Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Någon som gjort T snitt kejsarsnitt? av Ankan­9­0 Övrigt 363 0 Hej tänkte kolla om någon varit tvungen att gör tsnitt vid kejsarsnitt ?jag var tvungen at... Övrigt Obesvarade
0
363
Hemsk dröm av Anony­m (V) Övrigt 252 0 Drömde en dröm som fått mig att må skit dåligt hela dagen. Den är kopplad till mitt liv oc... Övrigt Obesvarade
0
252
personlig assistent eller äldreomsorg av dream­o­fcyma­t­ics Övrigt 583 0 Funderar på att börja jobba inom personlig assistans eller inom äldreomsorgen. Är det någo... Övrigt Obesvarade
0
583
En märklig mens av MsSuz­y­Lee Övrigt 463 0 Min förra mens kom en vecka senare än vanligt och pågick någon dag kortare än den brukar.... Övrigt Obesvarade
0
463
Multicystisk njure av sofij­a Barn 0-12mån 422 0 jag har en dotter på 3 mån  som blev född med en multicystisk njure och nedsatt funktion v... Barn 0-12mån Obesvarade
0
422
Psykolog/kurator via text??? av Anony­m (Skri­v­aren) Psykisk ohälsa 184 0 Jag har i olika perioder prövat att gå hos både kurator och psykolog men känt att det mest... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
184
Nubb teorin av Delic­i­osa Fosterdi­agnostik 306 0 Hej!  någon som vill/kan gissa vad detta är för kön? 😊  Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
306
Menar han tro? av Anony­m (Mena­r­) Övrigt 142 0 En man jag träffar är otroligt välutbilda, snygg och rolig och jobbat som Professor.Han sä... Övrigt Obesvarade
0
142
Bröstmjölk redan i vecka fyra? av vårvä­n­nen Övrigt 373 0 Det är fortfarande ett par dar för tidigt att testa, så vill testa att bolla lite här och... Övrigt Obesvarade
0
373
2,4 i nackspalt av Anony­m (E) Gravidit­et 466 0 Upptäcktes på kub och va då i vecka 13. nån som vet om de är högt eller dåligt resultat? Ä... Gravidit­et Obesvarade
0
466
Hur är det att jobba som elevassistent? av Anony­m (Lind­a­) Övrigt 322 0 Ni som gör detta; trivs ni? Hur är lönen? Övrigt Obesvarade
0
322
Gråaktig prick/fläck i gommen, liten cirka 1-2 mm. Vad är det? av Anony­m (pric­k­) Kroppsli­gt 251 0 Upptäckte en liten prick, känns inte, buktar inte ut. Ingen knöl. Någon som har prickar/sm... Kroppsli­gt Obesvarade
0
251
Försöka skaffa syskon, manlig faktor av varka­m­ptill­s­yskon Fertilit­et och kropp 409 0 Vi har en dotter som är född 2017. Hon blev till via IVF. Vi vill gärna ha ett syskon men... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
409
Provera 10 dagar, ingen mens? av Anony­m (Prov­e­ra) Svårt att få barn 378 0 Har alltid haft regelbunden mens, mem efter mf så strula mensen, blödde helatiden. Ätit pr... Svårt att få barn Obesvarade
0
378
Energikrävande halvbror som ger mig dåligt samvete av Anony­m (task­i­g?) Relation­sproblem 244 0 Har en fantastisk familj och älskar allihopa. Men ibland är vi så röriga. Alla pratar i mu... Relation­sproblem Obesvarade
0
244
Mötesplats för trans av Anony­m (B) Sex & Sånt 228 0 TjoFinns ju platser för hetro som tinder , Badoo mm å där finns det även sök för gaymen fi... Sex & Sånt Obesvarade
0
228
Flytningar av Elina­2­002 Övrigt 399 0 Jag har läst i så många forum kring flytningar och är nu förvirrad. Betyder en tjock , kle... Övrigt Obesvarade
0
399
Konstig mens av Anony­m (!!!) Kroppsli­gt 182 0 Fick mens i måndagskväll, vilket var förväntat datum. På tisdagen fick jag kramper i magen... Kroppsli­gt Obesvarade
0
182
Nästäppa, andfådd, hjärtklappning gravid av Anony­m (Mult­i­TS) Gravidit­et 320 0 Varit förkyld från och till och mellan dess haft en fruktansvärd nästäppa.  Nästäppan gör... Gravidit­et Obesvarade
0
320
SKYDDA SGI av Blåbä­r­sskog­e­n Barnomso­rg 1,5k 0 Kan man lägga in föräldrapenning i efterhand när barnet fyllt 1 år, utan att förlora SGIn?... Barnomso­rg Obesvarade
0
1,5k