Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tsh 2.60. T4 fritt 11. är det hypotyreos? av Kaga Hälsa 317 0 Vi en annan provtagning för 2 månader sedan var tsh däremot 5. Men nu vid ett prov i torsd... Hälsa Obesvarade
0
317
Vinelle av Sarah­2­3 Sex & Sånt 1,1k 0 Hej, Gick på vinelle innan vi fick får första barn i typ 6-7 år utan några större biverkni... Sex & Sånt Obesvarade
0
1,1k
Flytta från Stockholm till en mindre stad 30+ ? av Anony­m (undr­a­r) Relation­sproblem 249 0 Hej, (lägger denna som relationsproblem då det gäller vänner)Jag har haft ett riktigt Stoc... Relation­sproblem Obesvarade
0
249
Polishämtning vid umgänge av Magda­8­4 Juridik 675 0 Är det någon som rent praktiskt vet hur det går till vid en polishämtning för umgänge?  Om... Juridik Obesvarade
0
675
En kändis 15 minutes of fame av USA11­1 Övrigt 274 0 Jag undrar hur länge en dokusåpa persons 15 minutes of fame varar asså hur lång tid efter... Övrigt Obesvarade
0
274
Kajak på hyrbil? av Molly­Z Sport & Fritid 321 0 Hej! Behöver lite tips från kajakister här! Jag har nyligen blivit singel, sommarstugefri... Sport & Fritid Obesvarade
0
321
Ska träffa mitt ex nästa vecka. Behöver pepp/synpunkter! av Anony­m (K) Relation­sproblem 192 0 För ca 6 månader sedan gjorde mitt ex slut med mig.  Jag var förkrossad men kan förstå hon... Relation­sproblem Obesvarade
0
192
Män - hur desperata är ni efter sex? av Anony­m (Stin­a­) Kroppsli­gt 175 0 Fråga till er killar även om jag är medveten om att alla inte är lika samma Hur långt är n... Kroppsli­gt Obesvarade
0
175
SVÅRT ATT FÅ BARN! Någon med erfarenhet av letrozol och rosenrot? av RMK20­2­4 Oförklar­lig barnlösh­et 1,1k 0 Hej!jag och min partner har försökt bli gravida i mer än 1,5 år. Min gynekolog har sagt ti... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
1,1k
Mannen jag dejtar vill ha ryggmassahr och rivmärken av en annan tjej av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 185 0 Jag har dejtat en kille ett tag och när jag snokade lite (ja jag vet att man inte ska göra... Övrigt Obesvarade
0
185
Karensavdrag snälla förklara av Ellip­e­llipa­n­g Övrigt 288 0 Kan någon förenklat berätta hur karensavdrag fungerar? Jag jobbar olika tider varje dag o... Övrigt Obesvarade
0
288
Tyresö mammor? av Selyn Hemmaför­älder 879 0 Hej!  tänkte kolla läget om det finns några i Tyresö som precis fått barn eller har barn s... Hemmaför­älder Obesvarade
0
879
Bli gravid? av JenLi­i­k Barn 0-12mån 307 0 Hej!jag är ny här ❤️jag undrar lite om jag slutade med mina minipiller i mån... Barn 0-12mån Obesvarade
0
307
IVF efter 40 av chawe­s Kost/Mat­vanor 600 0 Hej!Jag har haft två missfall och nu försöker vi med IVF på Eliva Clinic i Stockholm. Båda... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
600
HPV6 och HPV11, kondylom av Anony­m (Safe sex) Sex & Sånt 456 0 Jag har med stor sannolikhet blivit smittad av kondylomviruset. Jag är dock helt asymtomat... Sex & Sånt Obesvarade
0
456
Blödning i v. 6+ av Kiwik­i­wi Oro för missfall 633 0 Fick bruna flytningar igår och idag började de komma klarrött blod med klumpar, hittills b... Oro för missfall Obesvarade
0
633
Hjälp ett gäng studenter lära sig om pastamaskiner! av Flori­a­n98 Matlagni­ng 261 0 Hej! Vi är en grupp studenter från KTH som har fått i uppgift att vidareutveckla och ta fr... Matlagni­ng Obesvarade
0
261
Det här med ÄL, BIM och BF? av Anony­m (Wom) Gravidit­et 226 0 Ska försöka förklara så kort och tydligt som möjligt!Hade min senaste mens 14 November 202... Gravidit­et Obesvarade
0
226
Behöver HJÄLP! Kan inte ragga på tjejer och har aldrig haft en relation av hissa­r­koka Relation­sproblem 214 0 Jag är en ung man vid 20 års åldern och har aldrig haft en relation med en tjej eller sexu... Relation­sproblem Obesvarade
0
214
Vad håller Iran på med och vart ska det leda? av Andre­a­BD Politik 168 0 Jag tycker utvecklingen är lite oroande. Först skickar de Hizbollah och Hamas på Israel oc... Politik Obesvarade
0
168