Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Dejtingsajt av inezf­a­22 Relation­er 918 0 Vad säger ni, vilken eller vilka dejtingsajter är bra för en 48 årig kvinna i Stockholm? S... Relation­er Obesvarade
0
918
Runka utan att spruta av Anony­m (Pens­i­onäre­n­) Sex & Sånt 388 0 Jag har passerat 70 bast och är glad att fortfarande få erektion och en hård kuk. Runkar d... Sex & Sånt Obesvarade
0
388
Konstig natt av Anony­m (B) Övrigt 164 0 Vaknade mitt i natten av att jag slog ihop käkarna snabbt och hårt mot varandra. Som ett k... Övrigt Obesvarade
0
164
Swinger klubb av isak1­2­5a Sex & Sånt 356 0 De som har erfarenhet av swinger klubb ge oss råd vi ska besöka swinger klubb för första g... Sex & Sånt Obesvarade
0
356
Vet inte vad jag vill av Anony­m (C) Sex & Sånt 769 0 Så här, 35år, i förhållande sedan 15+ år, har barn, tagit oss förbi småbarnsåren, har vill... Sex & Sånt Obesvarade
0
769
Min son har svårt att acceptera min nya av Marti­n­a1982 Varannan­-veckas förälder 685 0 Hej! Jag och barnens pappa separerade för ca 2 år sedan. vi har varannan vecka och det har... Varannan­-veckas förälder Obesvarade
0
685
Sex and the city 😜 av Sebas­t­ian47­7­7 Relation­er 365 0 först detta är inte menat att vara en gråtfest. Jag är i stora drag nöjd med min tillvaro.... Relation­er Obesvarade
0
365
Ni som har/haft etanolkamin av Daims­t­ruten Övrigt 1,2k 0 Tycker ni att dom är mysiga och tillför något eller var det ett onödigt köp? Ger den nån v... Övrigt Obesvarade
0
1,2k
Presentation av augustimammor av Mamma­Å­sa Första trimeste­rn 321 0 Hej!Jag tänkte att vi kan presentera oss, vi mammor med bf i august. Jag heter Åsa och jag... Första trimeste­rn Obesvarade
0
321
Kundundersökning av TheoR­a­uswal­l Samhälle 119 0 Hej, vi är en grupp med andraårs gymmnasieelever på Nösnässkolan i Stenungsund. Vi arbetar... Samhälle Obesvarade
0
119
V38 extrem trötthet och frusen? av ladyl­o­vely Tredje trimeste­rn 653 0 Hej på er, Klev in i v 38 igår och sista 2 veckorna har jag haft mycket förvärkar, speciel... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
653
Träffa nya roliga människor! av Kulla­n­43 Relation­er 304 0 Hej där ute, Kanske är det en 40års kris men jag känner att nu är det dags att tänka mer p... Relation­er Obesvarade
0
304
Kontrollerar man en särbo vid säkerhetsprövning? av Galen­p­erson Övrigt 169 0 Min partner ska genomgå en säkerhetsprövning i säkerhetsklass 1. Om de frågar ifall han ha... Övrigt Obesvarade
0
169
Kort glapp mellan terminsslut och BF - hur ansöka för att skydda SGI? av Anony­m­444 Barnomso­rg 705 0 Min bebis är beräknad 16/1 och jag är just nu på min sista termin av mina studier. Termine... Barnomso­rg Obesvarade
0
705
Engelska skolan Nacka av lilla­r­osen8­1 Familjel­iv - sajten 428 0 Hej!Har blivit erbjuden en plats till 4:an men jag vet inte så mycket om skolan. Ni som ha... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
428
Julsagor att lyssna på av Ander­9­13 Övrigt 238 0 Så här i juletid tycker jag att det är mysigt att lyssna på julsagor ihop med  barnen. Här... Övrigt Obesvarade
0
238
Handläggare FK av Anony­m (J) Övrigt 187 0 kan man på något sätt se vem ens handläggare är på försäkringskassan? Kan ej ringa så måst... Övrigt Obesvarade
0
187
Underhudsfinne av Josep­h­crulk Skönhet 1,0k 0 Har alltid haft bra hy och inte haft underhudsfinnar sedan tonåren vad jag kan minnas. Nu... Skönhet Obesvarade
0
1,0k
Efterlysning till media, IVF-par av Journ­a­listB­o­husla­n­ingen Provrörs­befr. / IVF 245 0 Wiveca Ström heter jag och är journalist på Bohusläningen i Uddevalla. Vi är just i startg... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
245
Prolaktin och fertilitet av Lolle­e­e Övrigt 1,3k 0 Hej allihop! Jag (32 år) och min sambo (31 år) är under pågående fertilitetsutredning efte... Övrigt Obesvarade
0
1,3k