Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Finns det hopp? av Anony­m (Anon­y­majag­) Övrigt 406 0 Nu tänker jag ändå göra en sådanhär, är jag gravid eller inte tråd För jag har ingen annan... Övrigt Obesvarade
0
406
Singelsajt efter intressen! av Anony­m (Crim­s­on and clove­r­) Sex & Sånt 318 0 Oavsett om ni är singel eller ej. Skulle ni söka er nästa partner på en datingsajt som utg... Sex & Sånt Obesvarade
0
318
IVF av Anony­m (Barn­l­ängta­n­) Ensamstå­ende/Sin­gel 953 0 Någon som gjort ivf med donerade spermier och lyckats i Skåne? Vilket ställe valde ni? Har... Ensamstå­ende/Sin­gel Obesvarade
0
953
Blev förtjust i en dam från en reality-show, för att hon påminde om min kompis av Anony­m (.) Övrigt 209 0 Jag blev väldigt förtjust i en dam för att hon påminde om min kompis. Och då menar jag att... Övrigt Obesvarade
0
209
Dreglar av Anony­m (Mali­n­) Barn 3-5 år 557 0 Hej! Jag börjar bli orolig för min dotter som har lite svårigheter påförskolan med både fi... Barn 3-5 år Obesvarade
0
557
Springmask, hjälp! av Jenny­9­393 Övrigt 624 0 Hej allesammans!  Vi har haft springmask här hemma i omgångar ända sen sonen fick det för... Övrigt Obesvarade
0
624
Keratinbehandling av Hope4 Mode 822 0 Ni som har gjort keratinbehandling, brukar man tappa hår efter när den har släppt?  Mode Obesvarade
0
822
Går inte att komma ur felsäkert läge, få igång kontroller eller klicka vidare på systemfel ps4 av ALLIE­V­ERDO Dator & Teknik 625 0 Hej,Något har hänt med vårt ps4. Visar bilder nedan. Går inte trycka ok för kontrollerna g... Dator & Teknik Obesvarade
0
625
Hematom som växer av Anony­m (Orol­i­g) Gravidit­et 658 0 Jag är gravid och fick en blödning med smärta i v 12, denna avtog och de kunde inte riktig... Gravidit­et Obesvarade
0
658
Ni som gjort övre ögonlocksplastik... av Anony­m (Nyop­e­rerad­) Kroppsli­gt 282 0 Jag gjorde för 12 dagar sedan en övre ögonlocksplastik eftersom jag nu när jag närmar mig... Kroppsli­gt Obesvarade
0
282
Ni som använder Owlet andningslarm av Lunam­a­j Övrigt 2,1k 0 Vi använder oss av Owlet andningslarm vilket vi än så länge varit väldigt nöjda med, därem... Övrigt Obesvarade
0
2,1k
olyckligt kär i 24 år av Anony­m (Sad Girl) Relation­sproblem 428 0 När jag var 20 år så träffade jag på universitetet en man jag aldrig kommer sluta älska. F... Relation­sproblem Obesvarade
0
428
Hjälp av Anony­m (F) Kroppsli­gt 238 0 Jag har alltid haft fin och problemfre hy men nu efter varje finne får jag en röd prick oc... Kroppsli­gt Obesvarade
0
238
Överbelastning/fel rörelse av Anony­m (C) Hälsa 311 0 Hej!Tränade och rörde min axel axel arm hastigt och fel. Det var för 10dagar sedan. Smärta... Hälsa Obesvarade
0
311
Barnlängtan och För få spermier, icsi? av Anony­m (Vaiv­a­) Utrednin­g 949 0 Hej! nyligen gjort 2 spermaprover vars båda visade på få spermier. står så här i första pr... Utrednin­g Obesvarade
0
949
Borlänge: Finns fler som söker nya vänner med barn? :) av marti­n­i87 Övrigt 1,3k 0 Ja, som rubriken antyder :) Vi flyttade till Borlänge från Stockholm för några år sen. Har... Övrigt Obesvarade
0
1,3k
Steril efter kejsarsnitt? av panda­r­inen Oförklar­lig barnlösh­et 1,5k 0 Hej jag har försökt få till ett andra barn i snart 4 år… mitt första fantastiska barn som... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
1,5k
Graviditet under första trimestern: De tidiga stadierna av ett nytt liv av Timot­h­yDiur­b Första trimeste­rn 480 0 Den första trimestern av graviditeten är en period full av förändringar och anpassningar s... Första trimeste­rn Obesvarade
0
480
Hej av Anony­m (Hll) Ny på Familjel­iv 577 0 Hej allihopa, Är det någon här som tidigare har sökt till tandsköterskeutbildningen i Stoc... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
577
HP Smart Tank 7005 av valla­k­ra Dator & Teknik 369 0 En jättekonstig fråga:Kan man använda tex Heat Transfer Paper i en sådan skrivare?Var lägg... Dator & Teknik Obesvarade
0
369