Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Finns någon som misstänks att bebis har autism eller någon liknade i spädbarnstiden men det var inte till slutet?! av Anony­m (Mmmm­) Barn 0-12mån 417 0 Hej!   Finns någon som misstänks att bebis har autism eller någon liknade i spädbarnstiden... Barn 0-12mån Obesvarade
0
417
Negativ upplevelse av förlossning av Anony­m (S) Gravidit­et 385 0 Jag vaknade tidigt på morgonen av värkar i vecka 39+0.    Mitt första barn,  jag var 21 år... Gravidit­et Obesvarade
0
385
Drifttekniker vatten och avlopp? av Anony­m (VA) Övrigt 108 0 Vad tror in om att utbilda sig till drifttekniker inom vatten och avlopp?är det lätt eller... Övrigt Obesvarade
0
108
Ramzi teorin - stämde det? av Anony­m (Hopp­a­s) Ultralju­d 310 0 alltså att man kan se på tidigt ultraljud i vecka 6-8 beroende på vilken sida fostret är a... Ultralju­d Obesvarade
0
310
Ändra heltidsmåttet NU! av Anony­m (Anon­y­m) Familjer­ätt 697 0 Trodde jag läste fel när det stod till 2035!Vi är så många som går på knäna för & få i... Familjer­ätt Obesvarade
0
697
Är det här mellanblödning och varför? av Anony­m (Ovan­l­igt för mig) Kroppsli­gt 182 0 Jag fick mensen för 10-12 dagar sen, i mitt tycke någon dag för tidigt men den var helt so... Kroppsli­gt Obesvarade
0
182
Han sms:ar mindre. Bör jag vara orolig? av Anony­m (Anni­) Relation­sproblem 232 0 Varit ihop i 2 månader, dejtat totalt 6. Han har nästan aldrig sms:at ofta, han stil har v... Relation­sproblem Obesvarade
0
232
Gurkmejaextrakt i zinktillskott av Ella7­8­9 Oro för missfall 276 0 Hej!Testade positivt för 3 dagar sedan och det är väldigt tidigt, vi hade börjat försöka b... Oro för missfall Obesvarade
0
276
Vänta på ägglossning eller mens? av rosbu­s­ken Övrigt 315 0 Mensen har inte kommit efter uttag av p-stav (neg på gravtest 11+BIM, ska testa imorn igen... Övrigt Obesvarade
0
315
TENS gravid - farligt? av Anony­m (Orol­i­g bliva­n­de mamma­) Tredje trimeste­rn 595 0 Hej. Jag testar att starta en tråd igen om TENS. Jag vill veta vad som skulle kunna hända... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
595
Pms? av Anony­m (Anon­y­m18) Gravidit­etssymto­m 375 0 Hej alla! Det är så att jag för första gången fått en bekräftad äl med NC , har aldrig kun... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
375
Svagt positivt test imorse, negativt på em… ovitrelle som spökar? av Prett­y­TiedU­p Provrörs­befr. / IVF 270 0 Hej!Jag fick svagt positivt på graviditetstestet imorse. Det är 11 dagar sedan ovitrellen.... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
270
Hjälp en student, 30 sekunder frågor om familjeliv av Psyko­l­ogist­u­dent1­2­39 Övrigt 430 0 Hej!Jag pluggar psykologi och skulle vilja Ställa ett par snabba frågor till ett par perso... Övrigt Obesvarade
0
430
Triggerpunkter nacke/hals av Anony­m (Ida) Hälsa 329 0 Jag har spänningshuvudvärk och ostadighetsyrsel från nacke/hals.Fler mer detta som kan ge... Hälsa Obesvarade
0
329
Fruktansvärt rädd för sent missfall av Anony­m (Jag) Missfall 649 0 Jag har försvagad livmoderhals på grund av tidigare konisering .. ska försöka ta det kort... Missfall Obesvarade
0
649
Vilka konstgjorda blommor ska jag köpa? av Anony­m (blom­m­an) Övrigt 188 0 Jag funderar på att köpa några konstgjorda blommor. Typ snittblommor till en bukett.Det är... Övrigt Obesvarade
0
188
Mötesplatsen Hjälp! av Anony­m (??) Övrigt 171 0 HejNär jag gör ett sök på mötesplatsen så kommer det ju upp en rad personer.De som är onli... Övrigt Obesvarade
0
171
Drama på arbetsplatsen! Det är som en sandlåda. av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 335 0 Det är mycket drama på min arbetsplats och det känns som att det aldrig tar slut, det komm... Övrigt Obesvarade
0
335
Symtom som försvunnit av Anony­m (Orol­i­g) Oro för missfall 267 0 hej. befinner mig utomlands och har svårt att få tag på läkare just nu, så jag kollar här... Oro för missfall Obesvarade
0
267
Utbetalning av Anony­m (C) Övrigt 203 0 CSN flyttar fram datum för utbetalning varje dag trots att jag lämnat in en studieförsäkra... Övrigt Obesvarade
0
203