Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
GISSA KÖN? av Mamma­t­illpo­j­kar Ultralju­d 185 0 Så tacksam om ni vill gissa könet, själv tror jag det blir en pojke till men är så spänd.... Ultralju­d Obesvarade
0
185
Abort vecka 17 av emmap­a­soder Abort 898 0 Igår gjorde jag en abort i vecka 17 och eftersom jag själv sökte och läste alla berättelse... Abort Obesvarade
0
898
BSS, Ultima thule och Sverigedemokraterna. av Anony­m (doku­m­entär­) Övrigt 142 0 Är du intresserad av politisk historia, exempelvis med koppling till rubriken, då rekommen... Övrigt Obesvarade
0
142
Behandlingshem? av Anony­m (Hopp­f­ull) Missbruk 598 0 Hur vanligt är det att missbrukare, de som vill, får chansen att åka till behandlingshem?... Missbruk Obesvarade
0
598
IVF kliniker att rekommendera södra av Barbr­a­strei­s­and Provrörs­befr. / IVF 224 0 Hej!  Tar tacksamt emot tips på IVF kliniker som ni varit nöjda med 😊(I geografisk... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
224
Kort/försvagad livmoderstapp/cervix av Babus­h­kapow­e­r Grav. komplika­tioner 599 0 Hej! jag har en fråga till er (spec i Stockholm) som upptäckte en försvagad/kort livmoders... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
599
Tips på gynekologer med erfarenhet om endometrios av Mosse­m­os Övrigt 568 0 Hej, jag har under ca 4-5 år försökt att få en endometrios utredning men möts konstant av... Övrigt Obesvarade
0
568
Kommer även min andra nyfödd bebis få tänder? av Lokav Barn 0-12mån 368 0 Hej!Jag tänker mycket på detta!Min första nyfödd bebis fick två tänder när jag föddes, så... Barn 0-12mån Obesvarade
0
368
Cyclogest gravtest av minni­e­768 Övrigt 1,3k 0 Är på ruvardag 10 efter FET med en 6 dagars som var på väg ut ur skalet eller vad man säge... Övrigt Obesvarade
0
1,3k
Gravid efter 45 av Anony­m (Undr­a­r) Gravidit­et 239 0 Är det någon härute som blivit gravid naturligt efter 45? Hur gammal i så fall? Hur var gr... Gravidit­et Obesvarade
0
239
Ångest föräldraledighet av Anony­m (Lila­) Föräldra­skap 269 0 Jag har en tjej på snart 4 år o behöver ta ut f dagar. Om jag vill vara ledig från skolavs... Föräldra­skap Obesvarade
0
269
Mer ont några veckor efter ögon op? av Anony­m (Öga) Kroppsli­gt 214 0 Någon som opererat ögonen och upplevt att smärtan tilltagit efter några veckor? Funderar p... Kroppsli­gt Obesvarade
0
214
kry barnavårdcentral av Mimmi­M Barn 0-12mån 376 0 Har ni testat kry barnavårdcentral.Hur fungerar den?Finns det obligatoriska digitala möten... Barn 0-12mån Obesvarade
0
376
Ånger av Anony­m (G) Relation­sproblem 165 0 Har ni någon som ni har ghostat men ångrat? Och varför ghostade ni? Relation­sproblem Obesvarade
0
165
Ont av spiral? av Gullh­ö­nan Hälsa 193 0 Finns det någon mer som helt plötsligt fått typ mensvärk och ryggvärk av sin spiral? Fick... Hälsa Obesvarade
0
193
Möhippa men vad av Jagoc­h­dubli­r­vi Övrigt 504 0 En vän till mig ska gifta sig och vi planerar in möhippa någon gång i slutet av april elle... Övrigt Obesvarade
0
504
DOPPLER HJÄRTLJUD av genov­a­mii Övrigt 257 0 Hej. Jag skulle vilja köpa en DOPPLER för att kunna lyssna på bebisens hjärtljud, har ni n... Övrigt Obesvarade
0
257
Halsont av hosta, gravid v.39 av m894 Tredje trimeste­rn 1,0k 0 Hej! Jag åkte på en riktig dunderförkylning för några veckor sedan med en hemsk hosta. Har... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
1,0k
Gråa fläckar ögonvitan av Simon­9­090 Barn 3-5 år 829 0 Hej!  tänkte kolla om någon vars barn har eller har haft gråa fläckar på ögonvitan. Under... Barn 3-5 år Obesvarade
0
829
Inget avslag efter blodkump av isabe­l­70 Efter förlossn­ingen 1,9k 0 Jag födde för 3 & halv vecka sen & haft ”normalt” med avslag fram till idag då jag... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
1,9k