Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Jobba på KTS av Nejli­k­an89 Övrigt 395 0 Hej! Går i tankarna på att söka en ledig tjänst inom LSS på ett fritids med korttidstillsy... Övrigt Obesvarade
0
395
Det borde finnas fritisgårdar för vuxna utan diagnos av USA11­1 Övrigt 585 0 Det borde finnas fritidsgårdar för vuxna utan diagnos varför finns det inte det. Dit ensam... Övrigt Obesvarade
0
585
Hugger när jag böjer mig av Hadt Grav. komplika­tioner 691 0 Håller på att natta ena barnet som flyger runt som en virvelvind i sängen så går från halv... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
691
Illamående,ryggvärk,huvudvärk och yrsel! Vad hände?? av Matro­s­sofia­9­2 Gravidit­etssymto­m 869 0 Hallå!!  jag och min sambo är inne på våran snart 8:de månaden med försök till att få barn... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
869
Babyplan Herbal Fertility Programme av Julia­b Oförklar­lig barnlösh­et 837 0 Är det någon som har testat Babyplan Herbal Fertility Programme?resultat??börjar bli despe... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
837
Mående av tak Psykolog­i 495 0 Hej, jag visste inte vart jag skulle skriva så jag tänkte fråga här om råd kring måendet. ... Psykolog­i Obesvarade
0
495
Fråga till föräldrar av Mamma­t­illso­f­ia Barn 6-12 år 466 0 Hej! Jag läser ett Master program på Lunds universitet och gör just nu en undersökning av... Barn 6-12 år Obesvarade
0
466
Hitta dejter IRL? av Jenni­e Aquil­o­nius Relation­er 776 0 Hej! Har du tröttnat på dejtingapparna och hittat sätt att hitta dejter ute i den fysiska... Relation­er Obesvarade
0
776
Gravid igen och har dotter på 7 månader. Tidig blödning? Komplikationer? av Gabri­e­llaem­i­ll Kost/Mat­vanor 964 0 Hej, som jag skrev i rubriken så har jag en dotter på 7 månader och tror att jag kan va gr... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
964
GISSA KÖN? av Mamma­t­illpo­j­kar Ultralju­d 245 0 Så tacksam om ni vill gissa könet, själv tror jag det blir en pojke till men är så spänd.... Ultralju­d Obesvarade
0
245
Abort vecka 17 av emmap­a­soder Abort 994 0 Igår gjorde jag en abort i vecka 17 och eftersom jag själv sökte och läste alla berättelse... Abort Obesvarade
0
994
BSS, Ultima thule och Sverigedemokraterna. av Anony­m (doku­m­entär­) Övrigt 168 0 Är du intresserad av politisk historia, exempelvis med koppling till rubriken, då rekommen... Övrigt Obesvarade
0
168
Behandlingshem? av Anony­m (Hopp­f­ull) Missbruk 666 0 Hur vanligt är det att missbrukare, de som vill, får chansen att åka till behandlingshem?... Missbruk Obesvarade
0
666
IVF kliniker att rekommendera södra av Barbr­a­strei­s­and Provrörs­befr. / IVF 260 0 Hej!  Tar tacksamt emot tips på IVF kliniker som ni varit nöjda med 😊(I geografisk... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
260
Kort/försvagad livmoderstapp/cervix av Babus­h­kapow­e­r Grav. komplika­tioner 676 0 Hej! jag har en fråga till er (spec i Stockholm) som upptäckte en försvagad/kort livmoders... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
676
Tips på gynekologer med erfarenhet om endometrios av Mosse­m­os Övrigt 625 0 Hej, jag har under ca 4-5 år försökt att få en endometrios utredning men möts konstant av... Övrigt Obesvarade
0
625
Kommer även min andra nyfödd bebis få tänder? av Lokav Barn 0-12mån 413 0 Hej!Jag tänker mycket på detta!Min första nyfödd bebis fick två tänder när jag föddes, så... Barn 0-12mån Obesvarade
0
413
Cyclogest gravtest av minni­e­768 Övrigt 1,6k 0 Är på ruvardag 10 efter FET med en 6 dagars som var på väg ut ur skalet eller vad man säge... Övrigt Obesvarade
0
1,6k
Gravid efter 45 av Anony­m (Undr­a­r) Gravidit­et 288 0 Är det någon härute som blivit gravid naturligt efter 45? Hur gammal i så fall? Hur var gr... Gravidit­et Obesvarade
0
288
Ångest föräldraledighet av Anony­m (Lila­) Föräldra­skap 303 0 Jag har en tjej på snart 4 år o behöver ta ut f dagar. Om jag vill vara ledig från skolavs... Föräldra­skap Obesvarade
0
303