Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tyda graviditetstest av Majas­t­ina19­9­7 Första barnet 663 0 Hej! Ska ha mens om 6 dagar men testa idag med ett vanligt test. Vill någon tyda mitt test... Första barnet Obesvarade
0
663
Foster hjärtslag av patri­c­iaaah Grav. komplika­tioner 422 0 Hej är gravid i v 6+1 och hjärtfrekvensen på fostret ligger på -97/minut vilket tydligen v... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
422
Swesub, dreamfilm av Lantg­å­rd Övrigt 639 0 Swesub, swefilmer, dreamfilm etc.  hur gör man för att se en film från mobilen utan att be... Övrigt Obesvarade
0
639
Kvinnor: Vad är viktigast för dig under sex? av Anony­m (Lide­l­se) Sex & Sånt 517 0 Välj det alternativ som är viktigast även om det säkert är en kombination.Och det här hand... Sex & Sånt Obesvarade
0
517
När din kvinna tar initiativ till sex? av Anony­m (Lärd­o­m) Sex & Sånt 463 0 Händer det att din kvinna tar initiativ till sex? Om och när hon så gör, vad tror du är de... Sex & Sånt Obesvarade
0
463
Hjärtaktivitet syns inte men fostret lever? av cecil­i­anys Oro för missfall 672 0 Hej! I fredags 12/1 fick vi bekräftad tvillinggraviditet (enäggs) via ivf. Jag trodde jag... Oro för missfall Obesvarade
0
672
Beroende av drömmar av Anony­m (Nina­) Kroppsli­gt 185 0 Konstig rubrik kanske, men visste inte riktigt hur jag skulle förklara kortfattat.De senas... Kroppsli­gt Obesvarade
0
185
Litar inte på andra män - Vet inte vart problemet/traumat är någonstans - Man av Anony­m (30 år) Övrigt 81 0 Hej!Jag har inte tid hos VC eftersom jag jobbar en hel del och varken kan eller vill ansök... Övrigt Obesvarade
0
81
Bajskorv onormal av Anony­m (Fis) Kroppsli­gt 167 0 Löste att flytande bajskorvar inte är frisktJag har flytande bajskorvar då o då o jag vet... Kroppsli­gt Obesvarade
0
167
Händer ofta att jag blir så torr i halsen att jag inte kan andas av Anony­m (hems­k­t) Kroppsli­gt 114 0 För några år sedan hände det bara om jag harklat mig mycket eller spottat mycket när jag v... Kroppsli­gt Obesvarade
0
114
Kär i 16 år äldre tjej av Smuli­s­0202 Relation­er 525 0 Hej! 22 åring tjej här som har fallit för min tjejkompis, som är 16 år äldre än mig och 99... Relation­er Obesvarade
0
525
Kär i 16 år äldre straight tjej av Smuli­s­0202 Familjel­iv - sajten 313 0 Hej! 22 åring tjej här som har fallit för min tjejkompis, som är 16 år äldre än mig och 99... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
313
Förändra mitt tankesätt av Separ­a­tions­m­amman Skilsmäs­sa/Separ­ation 296 0 Hej!Jag har skrivit två nya inlägg på min blogg "Separationsmamman". Inläggen handlar om a... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
296
Dubbelkandidat av Anony­m (TS) Övrigt 172 0 Hej,Någon här som har skrivit två st kandidatexamen samtidigt? Vilka ämnen och hur gick de... Övrigt Obesvarade
0
172
Otrohet av cindy­1­1 Otrohet 675 0 Jag var gift i 20 år tyvärr gled vi i från varandra jag var otrogen  sen fick  vi hop det... Otrohet Obesvarade
0
675
En skräckberättelse jag spelade in av Einar­2 Dator & Teknik 730 0 Vad tycker ni? Blev kanske inte så bra då jag är något förkyld men försökte i varje fall..... Dator & Teknik Obesvarade
0
730
Ägglossning eller inte..? av funde­r­at Fertilit­et & Kropp 248 0 Jag började testa för ägglossning i torsdags.. använder RFSU billiga stickor.. torsdags va... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
248
Alltid rinande näsa vid min vänstra näsborre av Anony­m (.) Övrigt 162 0 Det är inte allergi, men jag har i princip alltid en rinnande vätska vid min vänstra näsbo... Övrigt Obesvarade
0
162
Gissa kön 15+5 av fazer­f­azer Ultralju­d 369 0 Ett sent första ultraljud resulterade i denna bild, vad tror ni? 😁 Ultralju­d Obesvarade
0
369
Alltså tandjävel!! av HeiHe­i Hälsa 437 0 Jag har en tand som ilar så gud förbannat så fort det blir minus ute, hemma så dricker jag... Hälsa Obesvarade
0
437