Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ryggont av Dalma­t­iner1­3 Hälsa 369 0 Hej ser att det funnits trådar o samtal om diskbråck o ischias tidigare, men min fråga är... Hälsa Obesvarade
0
369
Hur tidigt kan man ha ägglossning? av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 153 0 Är på cykeldag 7 idag .. Mensen tog slut för några dagar sen .. och jag har haft ont i ena... Kroppsli­gt Obesvarade
0
153
Fler som ruvar september 2023? av Ellan­S­SF Gravidit­etssymto­m 538 0 Hej på er!!Jag ruvar på ett 6-dagars & är på RD9. spänningen är olidlig och nervositet... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
538
Mjölkproteinallergi av FruVi­n­dstor­p Kost/Mat­vanor 1,1k 0 Hej!Misstänker starkt att yngsta dottern på 5 månader lider av mjölkproteinallergi. Men ka... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
1,1k
LVU av Jesse­M­ob Juridik 579 0 Hej! Är det någon som vet någon riktigt bra advokat inom LVU?Jag behöver någon som har för... Juridik Obesvarade
0
579
Saxenda av tacot­r­uck Hälsa 1,3k 0 Kom in på en blogg av en ren slump om en tjej som fått saxenda utskrivet för att gå ner i... Hälsa Obesvarade
0
1,3k
Menstrosor av Lamib­o Hälsa 695 0 Hej! Tänkte jag skulle köpa mesnstroaor till min dotter. Vet absolut inte vilka som är bra... Hälsa Obesvarade
0
695
Gravid med kopparspiral? av LillM­a­ddis Övrigt 168 0 Hej! Jag har under ett årstid haft kopparspiral. Jag vill inte ha typ p-piller för jag gic... Övrigt Obesvarade
0
168
Tips till er som har rikliga vattniga flytningar eller/och bakteriell vaginos som inte går bort av 1Sole­n­1 Kroppsli­gt 309 0 Jag tror jag har löst det. Vet inte än, ska prova från idag. Min toalettstol skvätter så o... Kroppsli­gt Obesvarade
0
309
Tips till er som har bakteriell vaginos som inte går bort av 1Sole­n­1 Kroppsli­gt 211 0 Jag tror jag har löst det. Vet inte än, ska prova från idag. Min toalettstol skvätter så o... Kroppsli­gt Obesvarade
0
211
Överrörlighet barn av Goose­0­1 Barn/fun­ktionshi­nder 450 0 Hej, Kanske fel kategori men jag fick för ett tag sedan veta att min 1åring är överrörlig.... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
450
Ruvar-gravtest-tråden av Mibo Övrigt 1,2k 0 En liten tråd för oss som vill dela våra test OM en tjuvtestar då.. jag har testat sen ruv... Övrigt Obesvarade
0
1,2k
Plötslig oregelbunden mens av Anony­m (Frus­t­rerad 30+ar­e­) Kroppsli­gt 153 0 Jag har haft regelbunden mens i många år nu men så plötsligt för runt 4-5 månader sen börj... Kroppsli­gt Obesvarade
0
153
Bli gravid med kopparöverskott? av jiji Oro för missfall 1,3k 0 Hej!!  Någon här som haft erfarenhet av kopparöverskott och ändå lyckas fullfölja en hälso... Oro för missfall Obesvarade
0
1,3k
Blivit överkänslig fysiskt efter graviditet? av Anony­m (Ts) Kroppsli­gt 225 0 Fick mitt andra barn för en månad sen och min kropp började under slutet av graviditeten b... Kroppsli­gt Obesvarade
0
225
PMS och arbetsprestation av Anony­m (pms-­m­onste­r­) Kroppsli­gt 321 0 Är så trött på att min PMS påverkar min arbetsprestation. En vecka i månaden är det inte b... Kroppsli­gt Obesvarade
0
321
Behandling utan ivf? av Rosas­t­järna Svårt att få barn 532 0 Hej på er,Efter två långa år sedan missfall så får jag och min sambo (förhoppningsvis) änt... Svårt att få barn Obesvarade
0
532
Vem sjunger låten. av Andma­l Övrigt 382 0 Vi har en låt på huvudet här hemma men ingen vet vad den heter mer än att en tjej i låten... Övrigt Obesvarade
0
382
Upplevda svårigheter med mina två tjejkompisar av Anony­m (Hur tyda?­) Övrigt 245 0 Upplevda svårigheter med mina två tjejkompisar Jag har svårt att förstå mina två tjejko... Övrigt Obesvarade
0
245
Input på hållbarhet inom ehandel för kläder av erili­n­0824 Samhälle 159 0 Hej! Jag studerar till UX-designer och arbetar just nu med hållbarhet inom ehandel för klä... Samhälle Obesvarade
0
159