Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Får en tandsköterska sätta in tandställning/räls på patient? av Anony­m (besv­i­ken) Övrigt 290 0 Utan att en tandläkare eller ortodontiassistent är med överhuvudtaget under besöket?  En t... Övrigt Obesvarade
0
290
Jävulsk hosta utan anledning av Anony­m (Host­) Hälsa 215 0 Jag har i säker åtta till tio veckors tid haft en fruktansvärd rethosta som visar sig vid... Hälsa Obesvarade
0
215
Otrivelle eller gravid? av Goose­0­1 Gravidit­etssymto­m 602 0 Tog otrivelle 29/9 och återförde en 5dagars blastis 5/9. Vad tror ni? Otrivelle eller svag... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
602
Nakenbad - Maspalomas av Anony­m (Swin­g­ing dick) Övrigt 382 0 HejÄr det någon som har erfarenhet från att bada naken på maspalomas på Gran Canaria?Det s... Övrigt Obesvarade
0
382
Pmsd av mersi­8­9 Kroppsli­gt 187 0 Hej jag lider av extrem pms ca 2 v innan mens.. fått premalex utskrivet nu.. någon som har... Kroppsli­gt Obesvarade
0
187
Söka stipendium av Miche­l­la Ungdomar 606 0 Hej. Min son ska söka ett stipendium i sina studier och ska skriva ett med minst 500 ord.... Ungdomar Obesvarade
0
606
Kille som legat med flera innan? av Anony­m (Anon­y­majag­) Relation­sproblem 263 0 Hur tänker/ känner ni tjejer som är eller vart tillsammans Med en kille som legat med mång... Relation­sproblem Obesvarade
0
263
Tjejer/kvinnor vad är föredrar ni att dejta? En äldre eller yngre kille? av Anony­m (Kill­e funde­r­in) Sex & Sånt 296 0 ren nyfikenhet ni kvinnor främst mellan 25-45 vad föredrar ni om ni får välja? Vill ni dej... Sex & Sånt Obesvarade
0
296
Rosa lätta flytningar av Skrol­l­an23 Gravidit­etssymto­m 700 0 Hej allesamman!! detta är mitt första inlägg.vi har försökt på barn nummer 2 i 2år men int... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
700
Fet vinter-dagkräm med SPF??? av Behov­A­vBett­s­kena Hälsa 199 0 Nu börjar det närma sig igen. Har flagnat något fruktansvärt i ansiktet de senaste vintrar... Hälsa Obesvarade
0
199
Fraktur i facettled (pars fraktur) av Anony­m (Back­p­ain) Hälsa 252 0 HejHar fått reda på att jag har en faktur i en facettled i ryggen. Är det någon som har er... Hälsa Obesvarade
0
252
Blodtrycksfall av spinalbedövning av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 244 0 Jag fick det förra gången jag gjorde kejsarsnitt, nu är jag gravid igen i vecka 17 och beh... Kroppsli­gt Obesvarade
0
244
Tidigt (ca v7-8) ultraljud i Linköpingstrakten? av curio­s­ity86 Oro för missfall 361 0 Hej, Någon som kan rekommendera någon privat klinik som kan göra tidigt ultraljud i Linköp... Oro för missfall Obesvarade
0
361
Graviditetspenning av Anony­m (Es) Tredje trimeste­rn 584 0 Hej! Är gravid i vecka 29 och har idag ansökt och skickat iväg ansökan om graviditetspenni... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
584
Jag kan inte låta bli annat än att älska den här grafen över hur mycket pengar de bästa 1920-30talsfilmerna tjänade vid release av Aniie­e Nöje 276 0 För jag älskar grafer. Detta är grafen över hur mycket pengar de 29 bästa (nåja...) filmer... Nöje Obesvarade
0
276
Tänka på din egna gräns av Anony­m (Berä­t­ta) Sex & Sånt 366 0 skulle du kunna eller har du någon gång kanske till och med ofta tänj på din grön inom sex... Sex & Sånt Obesvarade
0
366
Uttag av spiral av Malin­G­rahn Övrigt 282 0 Jag tog ut min spiral för 2 veckor sen och så fick jag en blödning 2 dagar efter som varad... Övrigt Obesvarade
0
282
BORTTAPPAD FÖRLOVNINGSRING av Anony­m (Help­m­e) Övrigt 525 0 Hej! Jag har tappat bort min förlovningsring och har panik. Den är så betydelsefull och ja... Övrigt Obesvarade
0
525
Ont när jag knöt skorna - farligt? av Anony­m ((noj­j­ig..)­) Andra trimeste­rn 1,0k 0 Hej!Väntar första barnet och är i vecka 19+5.Jag har börjat få en del mage och börjar känn... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
1,0k
Järnavlagringar av Anony­m (B) Övrigt 159 0 Om jag glömmer kvar lite vatten i en vit porslinskopp så blir det brungul missfärgning i b... Övrigt Obesvarade
0
159