Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Donald Trump av WiNAM­p 2000 Nöje 639 0 Letar efter ett klipp där Donald Trump dansar, nån som har länk?https://youtu.be/j6hLaKW8c... Nöje Obesvarade
0
639
Triptyl, erfarenheter av Anony­m (Mira­n­da) Kroppsli­gt 181 0 Asså dom e ju sååå bra. Nån annan som tar dom? Tar 10mg till natten 2-3kvällar i veckan mo... Kroppsli­gt Obesvarade
0
181
Bioidentiska hormoner klimakteriet av Trils­k Hälsa 571 0 Hej! Ska precis börja med progesteron och lanzetto spray.Någon som tagit hormoner och vill... Hälsa Obesvarade
0
571
Förvirrande resultat på VUL+HCG av Jo i solen Kost/Mat­vanor 281 0 Läget är minst sagt förvirrat här. Jag hade ägglossning den 6/12 och fick mitt första posi... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
281
Streaming bland barn av edku Barnomso­rg 1,0k 0 Hej! Jag deltar i ett gruppsamarbete på umeå universitet där vi undersöker hur föräldrar s... Barnomso­rg Obesvarade
0
1,0k
Visningar av chokl­a­dpudd­i­ng Familjel­iv - sajten 367 0 Är visningar i trådar unika visningar eller alla visningar? Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
367
Var snäll mot tjejer av Anony­m (Kaff­e­drake­n­) Övrigt 203 0 Tjejer mer missnöjda än killar med sin kropp Vikthets och utseendehets. Medierna pushar fö... Övrigt Obesvarade
0
203
PRESENTRIM av Sandi­i­eliie Övrigt 3,7k 0 Min man fyller 30år och har önskat sig en hotellnatt och middag på restaurang med goda dri... Övrigt Obesvarade
0
3,7k
ÖKAT HCG trots blödning och MA? av Kresc­h­ma Oro för missfall 572 0 Jag tog ut spiralen 30/10 och plussade på clearblue digitala veckoindikator där resultatet... Oro för missfall Obesvarade
0
572
Ikt implantat av Bm8 Övrigt 297 0 Jag har fått ett ikt inplantat insatt emot min vilja och undrar om någon annan varit med o... Övrigt Obesvarade
0
297
Varför söker man mycket uppmärksamhet? av Rabar­b­a Övrigt 150 0 Har funderat lite? om man lägger upp mycket i typ sociala medier - varför gör man det? Jag... Övrigt Obesvarade
0
150
Varför vill man ha uppmärksamhet hela tiden? av Rabar­b­a Psykolog­i 882 0 Har funderat lite… om man lägger upp mycket i typ sociala medier - varför gör man det? Jag... Psykolog­i Obesvarade
0
882
Till er som har haft hjärtsäcksinflammation. av Vinai Hälsa 585 0 Hej, det är så att jag blivit diagnostiserad med hjärtsäcksinflammation för 7 veckor sen.... Hälsa Obesvarade
0
585
Hur fungerar denna el panna ? av majja­5 Övrigt 427 0 Är det någon kunnig man här som vet något om denna el panna, Focus P-20 ? Den står i hus j... Övrigt Obesvarade
0
427
Sjukvården behandlar folk som barn av Andre­a­BD Samhälle 295 0 Jag har varit ganska irriterad över att jag inte fick de detaljerade resultaten av en magn... Samhälle Obesvarade
0
295
Missfall eller ej efter blödning... av Katta­s­trofe­n­s Grav. komplika­tioner 434 0 Hej! Hade en lättare blödning v7. Kom lite rädd blod vid toabesök 2ggr på kvällen ev minim... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
434
40+ av Anony­m (Plut­t­) Föräldra­skap 295 0 Här samlas vi 40+ som försöker bli gravida! Jag är 43 år och är inne på fjärde försöket! ä... Föräldra­skap Obesvarade
0
295
Sexchatt utan krångel av Kalle­m­olle Sex & Sånt 403 0 Vilken är den sexchatt ni rekommenderar? Sex & Sånt Obesvarade
0
403
Vem har den säkraste svar? av Ae414­3­0 Ultralju­d 439 0 NIPT VS RULTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-12-31 13:11Privat ultraljud vill kolla i... Ultralju­d Obesvarade
0
439
PAPP-A och HCG-fri referensvärde av Jacqu­e­Rafae­l Fosterdi­agnostik 464 0 Hej.. Jag är oerhört orolig! Igår gjorde jag KUB och barnmorskan sa att hon skulle försöka... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
464