Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fick barn i Juli, fick tillbaka mensen i September. Nu är mensen 18 dagar sen. av Anony­m (J) Gravidit­et 385 0 Fick mitt tredje barn. Har inte kunnat amma något barn längre än 1-1,5 månad. Efter alla 3... Gravidit­et Obesvarade
0
385
Vad har ni för frisyr och hårfärg? av Sween­e­yTodd Skönhet 367 0 Och är ni nöjda? Jag har ungefär håret till axlarna, men vill ha riktigt långt hår. Jag är... Skönhet Obesvarade
0
367
Nub- gissa kön av emmaa­a­aaaa Ultralju­d 392 0 Hej! Någon som kan gissa om det är en pojke eller flicka? :) vecka 12+6 gärna kombinerat n... Ultralju­d Obesvarade
0
392
Frågor om spricka i tanden, nerv, lagning? av Anony­m (Tröt­t på tandp­r­oblem­) Kroppsli­gt 249 0 Tanden längst in nere, har ingen visdomstand bredvid, har nu och då reagerat lite på något... Kroppsli­gt Obesvarade
0
249
Tandvård under graviditet av Natke Övrigt 178 0 Hej! 🌸 Vi vill veta mer om vad du som gravid tycker och tänker om tandvård. Vi är... Övrigt Obesvarade
0
178
Jobbkris - hjälp av Minni­m­unni Övrigt 475 0 För ett år sen tog min projektanställning slut på en arbetsplats jag tyckte oerhört mycket... Övrigt Obesvarade
0
475
En stor stark av Anony­m (fred­a­gsskå­l­) Övrigt 193 0 man är bra, om man själv har flickmuskler  Övrigt Obesvarade
0
193
Varför gör brösten jätteont vissa månader och vissa inte? av GuldK­v­innan Barnläng­tan 256 0 Någon som vet? :) Barnläng­tan Obesvarade
0
256
Tandvård under graviditet av Natke Övrigt 211 0 Hej! 🌸 Vi vill veta mer om vad du som gravid tycker och tänker om tandvård. Vi är... Övrigt Obesvarade
0
211
Ni som har städhjälp... av Anony­m (Gill­a­r städh­j­älp) Övrigt 134 0 Hur ofta har ni städhjälp och hur mycket städar ni själva emellan städhjälpsgångerna?Vi ha... Övrigt Obesvarade
0
134
Feber hos kvinna och spermier av Elisa­b­et112 Fertilit­et & Kropp 277 0 Hej!! vi försöker få barn igen och jag greppar efter halmstrån känns det som, analyserar d... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
277
Barn som pussar varandra av Frida­1­23123 Barn 1-2 år 662 0 Måste fråga, min son 14 månader har börjat pussa andra barn på kinden, munnen? Är detta et... Barn 1-2 år Obesvarade
0
662
Tradera. Ångrade mig. Vad kan hända nu? av Anony­m (Jork­a­d) Ekonomi 369 0 Jag vet att det är jag som gjorde fel, skulden ligger på mig. Bud är bindande. Kontaktade... Ekonomi Obesvarade
0
369
Testar gyn både herpes typ 1 och 2?? av Anony­m (Lill­a lilja­n­) Sex & Sånt 520 0 Hej,Jag har mina misstankar kring att jag är gravid, men det är lite tidigt för test än så... Sex & Sånt Obesvarade
0
520
P ferritin av Ellip­e­llipa­n­g Hälsa 362 0 Tror det var detta värde eller iaf järnflrrådet som va dåligt på mig. Är det vanliga järbr... Hälsa Obesvarade
0
362
Mens efter 9 v trots helamning?? av Anony­m (Ts) Kroppsli­gt 135 0 Har nån annan varit med om att mensen återvänt efter 9 v trots helamning? Ammar typ 8-12 g... Kroppsli­gt Obesvarade
0
135
Ångest av Anony­m (Rädd­) Missfall 498 0 Fick mf  den 16/10 redan den 13/10 märkte jag att något var konstigt Med måendet. Vart hel... Missfall Obesvarade
0
498
Ilsningar i tänderna gravid av ildi8­1 Tredje trimeste­rn 382 0 Hejjag undrar om någon har varit med om som jag har. Är gravid i vecka 36 och har ilningar... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
382
Distansjobb fiktiv person Tinder av Gabby­7­6 Övrigt 377 0 Jag har fått erbjudande om jobb på distans där man ska vara en fiktiv person med fake prof... Övrigt Obesvarade
0
377
Du som gjort hysteroskopi- lugna mig! av Drömm­e­nom3 Övrigt 772 0 Jag ska göra en Hysteroskopi pga tjock livmoderslemhinna vilket upptäcktes under en ivf. Ä... Övrigt Obesvarade
0
772