V.5 gravid, vaknade med starka smärtor
av Tiniwini90
|
Ultraljud
|
|
444
|
0
|
Fick starka smärtor I magen, typ äggstock, blev typ svimfärdig och varade i några minuter...
|
Ultraljud
Obesvarade
|
Barn blodprov blodvärde
av The moon
|
Familjeliv - sajten
|
|
275
|
0
|
Hej mitt har haft eksem i ansiktet i nästan ett år . efter mycket tjat fick vi en re...
|
Familjeliv - sajten
Obesvarade
|
Mobbning och skolfrånvaro bland skolelever
av SpaKino
|
Ungdomar
|
|
536
|
0
|
Vi är två socionomstudenter från Lunds universitet som heter Linn och Kyriaki. Just nu arb...
|
Ungdomar
Obesvarade
|
av SpaKino
|
Tonåring
|
|
761
|
0
|
Vi är två socionomstudenter från Lunds universitet som heter Linn och Kyriaki. Just nu arb...
|
Tonåring
Obesvarade
|
av SpaKino
|
Mobbning
|
|
742
|
0
|
|
Mobbning
Obesvarade
|
av SpaKino
|
Skola
|
|
346
|
0
|
Vi är två socionomstudenter från Lunds universitet som heter Linn och Kyriaki. Just nu ar...
|
Skola
Obesvarade
|
Rävlandaskolan
av Emese
|
Skola
|
|
331
|
0
|
Hej, vi planerar att flytta till Rävlanda. Vi har 2 barn i åk 2, 4. Hur är Rävlandaskolan?...
|
Skola
Obesvarade
|
Nub-teorin
av Tildacleo
|
Ultraljud
|
|
563
|
0
|
Kan ni se vad denna har för kön? för mig är det 100procent en pojke, men hon på ultraljude...
|
Ultraljud
Obesvarade
|
Lövblåsare hela dagen
av SB7
|
Övrigt
|
|
473
|
0
|
De började kl 9, det var en timme paus vid kl11, nu har det varit från 12 till 3 och det v...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Barn och sociala medier
av Kandidatstudent
|
40+
|
|
1,3k
|
0
|
Hej föräldrar!Hur hanterar ni era barns sociala medieanvändning? Tycker ni sociala medier...
|
40+
Obesvarade
|
Barn och sociala medier
av Kandidatstudent
|
Ung förälder
|
|
552
|
0
|
Hej föräldrar!Hur hanterar ni era barns sociala medieanvändning? Tycker ni sociala medier...
|
Ung förälder
Obesvarade
|
Barn och sociala medier
av Kandidatstudent
|
Barn 6-12 år
|
|
379
|
0
|
|
Barn 6-12 år
Obesvarade
|
Att gå ner i vikt på rätt sätt.
av NorseSpirit
|
Hälsa
|
|
490
|
0
|
Hej vänner! Som personlig tränare har jag några raka tips för er som vill gå ner i vikt på...
|
Hälsa
Obesvarade
|
Har en fråga bara?
av MarkusJhnssn
|
Övrigt
|
|
291
|
0
|
Hej jag har vart singel nu 8 år nu.å jag är 24 nu snart😅.jag vet inte hur men verk...
|
Övrigt
Obesvarade
|
NIPT med babyscreen
av Ncityscapes
|
Övrigt
|
|
703
|
0
|
Hej. Är det någon som har gjort NIPT med Babyscreen? hur många dagar tog det tills att ni...
|
Övrigt
Obesvarade
|
God man "tvingade" mig byta bank. Bank sa att historik skulle finnas kvar. Nu kommer jag ej åt den. Swedbank
av fredrikje
|
Ekonomi
|
|
420
|
0
|
För lite mer än ett år sedan var jag tvungen att ta hjälp av god man. Hon var inte hjälpsa...
|
Ekonomi
Obesvarade
|
Vad är det som kurderna gjort som alla hatar?
av Anonym (muss)
|
Övrigt
|
|
194
|
0
|
När Nato-frågan var uppe och Turkiet satte stopp så var det kurderna man ville åt (förviss...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Ovitrelle
av osten7
|
Behandlingar
|
|
672
|
0
|
Har PCOS och är under behandling med Letrozol och Ovitrelle.Vår senaste och första omgång...
|
Behandlingar
Obesvarade
|
Marknadsundersökning om frön packet
av Finley11
|
Övrigt
|
|
1,2k
|
0
|
Hej, vi är några gymnasieelever som undrar om ni kunde ta nån sekund att svara på våran en...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Marknadsundersökning
av Finley11
|
Konsument/Inhandla
|
|
584
|
0
|
Hej, vi är några gymnasieelever som undrar om ni kunde ta nån sekund att svara på våran en...
|
Konsument/Inhandla
Obesvarade
|