Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Får bihåleinflammation en gång i månaden av Anony­m (Aj) Kroppsli­gt 276 0 Jag får huvudvärk som gör ont när jag böjer mig framåt, tryck i näsan som knakar och knäpp... Kroppsli­gt Obesvarade
0
276
Får rysningar på enstaka ställen utan att rysa av Anony­m (Kons­t­ig) Kroppsli­gt 330 0 Är det någon annan som ryser dvs håret typ ställer sig upp och man får en speciell känsla,... Kroppsli­gt Obesvarade
0
330
SGI under föräldraledighet av Anony­m (Förä­l­der) Ekonomi 367 0 Jag har varit föräldraledig i ett år nu Och har enbart använt 80 föräldradagar. Tanken är... Ekonomi Obesvarade
0
367
Tvillingpsykolog av Anony­m (K) Relation­sproblem 177 0 Hej är det någon som vet någon psykolog som inriktar sig på tvillingar och deras dynamik? Relation­sproblem Obesvarade
0
177
Båtbenet? av Anony­m (Lx) Hälsa 395 0 Igår snubblade jag till och tog såklart emot med handen, rätt ut, snabb smärta på samma si... Hälsa Obesvarade
0
395
Hjälp ditt barn att sova bättre med min nya Android-app! av Klaes­s­on Sömn/Dyg­nsrytm 839 0 Hej alla föräldrar, Jag ville dela med mig av något som jag tror kan vara till stor hjälp... Sömn/Dyg­nsrytm Obesvarade
0
839
Hur mkt fullvärdigt protein??? av Kråku­n­gen Kroppsli­gt 247 0 Jag läste nånstans (som jag nu ej hittar) att det räcker att bara en liten del av det prot... Kroppsli­gt Obesvarade
0
247
Jobbig pucka boendestöd av USA11­1 Övrigt 1,0k 0 Jag blir så jävla förbannad på en idiot som är min boendestöd tjatar på mig att söka andra... Övrigt Obesvarade
0
1,0k
Eftervåld i relationer med barn av Anony­m (Jobb­i­gtläg­e­) Övrigt 292 0 Hej,för ca 7 år sedan separerade jag och exet efter många år och två barn tillsammans.det... Övrigt Obesvarade
0
292
Att gifta sig i Sverige, vilka för- och nackdelar med att registrera äktenskap i Libanon? av Mggz Övrigt 291 0 Hallå,   Vi gifter oss religiöst i sverige, hon är ursprungligen libanesisk och jag är lat... Övrigt Obesvarade
0
291
Hur det är att leva med ASPD av Anony­m (ASPD­) Övrigt 302 0 Jag har ingen empati för andra människor. När jag hör om fruktansvärda saker som inträffar... Övrigt Obesvarade
0
302
Så less på att amma, behöver pepp av Anony­m (Koss­a­n) Föräldra­skap 275 0 Har en 8-månaders bebis som ammar rätt mkt än. Han äter mat tre gånger om dan med plus mel... Föräldra­skap Obesvarade
0
275
Flytta till Norrtälje av Anony­m (Sasi­) Övrigt 833 0 Hej är i tankar att flytta till Norrtälje. hur är staden? Vad är bästa/sämsta områden? Vad... Övrigt Obesvarade
0
833
Ekg-förändringar av Agek Hälsa 387 0 Någon som vet vad pressade ST-sträckor kan stå för på EKG? Inga som helst symtom som bröst... Hälsa Obesvarade
0
387
Skönhetsingrepp och influencers av björn­b­är1 Kroppsli­gt 208 0 Forskningsstudie för kandidatuppsats Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox e... Kroppsli­gt Obesvarade
0
208
''Sluta snå cyklar''. ''Lovar du det?''. Skämt i kyrkan, men smärtan var stor av Anony­m (.) Övrigt 281 0 Jag har varit kristen ett tag och känt känslor ifrån kyrkan och i andra ställen, bara för... Övrigt Obesvarade
0
281
Ersättning av pappa­n­84 Familjeh­em 1,2k 0 Har nyligen blivit SFV till en 2åring. Fick ett avtal hemskickad från kommunen där vi skul... Familjeh­em Obesvarade
0
1,2k
Vad händer efter diagnos reumatism? av Anony­m (Asta­) Hälsa 270 0 Är en kvinna mitt i livet som känt av ledvärk och nu utreds för ledgångsreumatism. Nu är d... Hälsa Obesvarade
0
270
Vad gör det med oss när influencers marknadsför skönhetsingrepp? av Anony­m (snäl­l stude­n­t) Skönhet 648 0 Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox eller andra och kanske större skönhets... Skönhet Obesvarade
0
648
Ont ledband (?) i ena tummen av Anony­m (skor­r­e) Kroppsli­gt 316 0 Funderar på vad fasen som hänt med min tumme, de gör ont som satan när jag trycker på ovan... Kroppsli­gt Obesvarade
0
316