Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hjärntvättning? av Anony­m (Mår illa) Övrigt 180 0 Hon skickar videor på folk som sitter o babblar om hur det är att ha vissa diagnoser. Förl... Övrigt Obesvarade
0
180
För lite fostervatten vid kub? av Natal­i­na145­1 Ultralju­d 470 0 Som rubriken lyder sa barnmorskan på kub idag att hon tyckte det kändes som att det var fö... Ultralju­d Obesvarade
0
470
tips om gratis kaloriapp med "veckoöversyn" av gnipö­k­åms Kosthåll­ning 515 0 hej, vet nån om det finns en app eller hemsida som är gratis för att räkna kalorier med "v... Kosthåll­ning Obesvarade
0
515
Bryr mig inte om manliga kompisar längre - Är det min biologiska klockan som tickar? av Anony­m (Gubb­s­juk?) Övrigt 177 0 Jag har väl alltid varit intresserad av tjejer och kvinnor. Men jag har alltid haft killko... Övrigt Obesvarade
0
177
Personer som dejtar sökes till intervju av Jenni­e Aquil­o­nius Relation­er 422 0 Har du varit i ett situationship? Eller har erfarenhet av zombieing? Jag skriver en artike... Relation­er Obesvarade
0
422
Pedagogiska teorier och praktiker av Anony­m (E) Ekonomi 264 0 Ni som gjort slutprov i det, och Även pedagogikt ledarskap. Vad ska man plugga till? Vad k... Ekonomi Obesvarade
0
264
Vaknar av att inte kunna andas? av yny Tredje trimeste­rn 1,1k 0 Två gånger nu, ena gången för kanske 1-2 månader sen och andra gången inatt, har jag vakna... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
1,1k
Incels på reddit av anony­m­mtjej­j Samhälle 244 0 Gick och klubbade utan killen för vi va långdistans och hade då på mig en förlovningsring/... Samhälle Obesvarade
0
244
Socionomer sökes av Anony­m (L) Övrigt 198 0 Jag har läst halva socionomutbildningen, men har börjat känna mer och mer att jag ägnar 3,... Övrigt Obesvarade
0
198
Gravid? av Jojoh­a­nna99 Kost/Mat­vanor 719 0 Nån mer gravid? hur mår ni? Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
719
Skall och nubbterorin av Malin­k­aa Ultralju­d 221 0 Hej.  har idag varit på nipt och undrar om någon skulle kunna se vad det kan tänkas vara f... Ultralju­d Obesvarade
0
221
Bli gravid efter p-stav av Boknö­r­dsmam­m­a Övrigt 235 0 Hej,jag vill så gärna plocka ut min p-stav, håller på att övertala min sambo för tillfälle... Övrigt Obesvarade
0
235
SM på planritning av vemve­t­intej­a­galls Övrigt 567 0 Någon som vet vad det står för? Övrigt Obesvarade
0
567
Nipt i Värmland av Septe­m­berB Fosterdi­agnostik 553 0 Är det någon som gjort NIPT i Värmland (genom Karlstads sjukhus)?Kom provsvaren upp på Kar... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
553
Mensvärk av scorp­i­o79s Kroppsli­gt 267 0 Jag har under flera år haft kraftig mensvärk och har aldrig lyckats hitta något som hjälpe... Kroppsli­gt Obesvarade
0
267
Blodvärden! av Anony­m (S) Kroppsli­gt 222 0 Hej!  Tog idag olika blodprover och några va mycket lägre än normalt. Har såklart fått pan... Kroppsli­gt Obesvarade
0
222
Komplikationer efter blodpropp? av Stell­a­94 Hälsa 603 0 Hej!Lång historia kort.Jag fick ta ut min bebis v30 med kejsarsnitt. Var inlagd på neo i 4... Hälsa Obesvarade
0
603
Inredningsansvar hemma hos er? av Anony­m (Nyfi­k­en) Övrigt 188 0 Till er som är gift eller sambo, hur resonerar ni kring mindre förändringar i hemmet vad g... Övrigt Obesvarade
0
188
Svaret på problemen av Anony­m (Arbi­g­ga) Övrigt 201 0 Under en tid har jag funderat över varför vi har så många relationsproblem och nu tror jag... Övrigt Obesvarade
0
201
Besviken och arg på min egen kropp av Anony­m (Tråd­s­tarta­r­e) Övrigt 474 0 Bakgrund: min sambo och jag har varit tillsammans i över fem år och är båda över 30. Vi ha... Övrigt Obesvarade
0
474