Är IES i Täby en bra skola?
av HHL
|
Skola
|
|
1,2k
|
0
|
Hej, Ni som har erfarenheter om Täby IES, Kan du snälla dela med dig av några tankar om Tä...
|
Skola
Obesvarade
|
Slinda p-piller
av Anonym (Juli2024)
|
Övrigt
|
|
687
|
0
|
Hej. Nån mer här inne som inte fått sin mens efter att man avslutat med ppillret Slinda. H...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Omvårdnadsbidrag - sjukdom?
av Anonym (ts)
|
Myndighetskontakt
|
|
477
|
0
|
Jag har ett son med npf som nylogen också fått en inflammatorisk tarmsjukdom. Det stökar t...
|
Myndighetskontakt
Obesvarade
|
Förstoppning, movicol
av Anonym (adrianalama)
|
Övrigt
|
|
218
|
0
|
Hej.Jag har länge haft en känslig mage och blir lätt förstoppad, varit på sjukhus flera gå...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Kan hpv försvåra en graviditet?
av Anonym (Skur)
|
Utredning
|
|
872
|
0
|
Hej, Jag undrar om någon fått information om eller fått det bekräftat att hpv kan försvåra...
|
Utredning
Obesvarade
|
Nya vänner Stockholm 🌸
av Anonym (Girl08)
|
Övrigt
|
|
136
|
0
|
Hej! Jag har lessnat på mina vänner som aldrig orkar hitta på nåt eller kan pga barn vecka...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Bästa hjälpen mot hemmorojder/analsprickor?
av Anonym (Ont)
|
Hälsa
|
|
237
|
0
|
Fick en analspricka troligen i samband med mycket diarré. Inne på 3e dagen nu och det svid...
|
Hälsa
Obesvarade
|
Ni som tagit ur hormonspiral efter flera års användande, hur mådde ni efter fått den uttagen?
av Anonym (Anonym)
|
Övrigt
|
|
236
|
0
|
Jag har haft hormonspiralen i 6 år och nu tagit ur den och jag mår verkligen inte bra. Kän...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Frustrerad och mår dåligt av nått så konstigt...
av Anonym (Förvirrad)
|
Psykisk ohälsa
|
|
254
|
0
|
Ska försöka göra en lång historia kort... för drygt 3 år sedan skiljde jag mig. Det var en...
|
Psykisk ohälsa
Obesvarade
|
Sjuk på resa, kan man få försäkring?
av Anonym (Resning)
|
Resor: Resor
|
|
855
|
0
|
Jag har en hemförsäkring via ICA banken. Jag var bortrest i 3 veckor och under första veck...
|
Resor: Resor
Obesvarade
|
Nidblödning eller mens?
av emmasv123
|
Fertilitet & Kropp
|
|
229
|
0
|
Hej! För 7 dagar sen fick jag utslag på ägglossningstest som visade positivt. Har sen någr...
|
Fertilitet & Kropp
Obesvarade
|
Ont efter VUL?
av Anonym (TS)
|
Graviditet
|
|
347
|
0
|
Gjorde VUL idag och allt såg bra ut med bebisen , är i vecka 8+2 enligt VUL och 7+6 enligt...
|
Graviditet
Obesvarade
|
Tecken på missfall?
av Anonym (Anonym)
|
Oro för missfall
|
|
921
|
0
|
Hej!Jag och min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa barn. Jag har sen ett år till...
|
Oro för missfall
Obesvarade
|
Semester på egen hand
av Anonym (Semestra ensam)
|
Övrigt
|
|
273
|
0
|
Hejsan, vet inte var jag ska posta detta riktigt men tycker att det iaf hör hemma under kr...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Resa eller köpa möbler
av Anonym (Villrådig)
|
Sport & Fritid
|
|
271
|
0
|
Jag är sugen på att boka en sista minuten där jag skulle betala en del av resan för oss(f...
|
Sport & Fritid
Obesvarade
|
HJÄLP! Sjukpenning, arvode brf
av Anonym (Trög)
|
Ekonomi
|
|
254
|
0
|
Hej,Jag fick sjukskrivning 1 månad. Nu är det dag 15 och jag ska skicka en ansökan om sjuk...
|
Ekonomi
Obesvarade
|
Hypermesis gravidarum
av Heltforvirrad
|
Övrigt
|
|
187
|
0
|
Hjälpväntar mitt 3e barn men min andra HG graviditet, har panik för är inte långt gången ,...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Fråga om Instagram
av Anonym (Hurfunkardet)
|
Övrigt
|
|
245
|
0
|
Vet inte vart jag skulle lägga denna fråga i för kategori så lägger här. Efter googlande v...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Gratis AI-app för att ändra hårfärg?
av Anonym (AI app)
|
Övrigt
|
|
231
|
0
|
Någon som vet en gratis AI-app som kan ändra typ hårfärg? Vill helst inte betala för nått...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Akassa
av Mamman85
|
Övrigt
|
|
677
|
0
|
Undrar om man jobbar deltid o stämplar, hur många timmar de minst ersätter? Tänker ja ha s...
|
Övrigt
Obesvarade
|