressad. av Lala9­9 Psykisk ohälsa 177 0 Hej!Jag är ny här och jag ligger efter med ett skolarbete som skulle varit inskickat förra... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
177
Kollega blev genererad av komplimang av Anony­m (Shy) Relation­er 370 0 Jobbar väldigt nära en kollega som jag tycker väldigt mycket om som kollega och vän och ja... Relation­er Obesvarade
0
370
Blodfylld follikel av Anony­m (Li) Kroppsli­gt 158 0 HejVar hos gyn o där sa de att det var normalt med en blodfylld follikel efter äl? Hittar... Kroppsli­gt Obesvarade
0
158
Kort mens efter abort av Anony­m (Emma­) Abort 494 0 Slutade med p piller i våras och blev gravid på en gång vilket tyvärr slutade i kirurgisk... Abort Obesvarade
0
494
Gravid men inte glad av Anony­m (Likg­i­ltig) Övrigt 151 0 Jag och min man har kämpat i ett år nu för att bli gravida. För två veckor sedan kom ett p... Övrigt Obesvarade
0
151
Ägglossning pos mens av Medin­a­02 Fertilit­et & Kropp 202 0 Hej! har hört att ägglossning kan reagera på mensen kommer strax men hur många dagar innan... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
202
Mellanblödningar efter kemisk graviditet av Tussi­l­ago12­1­2 Ofrivill­ig barnlösh­et 373 0 Hej!  Jag fick ett tidigt missfall förra cykeln (kemisk graviditet). Den nya cykeln börjad... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
373
Elvanse under graviditeten av Anony­m (Grav­i­d med elvan­s­e) Första barnet 475 0 Hej, jag tar elvanse nu under min graviditet enligt läkarens rekommendationer. Ni som tar/... Första barnet Obesvarade
0
475
Michael Jackson, Billie Eilish & flera andra kändisar ogillar Eminem, varför? av justi­c­e09 Nöje 316 0 https://youtu.be/DxmNyIUNCwI?si=oOS59TNoCULO5A7tTitta på denna videon, Will Smith, Billie... Nöje Obesvarade
0
316
Ägglossning dubbel? av Medin­a­02 Fertilit­et & Kropp 178 0 Hej testar här!hade ägglossning 28/08 visade clearblue advanced äl. Hade beräknad mens 13/... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
178
spel som är nyttiga av Anony­m (qyfa­s­hae) Lekar och aktivite­ter 712 0 Man vill ju helst att sina barn ska vara ute och leka samt göra allting man själv gjorde s... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
712
Prova på met-fiske av Anony­m (boss­e­) Nöje 278 0 Lånade hem ett par metspön från den lokala Fritidsbanken här i veckan efter att en kollega... Nöje Obesvarade
0
278
Söker efter liknande filmer... av Anony­m (Film­) Övrigt 166 0 Jag söker efter romantiska filmer som utspelar sig på 1800-talet.Filmer likande Redeeming... Övrigt Obesvarade
0
166
Ett undantag inträffade.....? av Anony­m (Micr­o­) Dator & Teknik 503 0 Jag har problem att ladda upp/bifoga mitt  cv/brev nu när jag ska söka ett jobb.. Jag får... Dator & Teknik Obesvarade
0
503
Yh prov.... av Anony­m (Gumm­i­anka) Övrigt 624 0 Har en fråga som inte handlar om familj utan om utbildning. Har gjort urvalsprov . Stod at... Övrigt Obesvarade
0
624
Trappa ut CYMBALTA av Anony­m (Kött­b­ullen­) Hälsa 212 0 Hej!Äter 30 mg cymbalta 1 gång per dag.  Är 30 mg lägsta dosen?Vill trappa ut den här fetm... Hälsa Obesvarade
0
212
Vården behöver reformeras till patienternas fördel av Anony­m (Vård­p­olise­n­) Politik 163 0 Dagens vårdgarantier fungerar inte i praktiken och politikerna på regional- och riksdagsni... Politik Obesvarade
0
163
POTS av Anony­m (lång­o­chsma­l­tjej) Kroppsli­gt 156 0 Någon här inne med POTS? Jag tror att jag kan ha det. Har lågt blodtryck och haft länge. Y... Kroppsli­gt Obesvarade
0
156
Kan inte starta vissa sidor på Mac av Anony­m (hjäl­p­) Dator & Teknik 429 0 Aftonbladet,facebook och smhi fungera utan problem, men imdb,kivra osv vill inte öppna sig... Dator & Teknik Obesvarade
0
429
Endometrios av Anony­m (Li) Kroppsli­gt 156 0 Jag har varit på synundersökning o de sa att allt är ok. Har alltid haft lite fri vätska b... Kroppsli­gt Obesvarade
0
156