Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
SGI och student av Hejsa­n­hopps­s­aan Övrigt 328 0 Har pratat med försäkringskassan flertalet gånger men får olika svar varje gång. Jag plugg... Övrigt Obesvarade
0
328
Urinvägsinfektion?? av Anony­m (Hjäl­p­) Hälsa 244 0 Tanken slog mig helt plötsligt,Jag har under längre tid haft problem med äggstockarna. Kan... Hälsa Obesvarade
0
244
Kortare man efterlyses! av Anony­m (Mia Sjöst­r­öm) Efterlys­ning - media 706 0 Jag ska skriva en artikel om att vara kortare än majoriteten som kille. Den ska publiceras... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
706
Börja ge ersättning med mjölk igen av Anony­m (Mjöl­k­) Flaskmat­ning 2,8k 0 Någon som gett sitt barn mjölkproteinfritt och testat börja ge med mjölk igen? Vi ger nu h... Flaskmat­ning Obesvarade
0
2,8k
Lära barn gå i zip line komb. med hoppgunga av jlivi­n­gston­s­g Lekar och aktivite­ter 1,3k 0 Hej.Tänkte bara tipsa om hur jag lärde ungarna gå genom att hänga upp dem på en typ löplin... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,3k
Podd om parproblematik av Natha­l­ie202­4 Relation­er 364 0 Vi är tre leg. psykoterapeuter med lång erfarenhet av parterapi som ska starta en podd om... Relation­er Obesvarade
0
364
Resa sen betalning av Anony­m (Orol­i­g resen­ä­r) Övrigt 551 0 Min fråga passar inte in i någon kategori så lägger den här. Upptäckte just att den utland... Övrigt Obesvarade
0
551
Amning och pumpning? av Anony­m (Ovet­a­nde) Övrigt 277 0 Vi väntar vårt första barn och hoppas kunna amma, men vill också efter en tid kunna mata m... Övrigt Obesvarade
0
277
Ultraljud efter missfall av Anony­m (????­) Missfall 544 0 Är det någon som vet när det är bäst att göra ultraljud efter missfall. Hur lång tid ska m... Missfall Obesvarade
0
544
Är det här ett tecken på att han gillar mig? av Anony­m (Glad männi­s­ch?) Familjel­iv - sajten 311 0 Jag har träffat en kille nu i några månader och tycker det går ganska bra! Vi är inte upp... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
311
Några fler blivande mammor i Sörmland? av LadyM­a­rtian Tredje trimeste­rn 1,1k 0 Hej! Jag söker efter ett nytt kontaktnät omkring där jag bor och skulle vara kul att lära... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
1,1k
Fråga om myggfälla är bra? av Tom Araya Övrigt 564 0 ZapperTak myggfälla, har någon testat den?Ordinariepris är 1100 kr, men finns nu för halva... Övrigt Obesvarade
0
564
Socionom chef - säkerhetsprövning? av Anony­m (Stor­a­n88) Övrigt 277 0 hej, jag vänder mig till er chefer inom socialtjänst och undrar om det har gjorts säkerhet... Övrigt Obesvarade
0
277
Gnuggar käkarna mot varandra av Jsmho­s­hm Barn 0-12mån 423 0 Min son är 6 mån och har börjat gnugga käkarna mot varandra så att det knäpper. Låter ju s... Barn 0-12mån Obesvarade
0
423
Gnuggar käkarna mot varandra av Jsmho­s­hm Barn 0-12mån 347 0 Min son är 6 mån och har börjat gnugga käkarna mot varandra så att det knäpper. Låter ju s... Barn 0-12mån Obesvarade
0
347
Några fler med hudcancer här? av Anony­m (Tris­t­a beske­d­) Kroppsli­gt 233 0 Jag har fått veta tidigare i veckan att jag har skivepitelcancer och den ska opereras bort... Kroppsli­gt Obesvarade
0
233
Träffa folk - Göteborg av weeze­r Nöje 1,0k 0 Hej!flyttade till göteborg för 2 år sedan. Vart kan man träffa folk att umgås med runt 30å... Nöje Obesvarade
0
1,0k
Manliga funderingar kring baby reindeer av Anony­m (Bbbb­b­bhhjk­l­) Psykisk ohälsa 374 0 Jag har sett första avsnittet på den serien. Jag tror mig veta att jag hade fallit stenhår... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
374
Orkar inte en mens till av Anony­m (Lill­f­ia) Barnläng­tan 289 0 Har ganska svår PMS med ömma bröst och fruktansvärt humör, jag blir oerhört nedstämd. Nu ä... Barnläng­tan Obesvarade
0
289
Trotssyndrom av Maria­l­eon Familjel­iv - sajten 239 0 Hej! Mitt barn utreds för ev diagnos på första linjen. Vi antar att hon bland annat har OD... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
239